کدخبر: 11402

تعمیرات درب ماشین لباسشویی و هزینه تعمیر یخچال فریزر

تعمیرات میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی و هزینه تعمیر یخچال فریزر

یکی دیگر از مشکلات رایج ماشین های لباسشویی که نیاز به تعمیر دارد، خرابی میکروسوئیچ است. در این رابطه باید بدانید که اگر درب دستگاه شما بسته نمی شود یا ارور می دهد و شروع به کار نمی کند، به این معنا است که میکروسوئیچ خراب شده است.

در این شرایط باید هر چه سریع تر برای تعمیر ماشین لباسشویی و تعویض میکروسوئیچ اقدام کنید. زیرا در غیر این صورت ماشین لباسشویی شما کار نمی کند.

تعمیر کنترل پنل در لباسشویی

کنترل پنل یکی از مهم ترین قسمت های ماشین لباسشویی است. زیرا با استفاده از این قسمت افراد تمامی عملکردهای این دستگاه را کنترل می کنند. به همین دلیل در صورتی که دچار مشکل شود، به طور کلی استفاده از این وسیله غیرممکن خواهد بود.

در این رابطه باید بدانید خراب شدن کنترل پنل، مشکلاتی از جمله خراب شدن برد و هنگ کردن ماشین لباسشویی را به دنبال داره. حال آنکه تعمیر این قسمت از دستگاه به تخصص نیاز دارد و شما به تنهای قادر به رفع مشکل آن نخواهید بود.

بنابراین در صورت مواجهه با هر گونه مشکل در این بخش، در اولین فرصت از یک تعمیرکار مجرب و متخصص کمک بخواهید.

کار نکردن لباسشویی و تعمیر آن!

یکی دیگر از مشکلاتی که بسیاری از افراد در زمان استفاده از ماشین لباسشویی با آن مواجه می شوند، روشن نشدن و کار نکردن این دستگاه است. در اولین مرحله برای تعمیر لباسشویی سامسونگ، الجی و اسنوا و غیره از نظر کار نکردن، باید ورود برق به دستگاه را بررسی کنید.

زیرا در بسیاری موارد لرزش و تکان های شدید ماشین لباسشویی موجب جدا شدن آن از پریز برق می شود و به همین دلیل کار نمی کند. یکی دیگر از عوامل کار نکردن این دستگاه، سوئیچ درب است. پس دقت داشته باشید که در زمان استفاده از ماشین لباسشویی حتما درب آن را محکم ببندید و بررسی کنید که سوئیچ درب خراب نشده باشد.

در صورتی که موارد گفته شده را رعایت کردید و همچنان دستگاه شما کار نکرد، حتما از یک تعمیرکار بخواهید که لباسشویی شما را بررسی و عیب یابی کند.

عوض کردن لاستیک ماشین لباسشویی

همانطور که پیش تر اشاره شد، در صورتی که لاستیک دور درب لباسشویی خراب شود، باید برای تعویض آن اقدام کنید. در این رابطه باید بدانید که ضامن لاستیک را با کمک دستگیره آزاد کنید که درب ماشین باز شود.

حال درب را کاملا باز کنید و برای خارج کردن سیم فنری که لاستیک را به بدنه لباسشویی محکم می کند، اقدام کنید. سپس باید لبه خارجی لاستیک که به بدنه ماشین وصل است را از یک سمت و آرام جدا کنید. لاستیکی که از بدنه لباسشویی جدا شده است را داخل آن بگذارید.

در این زمان باید لاستیکی که از طرف دیگر بر شیار لبه دیگ بسته شده است را جدا کنید. برای این بخش از تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک، اسنوا، ال جی و غیره باید از پیچ گوشتی بلند استفاده کنید. پس از اینکه پیچ و مهره ای که لاستیک را به لبه دیگ متصل کرده باز کردید، می توانید سیم فنری را جدا کنید.

حال لاستیک را کاملا از لبه دیگ و داخل دیگ جدا کنید و به بررسی آن بپردازید. در صورتی که هر گونه پوسیدگی روی آن مشاهده کردید، باید نسبت به تعویض اقدام کنید. البته اگر توانایی تعویض را ندارید، بهتر است از تعمیرکاران متخصص ماشین لباسشویی از جمله تعمیرکاران برودت سرویس کمک بخواهید.

انتخاب بهترین تعمیرکار برای تعمیر ماشین های لباسشویی

یکی دیگر از مسائلی که در زمینه تعمیر لباسشویی وایت هاوس، ال جی و غیره انتخاب تعمیرکار مجرب و حرفه ای است. تا بدین جا تلاش کردیم که برخی از رایج ترین مشکلاتی که لباسشویی دچار آن ها می شود را به همراه چگونگی رفع آن ها شرح دهیم.

همچنین پیش از این در رابطه با تعمیر این دستگاه توسط خود شما یا تعمیرکار صحبت کردیم. حال اگر می دانید که توانایی تشخیص مشکل و عیب یابی را ندارید یا نمی توانید خرابی این دستگاه را برطرف کنید، بهترین راهکار درخواست کمک از تعمیرکاران مجرب است.

انتخاب تعمیرکار از آن جهت اهمیت زیادی دارد که اگر تخصص، دقت و توانایی کافی را برای تعمیر لباسشویی نداشته باشد، حتی ممکن است شما را متحمل مخارج بیشتری کند. در این رابطه باید بدانید امروزه شرکت ها و تعمیرکاران زیادی از جمله برودت سرویس در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی ویستنگ هاوس، مابه، سامسونگ و غیره فعالیت می کنند.

بنابراین برای اینکه بتوانید بهترین تعمیرکار را انتخاب کنید، باید با ویژگی ها و خدمات این مراکز و افراد آشنا باشید. به همین دلیل ما در ادامه به صورت جزئی تر به ذکر خدمات برودت سرویس در زمینه تعمیرات ماشین های لباسشویی می پردازیم.

پس اگر می خواهید ضمن آشنایی با این خدمات، بهترین تعمیرکار را برای دستگاه خود انتخاب کنید و هر چه زودتر مشکلات لباسشویی شما برطرف شود، ادامه مقاله را از دست ندهید.

 

هزینه تعمیر یخچال فریزر

شما به دنبال برآورد هزینه ی تعمیر یخچال در کرج خود می باشید؟ قبل از هر چیزی در ابتدا باید مشکل یخچال خود را با متخصصین در میان بگذارید. شاید شما عزیزان فقط به دنبال پرس و جوی هزینه شارژ گاز یخچال در محل می باشید. یا به دنبال قیمت یک قطعه ای خاص از یخچال می باشید. اما در موارد دیگر برای اطلاع از هزینه ی تعمیر ابتدا یخچال شما باید مورد بررسی دقیقی توسط متخصصین قرار بگیرد. چرا متخصصین؟ به دلیل آنکه شخص اگر متخصص نباشد صرفا یک تعویض کار است. شخص تعویض کار در هر شرایطی حتی با وجود کوچک ترین اشکالی که با تعمیر بر طرف می شود به دنبال تعویض قطعه می باشد. همانطور که می دانید با توجه به تحریم هایی که در آن قرار گرفته ایم در حال حاضر هم خرید و هم تعویض قطعات کاری دشوار و هزینه بردار می باشد. در نتیجه برای برآورد هزینه تعمیر یخچال به افرادی متخصص رجوع کنید.

12

خدمات تعمیر یخچال فریزر در تهران

تعمیر یخچال و انواع ساید بای سایدها از خدمات شرکت اس پی یار به شمار می آید. همانطور که می دانید تقریبا یکی از مهم ترین لوازم خانگی یخچال فریز می باشد. در طول روز به طور مکرر در یخچال و فریزر را باز می کنیم. در نتیجه بهره بردن از یک تعمیرکار و سرویس یخچال  حائز اهمیت می باشد.  با کمک شرکت اس پی یار خیال خود را از تعمیر وسرویس یخچال و فریزر راحت کنید. خدماتی که این مجموعه به شما عزیزان ارائه می دهد شامل تمامی خدمات مربوط به تعمیر یخچال فریزر می باشد.

20

تعمیرات اس پی یار با داشتن نیروهای مجرب و متعهد آماده خدمت رسانی به شما شهروندان گرامی در سراسر تهران می باشد. خدمات ما شامل:

  • تعمیر یخچال سامسونگ 
  • تعمیرات یخچال ال جی
  • تعمیرکار یخچال دوو
  • تعمیرکردن یخچال بوش
  • جنرال الکتریک
  • عیب یابی کلیه یخچال فریزرهای آمریکایی
  • رفع ایرادات یخچال های کره ای
  • تعمیر فریزرهای ژاپنی
  • تعمیر یخچال های قدیمی پارس
  • سرویس کلیه یخچال های هیمالیا
  • تعمیرات یخچال های اسنوا
  • امرسان
  • الکترواستیل
  • و غیره

     

 

ارسال نظر: