کدخبر: 11537

مشاوره، مصاحبه برندگان لاتاری به همراه بررسی شرایط زندگی آنها

مشاوره، مصاحبه برندگان لاتاری به همراه بررسی تجربیات و شرایط زندگی برندگان لاتاری

مشاوره لاتاری، بررسی شرایط زندگی برندگان لاتاری در امریکا، هزینه‌های بعد از قبولی لاتاری، وقت سفارت آمریکا برای لاتاری، روند مدیکال لاتاری و مصاحبه لاتاری از مهمترین مراحل پس از برنده شدن در لاتاری هستند که افراد بعد از برنده شدن در لاتاری باید این مراحل را طی کنند.

اگر هر یک از مراحل بالا به درستی انجام نشود، ممکن است روند پرونده با مشکل مواجه شود. به همین منظور افراد بعد از برنده شدن در لاتاری و مشخص شدن تکلیف برندگان لاتاری 2023، مراحل پس از برنده شدن در لاتاری مثل مشاوره لاتاری 2023، وقت سفارت لاتاری، هزینه‌های بعد از قبولی در لاتاری و مصاحبه لاتاری را به یک موسسه مطمئن، با سابقه و مجرب می‌سپارند تا پروسه دریافت ویزای لاتاری را بدون دغدغه و استرس و با خیال آسوده طی کنند.

حامی مهاجر موسسه برتر در زمینه ویزاهای مهاجرتی به خصوص ویزای آمریکا و برگزاری مشاوره لاتاری 2023 در ایران است که تا کنون بیش از 5000 پرونده مهاجرتی موفق را در کارنامه خود ثبت کرده است. برای دریافت اطلاعات و رزرو وقت مشاوره با کارشناسان و مشاوران برتر حامی مهاجر می‌توانید با شماره 02148406 تماس بگیرید.

زمان مصاحبه برندگان لاتاری

زمان مصاحبه برندگان لاتاری بعد از ارسال فرم‌های مربوطه از سوی KCC مشخص می‌شود. در حال حاضر هر ماه زمان مصاحبه برندگان لاتاری 2022 اعلام می‌شود و برندگان فرصت دارند که تا پایان سال مالی 2022 مصاحبه خود را انجام دهند و در صورت دریافت ویزا خود را به آمریکا برسانند.

زمان مصاحبه برندگان لاتاری 2022 فقط تا پایان سال 2022 باید برگزار شود و اگر تا پایان سال دعوت به مصاحبه نشدید، عملا شانس دریافت ویزای خود را از دست خواهید داد. زمان مصاحبه برندگان لاتاری 2023 نیز پس از اعلام نتایج و مشخص شدن تکلیف برندگان لاتاری 2023 اعلام خواهد شد.

مراحل بعد از برنده شدن در لاتاری

برنده شدن به معنی ویزای قطعی نیست. افراد پس از برنده شدن، باید مراحلی را طی کنند که نیمی از مسیر مهاجرت به آمریکا محسوب می‌شود. این مراحل شامل موارد زیر می‌شود:

تکمیل فرم DS-260

افراد بعد از برنده شدن در لاتاری باید فرمی را تحت عنوان DS-260 تکمیل نمایند. این فرم مخصوص برندگان لاتاری است که در آن تمامی مشخصات فردی، تحصیلی، شغلی، خانوادگی و غیره وارد می‌شود. نباید در پر کردن این فرم عجله کرد زیرا در صورت اشتباه ممکن است پرونده شما به تاخیر بیفتد و یا حتی شانس ویزا شدن خود را از دست بدهید.

تعیین وقت سفارت آمریکا برای لاتاری

وقت سفارت لاتاری برای مصاحبه و ویزا از روی شماره پرونده یا کیس نامبر که در زمان مشخص شدن نتایج به شما اعلام می‌شود، تعیین می‌شود. به بیان ساده‌تر شماره پرونده لاتاری برندگان تعیین کننده وقت سفارت لاتاری آمریکا برای برندگان است.

مراجعه به پزشک معتمد سفارت (مدیکال)

برندگان لاتاری چند روز پیش از مراجعه به سفارت برای مصاحبه، باید به پزشک معتمد سفارت آمریکا مراجعه کنند و مرحله مدیکال را پشت سر بگذارند. باید به این نکته نیز توجه داشت که پزشک معتمد مورد مراجعه باید در همان کشوری باشد که قرار است برای مصاحبه سفارت آمریکا به آن مراجعه کنید.

مصاحبه برندگان لاتاری در سفارت آمریکا

مرحله آخر پیش از دریافت ویزا برای برندگان، انجام مصاحبه در سفارت آمریکا است. برندگان نمی‌توانند محل سفارت خود را انتخاب کنند فقط می‌توانند سفارت پیشنهادی خود را که تمایل دارند مصاحبه آنها در آنجا انجام شود را انتخاب نمایند. در نهایت این KCC است که زمان و مکان مصاحبه برندگان را مشخص می‌کند.

مدارک مورد نیاز هنگام مصاحبه سفارت

برندگان لاتاری هنگام مراجعه به سفارت برای مصاحبه ویزای لاتاری، حتما باید مدارک هویتی و تحصیلی ترجمه شده را همراه خود داشته باشند. مدارک هویتی شامل شناسنامه و کارت پایان خدمت (برای آقایان) است و حداقل مدرک تحصیلی که باید همراه خود داشته باشند، مدرک دیپلم است.

در مصاحبه لاتاری به جز برخی مشاغل حساسیت خاصی وجود ندارد. فقط اگر قبل در مشاغل دولتی فعالیت داشته‌اید و یا خدمت سربازی رفته‌اید، وارد پروسه‌ای به نام پروسه AP می‌شوید که زمان دریافت ویزای شما را به تاخیر می‌اندازد.

سخن پایانی

با توجه به مواردی که در بالا بیان شد، مراحل بعد از برنده شدن در لاتاری از حساسیت‌های خاص خود برخوردار است و بروز هر گونه اشتباه در یکی از مراحل ممکن است پرونده به تاخیر بیندازد و همچنین باعث افزایش هزینه‌های بعد قبولی لاتاری می‌شود. بنابراین بهتر است بعد از برنده شدن پیش از هر اقدامی از یک موسسه با تجربه و با سابقه مشاوره دریافت نمایید.

موسسه حامی مهاجر با سابقه درخشان، تعداد بالای برندگان لاتاری و همچنین تعداد بالای ویزای دریافتی، تمامی خدمات ثبت‌نام لاتاری، خدمات اعلام نتایج و خدمات برندگان لاتاری از صفر تا صد و دریافت ویزا را برای متقاضیان انجام می‌دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت وقت مشاوره با مشاوران و کارشناسان برتر حامی مهاجر می‌توانید با شماره 02148406 تماس بگیرید.

 

ارسال نظر: