کدخبر: 11543

بررسی انواع قیمت سهام پهنه b چیتگر

 

پهنه b چیتگر، از واحدهای ساختمان های چند طبقه ای هستند که از سمت بنیاد تعاون ارتش برای کارکنان این سازمان برخوردار از حق قیمت سهام پهنه b چیتگر، آماده سازی می‌ شوند. بنیاد ارتش این واحدهای مسکونی را در دو متراژ متفاوت به نیروی بازنشسته و شاغل خود واگذار می ‌کند. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی انواع قیمت سهام پهنه b چیتگر، بپردازیم.

قیمت سهام پهنه b چیتگر

قیمت سهام پهنه b چیتگر با توجه به مساحت آنها متفاوت خواهد بود. پهنه b با متراژهای 33 و 63 متری از متعلقات بنیاد تعاون ارتش هستند که در سال 90 و 91، به نیروهای ارتش تعلق گرفته است و برای آنها امکان نام نویسی برای برخورداری از سهام پهنه b چیتگر فراهم شده است.

قیمت سهام پهنه b چیتگر برای بازنشستگان این سازمان، امکان برگزیدن واحدهای مسکونی و تاریخ تحویل آنها، با توجه به سال های ارائه خدمت آن شخص در ارتش است. این بنیاد به نیروی مستمری بگیر خود که از هیچ طرح خرید خانه استفاده نکرده باشند، برای هر نفر 10 سهم برابر 10 متر از سهام این ساختمان های قابل سکونت واگذار می کند.

7

بنیاد ارتش به گروهی از کارکنان مشغول به کار در این سازمان، سهام واحدهای مسکونی در دست ساخت، واگذار خواهد کرد که قیمت سهام در این پهنه برای آنها به صورت دولتی و نه آزاد حساب خواهد شد. قیمت واحدها در هر بلوک متفاوت است؛ اما در حالت کلی قیمت سهام 33 متری به طور تقریبی متری 800 میلیون بوده و قیمت سهام 63 متری، تقریبا یک میلیارد و صد هزار تومان در نظر گرفته شده است.

درباره واحدهای مسکونی پهنه b چیتگر

تعیین قیمت سهام پهنه b چیتگر که از واحدهای ساختمانی مسکونی پهنه  bچیتگر هستند، متعلق به سهامداران مختلف برای عرضه به نیروی کار خود در نظر گرفته شده است و با مساحت 33 و 63 انجام می شود. این پهنه دارای بلوک های متنوعی هستند که شما با توجه به حق سهم خود قادر به انتخاب بلوک و واحد مورد نظر هستید. پهنه  bاز نمای 360 درجه برخوردار است و برج های پهنه b چیتگر در ناحیه 22 شهر تهران واقع شده است.

همچنین پهنه b از نمای دید خوبی برخوردار است و این موضوع ویژگی و امتیاز خاصی به این پهنه داده است. واحدهایی به صورت واحدهای خام و بدون تجهیزات مشخص شده که قرار است در اختیار کارکنان قرار گیرد و با توجه به آخرین اطلاعات، آپارتمان های این پهنه در حال تکمیل بوده و فقط جزئیات آن در حال کامل شدن است.

8

سخن پایانی

برای مطلع شدن از قیمت سهام پهنه b چیتگر برای خرید و فروش تخصصی سهام های پهنه  bو سهام بازنشستگی حتما با مشاوره های املاک فعال از سمت این سازمان تماس بگیرید. واحدهای این پهنه به هیچ وجه نباید به صورت آزاد فروخته شوند و تمامی اطلاعات مربوط به آن از سمت بنیاد تعاون ارتش عرضه خواهد شد.

همینطور زمان تحویل این بلوک ها ممکن است تا سال 1404 طول بکشد که برای پرداخت هزینه لازم و خرید این واحدها از سمت مشاورهای تعیین شده از سمت این بنیاد اطلاعات لازم را کسب کنید تا اطلاعات دقیق به شما داده شود.

 

ارسال نظر: