کدخبر: 11590

هدیه مناسب سالگرد ازدواج و عقد برای خانم ها و آقایان

سالگرد ازدواج زمانی برای تجدید عهد و مستحکم کردن پایه‌های روابط عاطفی میان شما و همسرتان است. روز تجدید خاطره‌ها و تداعی لحظات خوش پیوند. در این روز است که عقربه‌های ساعت نهیب مغتنم شمردن فرصت‌های پیش رو را می‌دهند و با غرق شدن در خاطرات گذشته و تصور رویاهای پیش رو آواز عشق و وفاداری را برای چندمین بار زمزمه می‌کنید. جشن گرفتن سالگرد ازدواج و تهیه هدیه سالگرد عقد نمادی زیبا برای نشان دادن توجه و وفاداری شما به شریک زندگیتان است.

مسلما وقتی برای برپایی یک جشن دونفره یا خانوادگی در این روز بخصوص آماده می‌شوید، علاوه بر فراهم کردن مقدمات پزیرایی و رسیدگی به خود، در صدد تهیه و اهدای هدیه‌ای مناسب نیز هستید تا به پاس مهر و وفاداری همسرتان شکوفه لبخند را بر لب‌هایش جلوه‌گر کنید.

ایده‌های متنوع و جذابی برای انتخاب و خرید کادو سالگرد ازدواج  وجود دارد و در این میان باید به نکاتی در هنگام خرید هدیه توجه نمود‌. در این مقاله علاوه بر مرور مهم‌ترین نکات لازم در هنگام خرید هدیه سالگرد عقد و ازدواج، تعدادی از بهترین هدیه‌هایی که می‌توانید به مناسبت این روز ویژه به همسر خود تقدیم کنید را معرفی می‌کنیم.

نکات مهم خرید هدیه سالگرد عقد و ازدواج

مسلما در طول سال‌ یا سال‌های زندگی و ارتباط با همسر خود به بخش قابل توجهی از سلایق و روحیات او اشراف دارید. بنابراین به خوبی می‌دانید که به چه نوع هدیه‌ای علاقه دارد یا چه ابزاری در حال حاضر برای او مورد نیاز است. بر این مبنا بهتر است هدیه سالگرد ازدواج یا عقد خود را متناسب با سلیقه، علایق یا نوع نیاز همسرتان انتخاب و خریداری کنید. سلیقه و نوع علایق همسر شما به آسانی در هنگام گذر از کنار فروشگاه‌های مختلف و توجه به اقلام موجود، نوع خریدها و حتی محتویات صفحه و کانال مارکت‌هایی که در فضای مجازی آن‌ها را دنبال می‌کند قابل رصد خواهد بود.

8

در کنار اهمیت توجه به سلایق و نیازهای همسرتان برای خرید هدیه مناسب، لازم است به هماهنگی میزان بودجه‌ خود با قیمت هدیه مورد نظر نیز توجه نشان دهید. بدیهی است که جنبه معنوی انتخاب و تهیه هدیه بسیار ارزشمندتر از ابعاد مادی آن است و چنانچه بودجه چندان زیادی برای خرید در اختیار ندارید، لازم نیست خود را برای تهیه هدیه‌ای گران قیمت در مضیقه قرار دهید.

بهترین ایده‌ها برای خرید هدیه سالگرد عقد و ازدواج

در این قسمت بهترین نوع هدایا برای سالگرد ازدواج را به تفکیک موارد مناسب برای خانم‌ها و آقایان معرفی می‌کنیم:

هدیه سالگرد ازدواج مناسب برای خانم‌‌ها

چنانچه قصد خرید هدیه سالگرد ازدواج برای یک بانو را دارید، ایده‌های زیر می‌توانند فوق‌العاده باشند:

جواهر

مطمئنا کمتر بانویی را می‌شناسید که نسبت به دریافت کادویی مانند زیورآلات و جواهر اقبال نشان ندهد و آقایان نیز همیشه از جواهرآلات به عنوان هدیه‌ای مورد پسند و خوشایند برای همسران خود یاد می‌کنند. بنابراین اگر بودجه کافی برای خرید جواهراتی از جنس طلا یا نقره را دارید، می‌توانید با تهیه آن‌ها در روز سالگرد ازدواج برای همسر خود سنگ تمام بگذارید.

9

تی‌شرت ست

اگر همسرتان از طرفداران پر و پا قرص خرید لباس است و از دریافت هدیه‌های این چنینی لذت می‌برد، می‌توانید دو عدد تی‌شرت ست برای او و خودتان به عنوان هدیه سالگرد عقد تهیه کنید. این نوع هدیه هم به لحاظ نمادین و هم از نظر معنوی احساس خوشایندی را در او ایجاد می‌کند و باعث می‌شود با پوشیدن همزمان این لباس‌ها احساس نزدیکی و قرابت بیشتری به یکدیگر داشته باشید.

باکس گل

هدیه‌ها خریداری می‌شوند تا با عواطف افراد آمیخته شده و حس تعلق خاطر بیشتری را در قلب مخاطب خود ایجاد کنند‌. در این میان ارزش‌های مادی جای خود را به معنویت می‌دهند. گرچه جعبه دربردارنده گل‌های طبیعی، قیمت چندان بالایی ندارد، اما شفاف‌ترین و صادقانه‌ترین نماد برای بروز عواطف انسانی است.

کتاب

شاید همسر شما اهل مطالعه کتاب‌های مختلف باشد و شما بارها این طبع کتاب دوستی و کتابخوانی را در صحبت‌ها و عملکرد او مشاهده کرده باشید. در این صورت یکی از مناسب‌ترین هدیه‌هایی که می‌توانید با تهیه آن همسر خود را در روز سالگرد ازدواجتان غافلگیر کرده و به این شیوه میزان اهمیت و احترام خود به علایق او را نشان دهید، کتاب یا مجموعه‌ای از کتاب‌های چند جلدی است. حال اگر کتاب‌های مورد نظر، جزء آثار نویسنده مورد علاقه او یا متناسب با ژانر دلخواهش باشد، هدیه شما در دید همسرتان از ارزشی صد چندان برخوردار خواهد شد.

کادوی سالگرد ازدواج مناسب برای آقایان

برای خرید هدیه سالگرد عقد و ازدواج مناسب آقایان، گزینه‌های زیر را مد نظر داشته باشید:

ساعت

بسیاری از آقایان طرفدار جمع آوری ساعت‌های مختلف و تشکیل دکوراسیونی متنوع هستند. اگر همسر خود را علاقمند به دریافت ساعت به عنوان هدیه سالگرد عقد و ازدواج می‌دانید، بدون سردرگمی و معطلی به مغازه ساعت فروشی مراجعه کرده و ساعتی باب میل و مطابق با میزان بودجه خود برای او خریداری کنید. مطمئن باشید هدیه اهدا شده از جانب شما علاوه بر کلکسیون ساعت‌هایش، همواره در قلب او خواهد درخشید.

10

ست دکمه سر دست و کراوات

مسلما ارزش و اهمیت زیادی برای خوشپوشی و استایل شریک زندگی خود قائل هستید، استفاده از کراوات خوش طرح و رنگ در کنار یک یا دو جفت دکمه سر دست خصوصا در مراسم رسمی، پوشش همسر شما را متمایز نشان می‌دهد و شما از آراستگی او لذت خواهید برد. بنابراین کراواتی با جنس و رنگ مناسب انتخاب کرده و آن را در کنار ست دکمه سر دست داخل یک باکس شکیل قرار دهید تا در روز سالگرد ازدواج و یک موقعیت مناسب، آن را به همسر خود هدیه کنید.

عطر

عطر یا ادکلن از دیگر هدیه‌هایی است که هیچ گاه تکراری نمی‌شوند و همواره به آن‌ها نیاز خواهد بود. به این ترتیب می‌توانید عطری را که باب سلیقه همسرتان است، سفارش دهید یا به سلیقه خود، عطری با رایحه دلپذیر را برای او انتخاب کنید تا با استشمام آن همیشه به یاد شما باشد.

ست ورزشی

اگر همسرتان اهل ورزش و فعالیت‌های فیزیکی است، خرید ست اسپرت مناسب برای یادبود جشن سالگرد ازدواج بهترین گزینه است. این ست ورزشی می‌تواند شامل کتونی، شلوار گرم کن، سویشرت اسپرت، کوله و کلاه باشد. بنابراین اگر بودجه کافی برای خرید این هدیه را دارید و سایز لباس‌های همسرتان را به طور دقیق می‌دانید بی‌معطلی و بدون فوت وقت برای خرید یک ست اسپرت، ترجیحا با برند و رنگ دلخواه همسر خود اقدام کنید.

سخن پایانی

ایده‌های مختلفی برای خرید هدیه سالگرد عقد و ازدواج وجود دارد. اما در این میان، آنچه که در بالا عنوان کردیم، جز محبوب‌ترین کادو سالگرد ازدواج که اغلب توسط زوج‌ها انتخاب و خریداری می‌شوند.

 

ارسال نظر: