کدخبر: 11636

تجربه شخصی من در استفاده از مشاوره رایگان پوست و مو بیاتیم

چند وقتی هست که سایتی به اسم بیاتیم فعالیت خودشو در زمینه مشاوره پوست و مو آغاز کرده و من با معرفی یکی از دوستان بر این شدم که از خدمات این سایت که در حوزه مشاوره پوست و مو فعالیت میکنه استفاده کنم. البته این رو هم بگم که من پوست صورتم چند مدتی هست که چروک هاش بیشتر شده و چند جایی بهم پیشنهاد داده بودن که از سرم ضد چروک تراست استفاده کنم. چند نفر از دوستانم توی این شرکت فعالیت داشتن و محصولات ضد چروک رو به من معرفی می کردن ولی من قانع نمیشدم که چرا باید از این محصولات استفاده کنم. چون نمی تونستن خوب مشاوره پوست به من بدن.

با یک سرچ کوچیک توی گوگل به این نکته خواستم برسم که واقعا این سرم ها برای چروک پوست من خوب هستن یا نه. توی گوگل سرچ زدم مشاوره رایگان پوست و مو که چند سایت به من معرفی کرد گوگل که زیاد به دلم نبود و صادقانه صحبت نمی کردن ! تا اینکه بالاخره توی مشاوره پوست و مو با سایت بیاتیم آشنا شدم. که در نظر اول سایت بسیار زیبا و حرفه ای می اومد و بخش های مختلفی از جمله بخش فروشگاه محصولات تراست بیاتیم، بخش مشاوره رایگان پوست و مو بیاتیم و بخش پزشک هوشمند که خیلی به دلم نشست و حرفه ای بود رو داشت.

سایت بیاتیم به نظرم از همه لحاظ حرفه ای و خوب طراحی شده بود و نشان میداد که با برنامه اومده و میخواد حرفی برای گفتن داشته باشه. بعد از وارد شدن به سایت در بالای سایت اطلاعات تماس با شرکت و پشتیبانی بیاتیم در دسترس بود و میشد به راحتی باهاشون ارتباط برقرار کرد. بخش پزشک هوشمند که به شدت به من چسبید و وقتی واردش شدم با یک معرفی خوب روبرو شدم که کامل مراحل استفاده از پزشک رو به صورت هوشمند درج کرده بود و میشد به راحتی و آسونی ازش استفاده کرد. و جالبش اینجا بود که بعد از گذروندن یک آزمون جالب بهت به صورت حرفه ای و اصولی محصولی که برات واقعا جواب میداد رو معرفی می کردند. به نظر من که واقعا حرفه ای و جالب بود و تا حالا جایی ندیده بودم که توی سایت بیاتیم من به وضوح دیدم.

فروشگاه محصولات تراست توی بیاتیم !

جالبترین بخش ماجرا این بود که من هرچی محصول تراست که دوستام بهم معرفی کرده بودن رو توی بیاتیم به صورت یکجا دیدم، محصولات آرایشی، محصولات پوست، محصولات مو، محصولات مراقبت از بدن و … خیلی باحال بود همه محصولات به صورت بسیار شفاف درج شده بودن و با توضیحات کاملی که داشتن خودش یه نوع مشاوره پوست و مو به حساب می اومدن ! و توی فروشگاهشون هم قبل از خرید محصولات می شد از مشاوره رایگان پوست و مو استفاده کرد. 

بخش مشاوره رایگان پوست و مو بیاتیم

بهترین قسمت ماجرا اینجا بود، وقتی بتونی از جایی یک مشاوره رایگان پوست و مو ولی حرفه ای بگیری به شدت بهت میچسبه. من اول زیاد اطمینان نداشتم ولی اولی دلیل اطمینان برای اینکه گوشی رو بردارم و بهشون زنگ بزنم حرفه ای بودن سایت بیاتیم و درج اطلاعات کامل تماس و محل کارشون بود که خیلی عالی بود . با اولین تماس با یکی از مشاورین پوست و مو بیاتیم با برخورد بسیار گرم و دوستانه مشاور سایت مواجه شدم که برام خیلی دلگرم کننده و جالب بود. که این نوع صحبت کردن رو توی مشاوره های سایت های قبلی که امتحان کرده بودم رو ندیده بودم…

2

خلاصه من مشکلم رو به طور کامل با مشاوره بیاتیم درمیون گذاشتم و اون هم با حوصله اول به صحبت های من گوش کرد و بعد از مدتی سکوت شروع به صحبت کردن و دادن اطلاعات و پرسیدن چند تا سوال کرد. و ازم نوع پوست صورتم و اینکه به چه دلیل چروک ها روی صورتم ایجاد شدن رو پرسید. حتی نوع تغذیه من رو هم ازم سوال کرد که برام جالب بود. اینقدر حرفه ای و با ادب بودن که واقعا توی ۳۰ دقیقه ای که باهاشون داشتم صحبت می کردم و مشاوره می گرفتم اصلا احساس خستگی نکردم و واقعا کارم راه افتاد و بعد از مشاوره پوست و مو بیاتیم دیگه با خیالت راحت از اینکه اون محصول به من کمک می کنه محصول رو از خود سایت بیاتیم تهیه کردم.

و از این به بعد هرجا که برم این سایت و مشاوران خوبش رو به همه معرفی می کنم و مطمئن هستم در آینده بسیار درخشان و حرفه ای تر خواهند شد. از همینجا از همه مسئولین و مشاورین سایت بیاتیم تشکر می کنم و امیدوارم همیشه صحیح و سلامت در پناه ایزد منان باشن. و ممنونم بابت مشاوره بسیار حرفه ای و رفع نیاز من که تا حالا اینطوری مشاوره نگرفته بودم از کسی …

biateam.ir

 

ارسال نظر: