کدخبر: 11732

معرفی و راهنمای خرید انواع شلوار زنانه

شلوار زنانه مهم‌ترین بخش یک استایل را تشکیل می‌دهد. تمام بانوان در کمد لباس خود انواع شلوارهای زنانه، شومیز، دامن و پیراهن را دارند؛ اما زمانی که می‌خواهند به یک مهمانی خانوادگی یا مجلس رسمی بروند، نمی‌دانند کدام لباس‌ها به استایلشان بیشتر می‌آید. در این مقاله می‌خواهیم شما را با انواع شلوار زنانه آشنا کرده تا بتوانید بهترین شلوار را متناسب با استایلتان انتخاب کنید.

معرفی انواع شلوار زنانه

اگر کمد لباستان پر از شلوارهای مختلف است، ولی نمی‌دانید کدام شلوار را با توجه به اندامتان‌ و موقعیت‌ بپوشید، با ما همراه باشید تا شما را با انواع شلوار زنانه آشنا کنیم.

شلوار راسته

شلوار راسته یکی از محبوب‌ترین شلوارهای زنانه است که برای تمام اندام‌ها مناسب است. فرقی نمی‌کند که لاغر هستید یا چاق یا به مهمانی دوستانه دعوت هستید یا رسمی، پوشیدن شلوار راسته، استایل شما را بسیار شیک جلوه می‌دهد. شلوار زنانه راسته در مدل نخی و جین در بازار عرضه می‌شود و شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌تان مدل مورد نظر را انتخاب کنید.

شلوار اسکینی

شلوار اسکینی یا همان شلوار لوله تفنگی کاملا تنگ است و به پاها می‌چسبد. ابتدا مردان فقط این شلوار را می‌پوشند؛ اما امروزه بین زنان نیز مد شده است. شلوار زنانه راسته برای افرادی که پاهای چاق یا خیلی لاغر دارند، مناسب نیست.

 شلوار پلازو

شلوارهای پلازو نوعی شلوار دمپا گشاد هستند که گشادی آن‌ها بیشتر است. این شلوار برای مهمانی‌های شبانه انتخاب مناسبی هستند. البته شما می‌توانید این شلوار زنانه را در استایل‌های رسمی نیز بپوشید. مدل‌های بلند این شلوار برای افراد قد بلند و مدل‌های کوتاه برای افراد قد کوتاه مناسب است.

شلوار پیش‌بندی

یکی از محبوب‌ترین شلوار زنانه در بین جوانان، شلوار پیش‌بندی است که دو‌ بند در قسمت جلو دارد. در ابتدا از این مدل شلوار فقط برای کار استفاده می‌شد؛ اما امروزه به یک شلوار محبوب در بین بانوان تبدیل شده است. پوشیدن این شلوار زنانه، مطمئنا شما را یاد دوران شیرین کودکی می‌اندازد.

معرفی شلوار زنانه

شلوارک

تاریخچه تولید شلوارک به جنگ جهانی دوم برمی‌گردد. در آن دوران به دلیل کمبود پارچه، شلوارک طراحی شد. جالب است بدانید شلوارک بخشی از یونیفرم ارتش انگلیس بوده است. امروزه انواع شلوارک با مدل‌های مختلف برای آقایان و بانوان طراحی شده که به خاطر راحتی محبوبیت زیادی در بین جوانان دارد‌.

شلوار ملوانی

این شلوار به خاطر اینکه در ابتدا به عنوان لباس کار ملوانان استفاده می‌شد به شلوار ملوانی معروف شده است. این شلوار گشاد و بسیار راحت است. هم‌چنین به دلیل فاق بلند برای بانوان لاغر اندام که قد کوتاهی دارند، بسیار مناسب است و قد آن‌ها را بلندتر نشان می‌دهد. شلوار زنانه ملوانی دارای چند دکمه در قسمت فاق است و به همین دلیل  برای افرادی که شکم بزرگی دارند، مناسب نیست.

شلوار پیلی دار

یکی دیگر از انواع شلوار زنانه، شلوار پیلی دار است که در قسمت باسن و کمر پیلی یا ساسون به کار برده شده است. اگر به دنبال یک شلوار شیک و راحت می‌گردید؛ شلوار پیلی دار را پیشنهاد می‌کنیم. این شلوار پاچه های راسته‌ای دارد و دمپای آن پاکتی است. شلوار پیلی دار برای تمام افراد با استایل های مختلف مناسب است و می‌توانید آن را با انواع تیپ‌های رسمی و اسپرت بپوشید.

شلوار بگی

شلوار بگی، شلوارهای گشادی هستند که به خاطر راحتی محبوبیت زیادی بین دختران جوان دارند. این شلوار با پارچه‌های مختلفی تولید می‌شود و شما می‌توانید با توجه به فصل، جنس شلوار را انتخاب کنید. بانوان عزیز می‌توانند شلوار بگی را با انواع مانتو کوتاه و جلو‌ باز بپوشند و یک تیپ اسپرت و شیک برای خود داشته باشند.

شلوار رکابی

شلوار رکابی کاملا به پا می‌چسبد و به خاطر رکابی که در قسمت مچ پا دارد به این اسم معروف شده است. در ابتدا از شلوار رکابی فقط در ورزش‌هایی چون اسب سواری و اسکی استفاده می‌شد؛ ولی امروزه این شلوار در بین بانوان بسیار محبوب شده است. شلوار زنانه رکابی مدل‌های مختلفی دارد که می‌توانید آن را با تیپ‌های رسمی و راحتی بپوشید.

شلوار سندبادی

شلوار سندبادی نوعی شلوار گشاد است که دمپای آن کش دارد. اگر به دنبال یک شلوار راحت و خنک برای فصل بهار و تابستان می‌گردید، شلوار سندبادی را پیشنهاد می‌کنیم. این شلوار ابتدا در کشور هند استفاده می‌شد؛ اما امروزه در تمام دنیا مخصوصا ایران، بسیار پرطرفدار است. شما می‌توانید این شلوار زنانه را با انواع تیشرت، مانتو و شومیز بپوشید و یک تیپ جذاب و شیک برای خود داشته باشید.

شلوار دمپا گشاد

شلوار دمپا گشاد در جنس‌های مختلفی در بازار عرضه می‌گردد و شما می‌توانید با توجه به موقعیت جنس آن را انتخاب کنید. اگر برای تیپ خیابانی می‌خواهید این شلوار را خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنیم جنس جین آن را انتخاب نمایید. اگر برای مهمانی و مجالس رسمی قصد پوشیدن شلوار دمپا گشاد را دارید، بهتر است سراغ جنس‌های ساتن یا کرپ بروید. این شلوار زنانه برای استایل‌های مختلف مناسب است. افرادی که اضافه وزن دارند با پوشیدن این شلوار می‌توانند خود را لاغر جلوه دهند.

شلوار جیب دار

شلوار جیب‌دار به دلیل داشتن جیب‌های زیاد در قسمت جلو و پشت به این اسم معروف شده است. این شلوارها بسیار راحت هستند و برای افرادی که تیپ‌ اسپرت دارند بسیار مناسب است.

شلوار دامنی

یکی از راحت‌ترین و خنک‌ترین شلوارهایی است که می‌توانید آن را در فصل تابستان و بهار بپوشید. شلوار دامنی انواع مختلفی دارد و نه تنها برای دخترهای جوان، بلکه برای افراد مسن هم بسیار مناسب است. پیشنهاد می‌کنیم افرادی که قد کوتاهی دارند از شلوار دامنی رنگ تیره با بلوز رنگ روشن استفاده کرده تا قد خود را بلندتر جلوه دهند.

شلوار جین

شلوار جین یکی از شلوارهای محبوب در بین بانوان است که هیچ وقت از مد نمی‌افتد. شلوار جین در مدل‌های مختلف مام استایل، راسته، گشاد، جذب و بگی ارائه می‌شود و شما می‌توانید آن را با انواع مانتو، شومیز و تیشرت ست کنید. هم‌چنین شما می‌توانید شلوار جین را با انواع تیپ رسمی، اسپورت و راحتی بپوشید.

شلوار برمودا

اگر قصد خرید لباس‌های تابستانه را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما شلوار برمودا را در لیست خرید خود قرار دهید. با شروع فصل گرما، بسیاری از بانوان به فکر تغییر استایل خود می‌افتند. شلوار برمودا همان شلوارک بلند است که علاوه بر راحتی و خنک بودن، استایل شما را بسیار جذاب و شیک جلوه می‌دهد. شما می‌توانید این شلوار را با یک کت رسمی و کفش پاشنه بلند بپوشید.

شلوار چرم زنانه

شلوار چرمی

شلوارهای چرمی با اینکه در تمام فصول قابل استفاده نیستند؛ اما بسیار خاص و منحصربه‌فرد هستند. شلوارهای چرم معمولا چسبان هستند و با کت چرم یا بلوزهای مدل‌دار استفاده می‌‌شوند. به بانوان عزیزی که پاهای لاغری دارند پیشنهاد می‌کنیم از پوشیدن این شلوارها خودداری کنند؛ زیرا پاهای آن‌ها را لاغرتر نشان می‌دهد. توصیه می‌کنیم خانم‌هایی که پاهای لاغری دارند، شلوار دمپا گشاد یا راسته بپوشند.

شلوار چاک دار

همیشه انتخاب یک شلوار شیک و راحت برای مجالس و مهمانی کار سختی است. شلوارهای چاک دار، یک چاک در قسمت جلو یا پشت پاچه‌ها دارند و برای مهمانی‌ها بسیار مناسب هستند. هم‌چنین در برخی از مدل‌ها از دکمه‌های براق یا زیپ در قسمت چاک شلوار استفاده شده که آن را بسیار جذاب‌تر کرده است. پوشیدن یک کت چرم تنگ با کفش‌های پاشنه دار، استایل شما را بسیار شیک جلوه می‌دهد.

لیو استایل، عرضه‌کننده باکیفیت‌ترین پوشاک برند

لیو استایل، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌کنندگان محصولات برند از جمله پوشاک، کفش، اکسسوری، لوازم آرایشی و غیره فعالیت می‌کند. اگر قصد خرید محصولات برند و باکیفیت را دارید، کافیست به آدرس اینترنتی لیو استایل مراجعه کرده تا بتوانید بهترین برندهای دنیا را با قیمت‌های باورنکردنی خریداری کنید.

خرید شلوار زنانه از لیتو استایل

کلام آخر

برای داشتن یک استایل خاص و منحصربه‌فرد، پوشیدن لباس شیک و متناسب اندام‌تان‌ بسیار مهم است. در این مقاله شما را با انواع شلوار زنانه آشنا کردیم تا بتوانید با توجه به سلیقه و البته استایلتان بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

ارسال نظر: