کدخبر: 11835

شنل کوکو مادمازل اصل را از فیک تشخیص دهید

با توجه به محبوبیت و جذابیت ادکلن شنل کوکو مادمازل اصل، عطری درخشان با رایحه ی جسورانه وگلی- کهربایی در بین مصرف کنندگان،سود جویان بسیاری همواره به تولید و پخش نمونه تقلبی این عطر در بازار می نمایند ،از این رو فروشگاه اینترنتی عطر الیسا پرفیوم با سال‌ها سابقه در زمینه‌ی فروش عطرهای اورجینال و کسب رضایت مشتری ،با ارائه این مقاله و معرفی مشخصات ادکلن شنل کوکو مادمازل اصل شما را در خریدی مطمئن تر یاری می رساند .

ادو پرفیوم شنل کوکو مادمازل که در سال 2001 روانه بازار شد به طوری که با اریحه ی خود یک جوان شجاع و جسور را تداعی می کند و دارای یک ترکیب کاملاً مدرن با کاراکتری قوی و در عین حال شگفت آور و تازه است .

روایح  پرتقال تازه و ترنج و شکوفه پرتقال پر جنب و جوش بلافاصله پس از اسپری کردن این عطرحس بویایی را بیدار می کنند. نت میانی شامل رایحه ی  شفاف و حساس دست گلی خوشبو و مجلل شامل یاسمن و گل رز و یلانگ‌یلانگ  است که کاملا رمانتیک می باشد و نت پایه روایح جذاب نعناع هندی ، وتیور، لوبیا تونکا ، وانیل ، مشک سفید و اوک‌ موس را در بر دارد. رایحه ی نت پایه شامل مشک سفید رایحه را با رنگ و بویی خاکی و پودری که لطیف و پیچیده است کامل می کند. این عطر برنده جایزه فی فی سال 2008 شد . این عطر برای لباس شب ساخته شده است  ، برای بیرون رفتن در شب و بیشتر برای استفاده روی پوست فرد قبل از خواب. رایحه ی ملایمی که دارد آن را برای استفاده روی پوست و برای هر چهار فصل سال ایده آل کرده است.

رایحه ی کوکو مادمازل بیشتر از هر عطر دیگری به عطر گلی میوه ای نزدیک است. در واقع، این رایحه ترکیبی از مرکبات، نرولی، یاس، گل رز و یلانگ یلانگ است که به اوج خود می رسد. مشک آنقدرها هم سنگین نیست، اما دارای رایحه ی مشخصی از نعناع هندی است.

رایحه ی کوکو مادمازل قوی شروع می‌شود، قبل از تبدیل شدن به یک رایحه ی ملایم و متعادل ، برای مدتی طولانی در همین حالت باقی می‌ماند. ازکوکو مادمازل می توان در تمام طول سال استفاده کرد و  لذت برد و این عطر برای زندگی روزمره و مناسبت‌های رسمی‌تر و غیره عالیست و مناسب هر شرایط آب و هوایی می باشد .

بررسی مشخصات ادکلن شنل کوکو مادمازل اصل

هر دو نمونه اصل و فیک دارای سلفون هستند اما سلفون در نمونه اورجینال با دقت و ظرافت حرارت دیده اندو پلمپ شده اند .

جعبه عطر کوکو مادمازل به رنگ سفید و بسیار با کیفیت است و نوار باریک طلایی دورتا دور آن وجود دارد و در وسط جعبه عطر کادر طلایی به دور نام عطر و برند شنل به صورت برجسته وجود دارد که این نوار ها در نمونه اصل ضخیم تر وبرجسته تر و در نمونه فیک کمی باریک تر است . نوشته ها ی نام عطر و برند در نمونه فیک برجسته نمی باشد .اما تشخیص اصل بودن از این مشخصه کمی سخت است زیرا نمونه فیک و اصل باید در کنار هم مقایسه شوند .

روی درب جعبه عطر اصل علامت برند شنل به صورت برجسته و بسیار با کیفیت به رنگ طلایی حک شده است اما در نمونه فیک (سمت چپ)این علامت بی کیفیت تربوده و برجسته نمی باشد .

6

بعد از باز کردن درب جعبه مشاهده خواهید کرد در نمونه اصل لوگوی معروف شنل پشت درب برجسته حک شده است که در نمونه فیک وجود ندارد .

برچسب روی شیشه عطر با کادری طلایی و بسیار با کیفیت روی نمونه اصل (سمت راست) چسبانده شده و همان طور که در تصویر مشاهده می نمایید برچسب در نمونه فیک بی کیفیت و رنگ طلایی در برخی نقاط کمرنگ می باشد .

7

نی ادکلن اصل بلند است و تا پایین شیشه ادامه دارد ولی نمونه فیک نی کوتاه است.

ضخامت شیشه نسخه تقلبی خصوصا در قسمت کف ، بسیار بیشتر از نسخه اصلی عطر (سمت راست) است و شیشه نمونه اصل از ظرافت بیشتری برخوردار است .

8

درب در نمونه اورجینال عطر کوکو مادمازل شنل از جنس شیشه و سنگین وزن می باشد. اما در نمونه تقلبى جنس درب از پلاستیک و یا شیشه ای با وزن کمتر نسبت به نمونه اورجینال است . لوگوی کوکو شنل برروی نواری طلایی رنگ  با کیفیت در نسخه اصل(سمت راست) دقیقا در قسمت مرکز گردن درب قرار می گیرد. در حالی که در نسخه فیک این مطلب اکثرا رعایت نمی شود .همچنین تفاوت هایی در قسمت برآمدگی روی گردن درب به وضوح مشاهده می شود .

محل رسیدن دوطرف برچسب طلایی دور گردن درب بهم در پشت آن در نمونه فیک به وضوح مشخص است و گاها بالا و پایین قرار می گیرد ولی در نمونه اصل این نقطه اتصال اصلا مشخص نمی باشد .

قسمت داخلی درب عطر در نمونه فیک دارای برامدگی های عمودی برجسته و ضخیم است در حالی که در نمونه اصل این برآمدگی ها وجود ندارد .

افشانه عطر کوکو شنل اصل

افشانه در نمونه اصل و فیک از جنس فلز اما با ابعاد متفاوت ساخته شده است همان طور که در تصویر مشاهده می نمایید افشانه در نمونه اصل(سمت راست ) کوتاه تر از نمونه فیک است .رنگ نازل به رنگ سفید است در حالیکه در برخی نمونه های فیک رنگ نازل تیره تر می باشد .

داخل نازل نمونه اصل و فیک با هم تفاوت دارند .

پمپ عطر با جدا کردن افشانه از روى شیشه قابل مشاهده مى باشد. پمپ در نمونه اورجینال از جنس فلز است و شکل آن کاملا با نمونه فیک (سمت چپ )متفاوت و ارتفاع آن کوتاه تر است .

9

برچسب ته شیشه در نمونه اصل(نمونه پایینی ) بسیار با دقت طراحی شده اما در نمونه فیک بی دقت و بی کیفیت طراحی شده و همان طور که مشاهده می کنید برخی نوشته ها مانند (100 ml )در لبه ها قرار می گیرند 

اخرین نکته تطبیق دادن بچ کد کف جعبه با کد کف بطری عطر می باشد . به این صورت که اگر ادکلن خریداری شده کد نداشت یا کد آن با کد جعبه آن مطابقت نداشت به این معنی است که محصول اورجینال نمی باشد.در این نمونه فیک نیز شماره بچ کد روی جعبه با بچ کد روی شیشه مطابقت نداشته و یکی نیست که کاملا گویای فیک بودن ادکلن است .حتما باید توجه فرمایید که اگر بچ کد روی شبشه عطر با جسم تیز به راحتی خراشیده و پاک گردد نمونه فیک را در اختیار دارید زیرا در نمونه اصل بچ کد حک شده و با جسم تیز قابل پاک شدن نیست .

ارسال نظر: