کدخبر: 11945

همراه مکانیک: خرید اقساطی انواع خودروهای داخلی، تحویل کمتر 24 ساعت!

به گزارش خبرگزاری ایسنا، اگر تجربه خرید و فروش ماشین را داشته باشید حتما با دردسرهایی مانند کارشناسی فنی، مسائل حقوقی، نحوه قیمت‌گذاری و دخالت دلالان در معامله آشنا هستید. علاوه بر این، حتما می‌دانید که یافتن خودروی مناسب تا چه اندازه می‌تواند وقت‌گیر باشد. به همه این مشکلات، گرانی سرسام‌آور خودرو در سال‌های اخیر را نیز اگر اضافه کنید، امیدها حتی برای خودروی دست‌دوم نیز کمرنگ خواهند شد.

به گزارش ایسنا به نقل از همراه مکانیک، به­ منظور مرتفع­ سازی این چالش‌ها، پلتفرم خرید و فروش ماشین آنلاین همراه مکانیک، راه‌کارهایی اندیشیده است که در این مقاله، آن‌ها را معرفی می­‌کنیم. درصورتی‌که در سال جدید قصد دارید خودرو بخرید، مطالعه این مقاله می‌تواند سبب صرفه‌جویی در هزینه و بهبود تصمیم‌گیری شما شود.

آشنایی با همراه مکانیک و خدمات آن

همراه مکانیک، یک پلتفرم آنلاین خرید و فروش ماشین یا به‌نوعی یک نمایشگاه آنلاین خودرو است. در این نمایشگاه، فروشندگان آمادگی خود را برای فروش خودرویشان اعلام کرده و پس از انجام کارشناسی فنی و تعیین قیمت از سوی متخصصان همراه مکانیک، خودروی آن­ها را به‌منظور فروش آگهی می‌شود. از مزایای این پلتفرم برای خریدار، موارد زیر هستند:

  • گستردگی بالای گزینه‌های خرید
  • صرفه‌جویی در وقت
  • خرید خودروهای کارشناسی­شده در دو نوبت ثبت آگهی و زمان بازدید توسط خریدار
  • بهره‌مندی ازنظرات کارشناسان فنی و همراهی کارشناسان حقوقی همراه مکانیک در عقد قرارداد
  • حذف واسطه‌ها و قیمت‌گذاری منطقی
  • بهره‌مندی از خدمات پس از فروش در سطوح مختلفی مانند طلایی و نقره‌ای

کارشناسی فنی خودرو مهم ترین مزیت خرید خودرو همراه مکانیک

بررسی‌های کارشناسان فنی همراه مکانیک نشان می‌دهد که بیش از ۷۰ درصد از خودروهای دست‌دوم موجود در بازار، حداقل یک نقص فنی، بدنه یا آپشنال دارند.

11

امری که در بسیاری از مواقع از چشم خریدار پنهان مانده و پس از خرید برای او هزینه به همراه خواهد داشت. همراه مکانیک، به‌منظور اطمینان خاطر بیشتر خریدار به وی، ضمانت‌نامه هفت‌روزه بازگشت خسارت در صورت اثبات خلاف وضعیت فنی خودرو می‌دهد.

دیگر خدمات همراه مکانیک

علاوه بر خدمات عمومی ذکرشده، خریدار می‌تواند با استفاده از خدمات VIP همراه مکانیک از مزایایی مانند تعیین نماینده به‌منظور پیگیری صد درصدی فرآیند خرید یا سفارش خرید خودرو(https://www.hamrah-mechanic.com/car-sell)  از خودروهای خارج از این مجموعه نیز استفاده کند. البته این خدمات، مشمول هزینه خواهند بود.

همراه مکانیک در کنار خدمات خرید و فروش ماشین، خدمات دیگری مانند موارد زیر را هم به کاربران خود ارائه می‌دهد:

  • ارائه مشاوره برای خرید خودرو بر اساس بودجه در سرویس «با پولم چی بخرم»
  • اعلام قیمت به‌روز انواع خودرو بر اساس مدل، رنگ، کارکرد و غیره به‌صورت دقیق و کارشناسی­ شده
  • برآورد هزینه‌های نگهداری و تعمیرات انواع خودروی نو و دست‌دوم

خرید اقساطی خودرو در همراه مکانیک

در سال‌های اخیر، افزایش قیمت خودرو حتی خرید خودروی دست‌دوم ایرانی را هم برای بسیاری از اقشار جامعه، دشوار کرده است. به همین دلیل، همراه مکانیک با همکاری چند شرکت بزرگ لیزینگ خودرو اقساطی (خودرو لیزینگی) ، تسهیلاتی به‌منظور خرید اقساطی خودرو کارکرده و نو به هموطنان ارائه می‌کند. خودروهای این طرح نیز تماما ازنظر فنی کارشناسی شده­‌اند درواقع، تمامی مزایای خرید و فروش عادی خودرو در همراه مکانیک در این طرح نیز لحاظ شده‌اند. جزئیات این طرح را در راهنمای جامع طرح خرید اقساطی خودرو در همراه مکانیک به‌تفصیل بیان کرده‌ایم که در اینجا خلاصه‌ای از آن را ارائه می‌کنیم.

مبلغ تسهیلات و شرایط بازپرداخت

مبلغ تسهیلات برای خرید ماشین قسطی https://www.hamrah-mechanic.com/creditbuyrules/ در همراه مکانیک، حداکثر ۶۰ میلیون تومان است. این مبلغ با کارمزد سالانه مصوب بانک مرکزی و طی اقساط سه‌ماهه، در مدت ۱۲ الی ۲۴ ماه از خریدار دریافت می‌شوند. مزیت مهم این طرح این است که خریدار برای دریافت تسهیلات، نیازی به معرفی ضامن نخواهد داشت و تنها با ارائه برگ چک‌های صیادی به نام خودش، می‌تواند تسهیلات را دریافت کند. همچنین، پس از پایان مراحل اداری، خودروی وی طی حداکثر ۲۴ ساعت به وی تحویل داده خواهد شد.

شرایط دریافت تسهیلات طرح خرید اقساطی خودرو

 خرید اقساطی خودرو (خرید قسطی خودرو) همراه مکانیک، مختص خودروهای ایرانی با مدل ۱۳۸۸ و خودروهای خارجی با مدل ۲۰۰۹ به بالاست که در استان‌های تهران و البرز، پلاک شده‌اند. بااین‌حال، هموطنان می‌توانند با حضور حداکثر سه‌روزه در این دو استان، خودروی موردنظر خود را خریداری کنند.

علاوه بر دسته­ چک صیادی، متقاضی دریافت تسهیلات طرح خرید اقساطی خودرو کارکرده (ماشین دست دوم قسطی) و نو از همراه مکانیک، باید مدارک زیر را ارائه کند:

  • تصویر کارت ملی و صفحه اول و دوم شناسنامه
  • تصویر سند یا قولنامه محل سکونت
  • اطلاعات شغلی
  • اطلاعات حساب حقوق یا جاری
  • مالکیت تلفن همراه مطابق با کد ملی
  • تصویر گردش حساب ۶ ماه اخیر

سخن آخر

خرید خودرو(فروش خودرو)، چالش ‌های زیادی دارد. اطمینان از سلامتی فنی، چالش‌های حقوقی، وقت‌گیر بودن فرآیند یافتن خودروی مناسب و درنهایت، محدودیت بودجه از مهم‌ترین این چالش‌ها هستند. وب‌سایت همراه مکانیک (https://www.hamrah-mechanic.com/) به ‌عنوان اولین پلتفرم آنلاین خرید و فروش ماشین با خدماتی مانند کارشناسی فنی تضمینی و همراهی حقوقی خریدار و همچنین، طرح خرید خودرو اقساطی خود، این چالش‌ها را تا حد خوبی مرتفع کرده است.

منبع: ایسنا

 

ارسال نظر: