کدخبر: 12079

چرا پرینتر سه‌بعدی Photon mono 4k برند ANYCUBIC برای دندان‌پزشکان بهترین گزینه ممکن است؟

 

در چند سال اخیر پرینترهای سه‌بعدی جایگزین روش‌های دیگر در کسب‌وکارهایی همچون دندان‌سازی و دندان‌پزشکی، طلاسازی و جواهرسازی، صنایع مکانیکی و… شده‌اند. در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از بهترین پرینتر سه‌بعدی های کنونی بازار در ایران و علی الخصوص مناسب برای دندان‌پزشکان بپردازیم. این پرینتر سه‌بعدی، پرینتر سه‌بعدی Photon mono 4k نام دارد. شرکت سازنده این پرینتر سه‌بعدی کمپانی ANYCUBIC می‌باشد. کمپانی ANYCUBIC یکی از تولیدکنندگان تخصصی پرینتر سه‌بعدی در جهان است که بیش‌از یک دهه در این امر سابقه دارد. محصولات تولیدی این شرکت هم‌اکنون در جهان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی کامل پرینتر سه‌بعدی Photon mono 4k بپردازیم.

ابعاد بسیار مناسب

یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب پرینتر سه‌بعدی برای دندان‌پزشکان و دندان‌سازان، ابعاد دستگاه است و درواقع اگر دستگاه ابعاد بسیار بزرگی داشته باشد، مناسب قرار گیری در مطب‌ها و دفاتر نمی‌باشد. به بیان دیگر نباید پرینتر سه‌بعدی مناسب برای دندان‌پزشکان را با یک پرینتر سه‌بعدی صنعتی اشتباه گرفت، پرینترهای سه‌بعدی صنعتی مناسب چاپ‌های سریع و در تعداد بالا هستند که ابعاد بسیار بزرگ و صداهای بسیار زیادی دارند. اما پرینتر سه‌بعدی Photon mono 4k ، یک چاپگر سه‌بعدی جمع و جور، با زیبایی بسیار بالاست که می‌تواند در دفاتر و مطب‌ها قرار گرفته و هیچ مشکلی از این بابت ندارد. پرینتر سه‌بعدی Photon mono 4k از طراحی زیبا با آمیخته شدن رنگ‌های زرد و آبی که به نوعی نشانگر محصولات تولیدی شرکت Photon mono 4k است همراه است.

صدای بسیار کم

شاید برای یک کارگاه صنعتی فاکتور صدا خیلی قابل اهمیت نباشد اما بدون‌شک برای یک دفتر یا یک مطب، صدا بسیار بااهمیت است. صدای بالا باعث ایجاد آزار و اذیت بسیار زیادی می‌شود. بنابراین یک چاپگر سه بعدی پر سر و صدا نمی‌تواند در این مکان‌ها استفاده شود، پرینتر سه‌بعدی Photon mono 4k توانسته‌است تمامی لیسانس‌های آسیایی و اروپایی را دریافت کند و از کمترین صدای ممکن در بین تمامی پرینترها برخوردار است. می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین نقطه قوت‌های این دستگاه نیز همین مقوله صدای بسیار کم است.

سازگاری با رزین مخصوص دندانپزشکی و دندان‌سازی

بدون شک در دندان‌سازی و دندان‌پزشکی، باید از رزین‌های استفاده شود که برای سلامت انسان هیچ‌گونه عوارضی نداشته باشد. پرینتر سه‌بعدی Photon mono 4k سازگار با رزین هایی است که پایه گیاهی دارند و هیچ‌گونه عوارضی برای سلامتی انسان ندارد و درواقع این پرینتر سه‌بعدی به‌طور ویژه با این‌گونه رزین‌ها سازگار است. بنابراین اگر در محیطی هستید که ممکن است این رزین‌ها با افراد مختلف در تماس قرار بگیرند پرینتر سه‌بعدی Photon mono 4k ، بهترین گزینه ممکن می‌باشد. زیرا می‌توانید بهتر از هر چاپگر سه‌بعدی دیگری در آن از رزین‌های پایه گیاهی و رزین‌های مخصوص دندان‌سازی و دندان‌پزشکی، استفاده کنید.

ماتریس‌های نوری متعدی

2

به‌طورکلی عملکرد یک پرینتر سه‌بعدی این‌گونه است که شما از یک رزین حساس به نور استفاده می‌کنید و دستگاه پرینتر سه‌بعدی با تاباندن اشعه‌های UV این رزین مایع را به یک جسم جامد تبدیل می‌کند. این نور UV توسط دستگاه پرینتر سه‌بعدی تابانده می‌شود. در بسیاری از مدل‌ها این نور UV توسط یک تک چراغ بزرگ تابانده می‌شود، اما در مدل پرینتر سه‌بعدی Photon mono 4k این نور توسط چندین ماتریس نوری متعدد تابانده می‌شود که چندین مزیت دارد. مزیت اول کاهش مصرف برق است، کاهش مصرف برق سبب افزایش طول عمر دستگاه می‌شود که در بلندمدت تاثیر بسیار مناسبی در هزینه شما خواهد داشت. مزیت دوم افزایش کیفیت چاپ و یکنواختی سختی چاپ سه‌بعدی می‌باشد. بدین‌صورت که ماتریس‌های نوری متعدد سبب می‌شوند از تمامی زوایا به محصول نور تابانده شود و تمامی زاویه‌های آن به‌طور یکنواخت و یک‌شکل سخت و جامد شوند که این امر در نهایت باعث افزایش کیفیت و استحکام محصول خواهند شد. تاثیر سوم مقاومت بیشتر پرینتر سه‌بعدی Photon mono 4k در برابر ضربه است و در مدل‌هایی که از یک چراغ UV بزرگ استفاده می‌کنند، پرینترهای سه‌بعدی در برابر ضربه مقاومت خوبی نشان نمی‌دهند و بسیار آسیب‌پذیر هستند اما در پرینتر سه‌بعدی Photon mono 4k به دلیل وجود ماتریس‌های نوری متعدد، در برابر ضربات مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.

دستگاه پخت و شستشوی ANYCUBIC

3

به‌جز خرید یک پرینتر سه‌بعدی Photon mono 4k ، شما می‌توانید به خرید یک دستگاه پخت و شستشوی برند ANYCUBIC نیز فکر کنید دستگاه پخت و شستشوی Photon mono 4k به این صورت استفاده می‌شود که شما پس‌از چاپ این محصول موردنظر خود آن را در درون دستگاه پخت و شستشوی Photon mono 4k قرار می‌دهید، و این محصول، الگوی سه‌بعدی چاپ‌شده شما را شستشو می‌دهد و با تاباندن بیشتر اشعه‌های UV آن را سفت‌تر و مستحکم‌تر می‌کند. اگرچه شما می‌توانید به‌صورت دستی نیز الگوی سه‌بعدی خود را بشویید، اما می‌توانید با خرید یک دستگاه پخت و شستشوی Photon mono 4k ، هم در وقت خود صرفه‌جویی کنید و هم آن را حرفه‌ای‌تر و بسیار بهتر شستشو دهید. پیشنهاد می‌کنیم درصورتی‌که قصد دارید از پرینتر سه‌بعدی برای کسب‌وکارهایی همچون دندان‌سازی و دندان‌پزشکی استفاده کنید، حتما اقدام به خرید یکی از این دستگاه‌های پخت و شستشوی Photon mono 4k نیز بکنید. این دستگاه تاثیر زیادی در افزایش کیفیت نهایی الگوی چاپ‌شده سه‌بعدی شما دارد.

خلاصه و نتیجه‌گیری

در این مقاله به بررسی نقاط ضعف و قوت پرینتر سه‌بعدی Photon mono 4k پرداختیم. باید گفت به‌طورکلی یکی از بهترین پرینترهای سه‌بعدی موجود در ایران برای دندانسازان و دندان‌پزشکان است. همین‌طور قیمت آن نیز با توجه به محصولات موجود در بازار یک ‌قیمت منطقی و معقول به‌نظر می‌رسد و از این بابت هم یک محصول اقتصادی بشمار می‌رود. از جمله مهم‌ترین نقاط قوت این محصول، کیفیت چاپ بالا و سرعت بسیار زیاد آن است. شما می‌توانید هم‌اکنون این چاپگر سه‌بعدی را از وب‌سایت قشم خرید تهیه کنید.

قشم خرید نماینده رسمی شرکت ANYCUBIC در ایران

وب‌سایت اینترنتی قشم خرید با افتخار اعلام می‌کند که تنها نماینده رسمی برند ANYCUBIC در میهن عزیزمان است. فروشگاه اینترنتی قشم خرید با بیش‌از یک دهه تجربه در تامین کالاهای دیجیتالی در اقدامی جالب‌توجه شروع به اخذ نمایندگی از بزرگ‌ترین و معتبرترین تولید کنندگان چاپگر‌های سه‌بعدی در جهان کرده‌است. بنابراین شما می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی با قیمتی مقرون و به‌صرفه به‌همراه یک‌سال گارانتی بی‌کران و هیجده ماه خدمات پس‌از فروش اقدام به تهیه محصولات ANYCUBIC کنید. لازم به ذکر است ازآنجایی‌که قشم خرید ارائه‌دهنده محصولات این برند به‌صورت رسمی و معتبر است، توانسته‌است محصولات را با کمترین کارمزد ممکن و کاملاً مستقیم از نمایندگی رسمی این شرکت به فروش برساند، لذا قیمت‌های محصولات در فروشگاه قشم خرید کاملاً مقرون‌به‌صرفه می‌باشد.

چرا قشم خرید؟!

فروشگاه اینترنتی قشم خرید همواره به اصل رعایت حقوق مشتری وفادار بوده است و با تکیه بر همین اصل توانسته است مرتبا پیشرفت کند. این مجموعه باور دارد که با خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان عزیز خود میتواند تا همیشه به حیات خود ادامه دهد و در این مسیر با رشد و توسعه نیز همراه شود. لذا نگاه این مجموعه به مشتریان خود به عنوان سرمایه های ارزشمندی است که جلب رضایت آنها مهمترین دغدغه آنها بوده و باید همواره به تحقق این امر بپردازند. همین موضوع باعث خواهد شد که شما در صورت انتخاب فروشگاه اینترنتی قشم خرید، تجربه بی نظیری بدست آورید و از بابت انتخاب مجموعه قشم خرید کاملا رضایت داشته باشید.

ارسال نظر: