کدخبر: 12110

حسابداری را از کجا شروع کنیم؟ | آموزشگاه حسابداری فرداد

 

در دنیای پیشرفته امروزی تنها تحصیلات دانشگاهی ‌نمی‌تواند شما را به یک حسابدار حرفه‌ای تبدیل کند، بلکه این حرفه نیاز به تقویت مهارت‌ها دارد. اگر قصد تقویت مهارت‌های خود در حوزه حسابداری را دارید، ابتدا لازم است که با اصطلاحات مهم این حرفه از قبیل ماهیت حساب‌ها، ارزیابی موجودی کالا‌ها و... آشنا شده و بر مبانی حسابداری مسلط شوید.

البته برای یادگیری حرفه‌ای حسابداری باید برای زمان خود نیز برنامه ریزی نمایید، تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن بر این مباحث تسلط لازم را پیدا کنید. پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره آموزش حسابداری مقدماتی در یک آموزشگاه معتبر و قابل اعتماد می‌باشد. به همین جهت در ادامه این نوشتار شما را با دوره آموزش حسابداری مقدماتی آموزشگاه فرداد که به صورت رایگان و اصولی به آموزش ۰ تا ۱۰۰ حسابداری می‌پردازد آشنا می‌کنیم.

دوره آموزش حسابداری مقدماتی بازار کار

پیشرفت‌های کنونی کسب و کار‌ها منجر شده است که همه کسب و کار‌ها در هر اندازه و حوزه‌ای که فعالیت می‌کنند، رویداد‌های مالی خود را کنترل نموده و اسناد حسابداری را ثبت نمایند. به همین جهت نمی‌توان برای یادگیری حسابداری فقط به مباحث کتبی دانشگاه‌ها اکتفا کرد و لازم است که با شرکت در دوره‌های ویژه بازار کار، حسابداری را به صورت کامل فرا گرفت.

در دوره آموزش حسابداری مقدماتی فرداد مفاهیم پایه و کاربردی حسابداری آموزش داده ‌می‌شود و افرادی که در دوره حسابداری مقدماتی ثبت نام و شرکت می‌کنند، می‌توانند با یادگیری اصولی مباحث حسابداری توانایی‌ها و دانش حسابداری خود را محک بزنند. خیلی از مباحث حسابداری در کتاب‌ها قابل یادگیری نبوده و برای فراگرفتن آنها نیاز به کسب تجربه می‌باشد. به همین دلیل ما شرکت در دوره آموزش حسابداری مقدماتی که توسط آموزشگاه حسابداری فرداد برگزار ‌می‌شود را به همه شما پیشنهاد ‌می‌کنیم.

سرفصل‌های دوره حسابداری مقدماتی

آموزشگاه حسابداری فرداد که یکی از زیر مجموعه‌های شرکت نرم افزار حسابداری فرداد می‌باشد، در دوره حسابداری مقدماتی خود اقدام به آموزش رایگان مهارت‌های ابتدایی و اصولی حسابداری می‌کند. سرفصل‌های دوره حسابداری مقدماتی آموزشگاه فرداد به گونه‌ای طراحی شده است که شما در هر رشته و مقطع تحصیلی که هستید، با علاقه‌ای که به حوزه حسابداری دارید، می‌توانید این آموزش‌ها دوره حسابداری مقدماتی شرکت نرم افزاری فرداد را یاد گرفته و یک قدم به سمت بازار کار حسابداری نزدیکتر شوید.

5

با توجه به این که سرفصل‌های دوره آموزش حسابداری مقدماتی آموزشگاه حسابداری فرداد توسط بهترین اساتید حسابداری و با کیفیت بسیار بالا آموزش داده ‌می‌شود و با عنایت به این که شرکت نرم افزار حسابداری فرداد برای دانش پذیران آموزشگاه خود ارزش بسیار زیادی قائل می‌باشد، بهترین خدمات آموزش حسابداری را به دانش پذیران خود ارائه می‌دهد. در این بخش سرفصل‌هایی که در دوره آموزش حسابداری مقدماتی آموزشگاه فرداد ارائه می‌شوند را معرفی ‌می‌کنیم. سرفصل‌های دوره حسابداری مقدماتی آموزشگاه حسابداری فرداد عبارتند از:

  • مبانی و تعریف حسابداری
  • بررسی رویدادهای مالی سازمان
  • صدور و ثبت سند
  • آشنایی با ماهیت حساب‌ها
  • تهیه صورت‌های مالی
  • نحوه و انواع ارزیابی موجودی کالا
  • تهیه تراز آزمایشی و ترازنامه
  • اصلاح و بستن حساب‌ها و...

آشنایی با دوره آموزش حسابداری مقدماتی فرداد

دوره آموزش حسابداری مقدماتی فرداد، با حمایت شرکت نرم افزار حسابداری فرداد به صورت کاملا رایگان برگزار ‌می‌شود. سرفصل‌ها و برنامه ریزی برگزاری این دوره به صورتی انجام شده است که تمام شرکت کنندگان دوره بتوانند به صورت کامل اصولی آموزش‌های حسابداری مقدماتی را فرا بگیرند.

علاوه بر آموزشات کامل، اساتید دوره‌ها با ارائه تمرینات مستمر در پایان هرجلسه آموزشی به دانش پذیران و پاسخ به سوالات آنها و بررسی تمرینات ارسال شده توسط دانش پذیران، سبب افزایش یادگیری و مهارت حسابداری دانش پذیران می‌شوند. همچنین در تمام روزهای هفته پشتیبانی‌ها انجام شده و اگر شرکت کنندگان دوره‌ها در تایم خارج از کلاس مشکلی درباره آموزش‌ها داشته باشند، می‌توانند سوالات خود را مطرح نموده و پاسخ خود را دریافت نمایند.

اگر می‌خواهید به یک حسابدار در دنیای واقعی این حرفه تبدیل شوید، شرکت در دوره آموزش حسابداری مقدماتی فرداد را فراموش نکنید.

ویژگی‌های دوره رایگان آموزشگاه حسابداری فرداد

همان‌گونه که در پاراگراف قبل ذکر شد علاوه بر آموزش‌های کاملی که به کمک نرم افزار فرداد برگذار می‌شوند که سر کلاس‌ها توسط اساتید حرفه‌ای حسابداری به ارائه ‌می‌شود، ارائه تمرینات مستمر برای دانش پذیران و پشتیبانی تمام وقت از آن‌ها، از جمله ویژگی‌های قابل توجه و مهم دوره حسابداری مقدماتی فرداد می‌باشد.

6

در نظر داشته باشید که تمام دوره‌ها به صورت رایگان و آنلاین برگزار می‌شوند، یعنی شما در هر نقطه از کشور ایران که باشید می‌توانید در منزل و یا محیط کار خود به صورت کاملا رایگان، فقط با اتصال به اینترنت در دوره آموزش حسابداری مقدماتی فرداد شرکت کنید.

ازمهم ترین ویژگی‌های دوره آموزش حسابداری مقدماتی فرداد عبارتند از:

  • برگزاری کلاس‌ها در ساعات غیر اداری جهت رفاه افراد شاغل و دانشجویان
  • وجود اساتید کاملا مجرب برای ارائه آموزشات حسابداری به دانش پذیران
  • برگزاری دوره به صورت آنلاین و عدم نیاز به حضور فیزیکی دانش پذیر در کلاس
  • تمام دوره‌ها به صورت کاملارایگان و بدون پرداخت هیچ نوع هزینه ای برگزار می شوند
  • ارائه مدرک در پایان دوره به تمام افرادی که امتیاز بالا در دوره کسب کرده باشند
  • امکان حضور در دوره آموزش حسابداری پیشرفته فرداد برای تمام شرکت کنندگان در دوره حسابداری مقدماتی آموزشگاه حسابداری فرداد
  • ذکر مثال‌های کاربردی در هر فصل آموزشی آموزشگاه حسابداری فرداد
  • حل تمرینات مستمر در طول دوره در کلاس‌ها
  • پشتیبانی دائم شرکت‌کنندگان توسط تیم آموزشگاه حسابداری فرداد

شرایط ثبت نام در دوره آموزش حسابداری مقدماتی فرداد

برای ثبت نام در دوره آموزش حسابداری مقدماتی فرداد، فقط لازم است که به سایت نرم افزار حسابداری فرداد به آدرس www.fardadgroup.com مراجعه نموده و سپس با مراجعه به بخش دپارتمان آموزش، در دوره آموزش حسابداری مقدماتی فرداد ثبت نام کرده و ارزیابی اولیه دوره را تکمیل کنید.

به علاوه شما می‌توانید با جستجوی عبارت آموزشگاه حسابداری فرداد در گوگل، به صورت مستفیم وارد صفحه آموزشگاه حسابداری فرداد شوید و لیست کامل دوره‌های را مشاهده کنید. راه دوم برای دریافت لیست کامل دوره‌های آموزش حسابداری آموزشگاه حسابداری فرداد می‌توانید به صفحه اینستاگرام آکادمی فرداد نیز وارد شوید و از طریق ارسال پیام، لیست کامل دوره‌های حسابداری آموزشگاه حسابداری فرداد را درخواست کنید. سپس در دوره حسابداری مقدماتی فرداد ثبت نام نمایید و ارزیابی اولیه آن را تکمیل کنید. درصورتی که سوال و یا نظری درباره این نوشتار یا دوره حسابداری مقدماتی فرداد دارید، حتما از طریق درج دیدگاه با ما در ارتباط باشید.

ارسال نظر: