کدخبر: 12318

مدرن تکنیک بهترین تعمیر کار لوازم خانگی آمریکایی

 

لوازم خانگی آمریکایی مانند دیگر وسایل الکترونیکی، برقی و صنعتی تولید شده در این کشور در میان برترین برندهای لوازم خانگی قرار دارند و از لحاظ کیفیت و تکنولوژی ساخت حرف اول را در دنیا می‌زنند. با وجود اینکه برندهای لوازم خانگی آمریکایی به اندازه برندهای لوازم خانگی آسیایی و اروپایی در ایران شهرت ندارند؛ اما افراد زیادی هنوز برندهای آمریکایی را به دیگر اسم‌های آشنا در بازار ترجیح می‌دهند. موضوعی که باعث می‌شود برای تعمیر لوازم خانگی آمریکایی خود، با توجه به تحربم‌ها و عدم فعالیت این برندهای آمریکایی در ایران، به یک نمایندگی معتبر و آشنا به این وسایل نیاز داشته باشند.

به همین دلیل تصمیم گرفته‌ایم در این مطلب به سراغ یکی از باتجربه‌ترین تعمیرکارها و نمایندگی‌های لوازم خانگی آمریکایی در ایران، یعنی نمایندگی مدرن تکنیک برویم و با معرفی این نمایندگی و برندهای تحت پوشش آن، به شما برای انتخاب بهترین کمک کنیم. پس اگر شما هم مصرف‌کننده لوازم خانگی آمریکایی هستید یا اینکه می‌خواهید به زودی یک برند آمریکایی به محصولات لوازم خانگی خانه‌تان اضافه کنید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

لوازم خانگی پروفایل

13

لوازم خانگی پروفایل یکی از برندهای لوازم خانگی زیرمجموعه شرکت معروف جنرال الکتریک است. لوازم خانگی پروفایل به دلیل طراحی شیک و هوشمندانه و استفاده از تکنولوژی‌های روز محبوبیت زیادی در بین مصرف‌کننده‌ها در سرتاسر دنیا دارد. این برند که محصولاتی مانند کولر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، فریزر، یخچال، گاز را به بازار عرضه می‌کند، سعی کرده است سادگی و هوشمندی را به طور همزمان در طراحی‌های خود به کار ببرد.

اگر شما در خانه خود از محصولات برند پروفایل استفاده می‌کنید، حتما برای نصب و تعمیر لوازم خانگی‌تان نیاز به راهنمایی و پشتیبانی دارید. به خصوص که ایرانی‌ها به نمایندگی‌های برندهای امریکایی دسترسی ندارند و برای تعمیر یخچال فریز پروفایل و یا تعمیر ساید بای ساید پروفایل باید به نمایندگی‌های تعمیر لوازم خانگی در ایران اعتماد کنند. نمایندگی مدرن تکنیک با استفاده از متخصصان باتجربه و بادانش یکی از بهترین و معتبرترین نمایندگی‌های لوازم خانگی در ایران محسوب می‌شود و توانسته است با بهره گرفتن از قطعات اصل در تعمیر لوازم خانگی، رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد. این نمایندگی کار تعمیر لوازم خانگی پروفایل در تهران را انجام می‌دهد و از تمام مناطق پایتخت سفارش تعمیرات قبول می‌کند.

  لوازم خانگی وایت هاوس

وایت هاوس نام برند دیگری از لوازم خانگی آمریکایی است که با طراحی زیبا و کارایی زیاد لوازم خانگی خود در بین مصرف‌کنندگان شهرت دارد. لوازم خانگی برند وایت هاوس به ویژه یخچال‌های وایت هاوس جزو پرفروش‌ترین برندها در قاره آمریکا و آسیا به حساب می‌آید. امروزه لوازم خانگی این برند در کشور مکزیک با نمایندگی از آمریکا ساخته می‌شود و توانسته است با تنوع و کیفیت بالا سهم بزرگی از بازار لوازم خانگی را به خود اختصاص دهد.

در ایران هم برند وایت هاوس در میان برندهای محبوب برای خرید لوازم خانگی قرار دارد، به ویژه یخچال و یخچال فریزرهای وایت هاوس که توانسته‌اند از بین گزینه‌های متنوع و مختلف راهشان را به خانه ایرانی‌ها باز کنند. اگر دوست دارید برای خرید لوازم خانگی خانه خود به سراغ این برند بروید و نگران تعمیر  و نمایندگی لوازم خانگی وایت هاوس در ایران هستید، بهتر است با وجود نمایندگی تعمیر لوازم خانگی، مدرن تکنیک نگرانی خود را کنار بگذارید. چه پای تعمیر ساید بای ساید وایت هاوس در میان باشد، چه تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس، می‌توانید با خیال راحت کار را به مدرن تکنیک و کارشناسان زبده آن بسپارید.

لوازم خانگی وستینگهاوس

14

برند آمریکایی دیگری که در بازار لوازم خانگی ایران فعالیت دارد، برند لوازم خانگی وستینگ هاوس است. این برند یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولید لوازم خانگی در آمریکا محسوب می‌شود و بیش از صد سال قدمت دارد. تولید محصولات با کیفیت بالا و نوآورانه در کنار خدمات پس از فروش به مشتریان نام این برند را به یکی از معتبرترین اسم‌ها در حوزه لوازم خانگی تبدیل کرده است.

افرادی هم که در ایران از این برند استفاده کرده‌اند، از کیفیت ساخت و تکنولوژی‌های به کار رفته در آن رضایت کامل را دارند و به همین دلیل در مواقع نیاز، به جای خرید محصولات جدید به دنبال تعمیر لوازم خانگی وستینگهاوس خود می‌روند. البته تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس یا تعمیر ساید بای ساید وستینگهاوس نیاز به تخصص و تامین قطعات اصل دارد که هر نمایندگی در ایران نمی‌تواند از پس انجام آن بربیاد. برای انجام این کار تنها می‌توان به نمایندگی‌های معتبر و باسابقه تعمیر لوازم خانگی آمریکایی مانند مدرن تکنیک مراجعه کرد و کار را به دستان کارشناسان با تجربه آن‌ها سپرد.

مدرن تکنیک بهترین تعمیرکار لوازم خانگی آمریکایی در ایران

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی مدرن تکنیک سال هاست که در زمینه تعمیر لوازم خانگی آمریکایی فعالیت دارد و توانسته است تجربه زیادی برای رفع مشکل و تعمیر محصولات آمریکایی به دست بیاورد. مدرن تکنیک با 50 سال فعالیت در حوزه تعمیرات لوازم خانگی با انواع محصولات و برندهای این بازار آشنایی دارد و از لحاظ تخصص و تجربه حرف اول را در زمینه تعمیرات لوازم خانگی می‌زند. این مرکز سعی کرده است با پشتیبانی 24 ساعته، مشاوره تلفنی برای تعمیر لوازم خانگی، استفاده از قطعات اصل و ضمانت تعمیر، تمام نیازها و دغدغه‌های مشتریان خود را برطرف کند و به اولین انتخاب آن‌ها برای تعمیر لوازم خانگی شان شود.

 

ارسال نظر: