کدخبر: 12390

پارتیشن آلومینیومی چیست؟

پارتیشن های آلومینیومی یکی از پرطرفدارترین پارتیشن های اداری و سازمانی و محیط های کاری شلوغ می باشد. این نوع پارتیشن دارای استحکام و دوام بالایی می باشد که دارای دو مدل تک جداره و دوجداره می باشد.

پارتیشن اداری آلومینیومی

پارتیشن های اداری علاوه بر زیبا و جذاب بودن، بهترین و ساده ترین راه برای تقسیم بندی و بهینه سازی فضا هستند. این نوع پارتیشن با توجه به قیمت مقرون به صرفه می تواند گزینه مناسبی برای پارتیشن بندی اماکن تجاری باشد.

پارتیشن بندی منازل و ادارات علاوه بر اینکه زیبایی و جذابیت خاصی به محیط می بخشد، بهترین و ساده ترین راه برای تقسیم بندی و بهینه سازی فضا و محیط است، از این نظر پارتیشن های آلومینیومی یکی از بهترین و پرطرفدارترین محصولات به دلیل ویژگی های آنها و ویژگی های آن می تواند نیازهای افراد مختلف را برآورده کند و بسیار محبوب شود.

پارتیشن های آلومینیومی علاوه بر تقسیم یک فضای بزرگ به چند قسمت و چیدمان محیط اداری یا نشیمن، بهترین گزینه به عنوان پارتیشن اداری می باشد، زیرا در بین انواع پارتیشن اداری یکی از مناسب ترین و ارزانترین گزینه ها می باشد. البته از پارتیشن های آلومینیومی نیز به عنوان گزینه ای مناسب برای پارتیشن های تجاری و مسکونی استفاده می شود.

در پارتیشن های با پروفیل آلومینیومی از پروفیل های سبک به عنوان تیر در محورهای افقی و از پروفیل های سنگین به عنوان ستون در محورهای عمودی استفاده می شود.

رنگ پروفیل های آلومینیومی نیز در دو نوع کوره ای پودری و رنگ آنادایز انجام می شود که روش آنادایز مقاومت بالاتری در برابر خوردگی دارد و زیبایی و درخشندگی خاصی دارد.

انواع پارتیشن اداری

پارتیشن آلومینیومی تک جداره

در پارتیشن های تک جداره از آلومینیوم به عنوان شکل و اسکلت پارتیشن استفاده می شود. از ام دی اف و شیشه به عنوان پرکننده استفاده می شود. قطر آنها می تواند حدود 4 تا 6 سانتی متر باشد و عرض و ارتفاع آنها نیز به محیط بستگی دارد. تحویل آسان، تعویض سریع و قیمت مناسب از مزایای تک جداره است.

پارتیشن آلومینیومی دو جداره

پارتیشن آلومینیومی دو جداره نوعی مانع است که از نوارهای پرکننده بی رنگ بین سازه های شیشه سکوریت ساخته می شود که نه تنها از نفوذ صدا و گرما جلوگیری می کند، بلکه استحکام را نیز افزایش می دهد. البته پارتیشن های دوجداره را می توان از ام دی اف و آلومینیوم و شیشه و یا ترکیبی از این سه متریال ساخت. بزرگترین مزیت این نوع پارتیشن قابلیت حمل آسان آن است.

ویژگی ها و مشخصات

  • به راحتی میتوانید پارتیشن ها را چندین بار جابجا کنید.
  • رنگ ها و طرح های زیبا و متفاوت.
  • نصب سریع و آسان بدون ایجاد آلودگی
  • امکان استفاده از پرده کرکره ای برای جلوگیری از دید.
  • می توان آن را سندبلاست، محکم و شیشه ساده کرد.
  • قیمت مقرون به صرفه و مناسب
  • عایق صدا و صدا تا 70%
  • عمر طولانی
  • استحکام و دوام بسیار بالا
  • امکان نصب کلیه درب های چوبی، شیشه ای و کامپوزیت بدون محدودیت ارتفاع می باشد.
  • به دلیل استفاده از شیشه در پنل های میانی می توان از لوگو و طرح روی آن ها استفاده کرد.

انواع پارتیشن اداری, بهتر از ساخت دیوارهای محکم و دائمی است ویا حتی از لحاظ هزینه ای نیز بسیار باصرفه تر از ساخت و ساز خواهد بود.پارتیشن های آلومینیومی در اینجا بسیار موثر هستند زیرا ارزان ترین گزینه هستند و باعث محدوده شدن نور و گرما در اتاق هایی که پوشش می دهند بسیار مفید هستند.

پارتیشن های اداری با هزینه ای مناسب برای شما فضاهایی اختصاصی فراهم میکند. علاوه براین این نوع پوشش برای کارفرمایان در دراز مدت هم کارایی بالایی دارند.برای مثال دیگر نگران جابه جایی های خود نخواهید بود زیرا به راحتی این نوع پارتیشن هارا جدا و در محل جدید با سلیقه خود طراحی خواهید کرد.

منبع: https://javizco.com

 

ارسال نظر: