کدخبر: 12394

برنزه کننده فلورسان تنها برنزه کننده فوری با ماندگاری 4 ماه

یکی از روش های جذاب تر شدن پوست  برنزه کردن آن است، برنزه کننده فلورسان ساخت کشور روسیه یکی از برترین و بهترین محصولات برای برنزه شدن پوست بدون عارضه و با جلوه رنگ شکلاتی طلایی بسیار طبیعی است که از ایجاد زردی و نارنجی شدن پوست جلوگیری می کند، نرمی، لطافت و رطوبت پوست را حفظ کرده و از آن محافظت می کند.

111

چرا انتخاب برنزه کننده خوب مهم است؟

برنزه کردن در فصل بهار و تابستان یکی از رایجترین روش های زیبایی خانم ها و آقایان است، زیرا در این فصول حمام آفتاب و برنزه کردن با آفتاب بسیار مورد پسند قرار می گیرد، اما نه تنها در این فصول بلکه در فصل های سرد پاییز و زمستان نمی توان از زیبایی رنگ پوست برنزه چشم پوشی کرد، در نتیجه استفاده از دستگاه سولاریوم و لوسیون های سولاریوم می تواند گزینه مناسبی باشد.

 

محصولات برنزه کننده رایج در بازار معمولا منجر به خشکی پوست می شوند و محافظ مناسبی برای آن نیستند، همچنین زیبایی رنگ لوسیون برنزه کننده پوست عاملی مهم در انتخاب آن است که متاسفانه بسیاری از محصولات برنزه کننده رنگ هویجی، زرد و یا نارنجی دارند.

 

ویژگی های کرم برنزه کننده فلورسان

کرم برنزه کننده سولار لایف از برند فلورسان غنی شده با آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها، ترکیبات مرطوب کننده و محافظ پوست می باشد از این جهت پوست شما همزمان با برنزه شدن از طریق آفتاب و یا دستگاه سولاریوم طراوت، شادابی و جوانی خود را حفظ می کند و با داشتن زیبا ترین رنگ برنزه شکلاتی طلایی که هم مورد پسند خانم ها و هم آقایان می باشد بهترین انتخاب و گزینه برای برنزه شدن در طی فصول مختلف است.

222

 

شاید شما هم مانند بسیاری از افراد اقدام به گرفتن حمام آفتاب کردید و یا از دستگاه سولاریوم برای برنزه شدن استفاده کردید، اما آن طور که انتظار داشتید همه چیز به خوبی پیش نرفته و پوست شما ممکن بوده خیلی دیر رنگ بگیرد و یا یکدست برنزه نشود.قطعا انتظار شما از بسیاری از محصولات برنزه کننده این است که این نگرانی را برای شما برطرف سازند که اغلب به دلیل فرمولاسیون های قدیمی امکان پذیر نیست.

برنزه کننده فلورسان با ترکیباتی منحصر بفرد منجر به بالا رفتن تولید ملانین در پوست شده و هر چه سریع تر رنگدانه پوست به رنگ دلخواه شما تغییر خواهد کرد، اما این به تنهایی کافی نیست داشتن رنگ برنزه ای زیبا و یکدست خواسته هر فردی است که اقدام به برنزه شدن می کند، لوسیون برنزه کننده فلورسان به طور کاملا یکسان و یکنواخت رنگ پوست شما را برنزه کرده و از تیره و روشن شدن آن جلوگیری می کند.

333

اهمیت ماندگای رنگ حاصل از برنزه شدن

 

اما بعد از تمامی این مواردی که ذکر شد، ماندگاری رنگ پوست یکی از مهم ترین عوامل انتخاب یک کرم برنزه کننده است، محصولات اتوبرنزه هیچ گونه قابلیتی جهت تثبیت و حفظ رنگ پوست نداشته و پوست شما با استحمام، تعریق و شستشو، رنگ برنزه خود را از دست می دهد، سایر محصولات حمام آفتاب و سولاریوم نیز ماندگاری چندانی ندارند و مستلزم تمدید هستند.

بسیاری از علاقه مندان به برنزه شدن به دلیل کمبود وقت از برنزه کردن پوست  خود صرف نظر می کنند، اما راهکار چیست؟

برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان تمامی دغدغه های علاقه مندان به این روش جذاب زیبایی را در نظر گرفته است و با استفاده از فرمولاسیون متفاوت خود، ماندگاری آن را تا 4 ماه حفظ می کند و نیاز به تمدید دائم نداشته وبا شستشو رنگ آن از بین نمی رود. برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان پوست را مرطوب نموده و آن را نرم می کند و از تأثیرات خشکی، پوسته پوسته شدن و چین و چروک جلوگیری می نماید. به علت داشتن دانه های فیکساتور و تثبیت کننده در این کرم برنزه، این محصول بی نظیر به هیچ عنوان به لباس رنگ نمی دهد و ماندگاری آن تا ۴ ماه ثابت است.

444

فلورسان بهترین لوسیون برنزه کننده پوست

برنزه کننده فلورسان روسیه دارای ترکیباتی متفاوت است، این محصول با رعایت تمامی استانداردهای جهانی شیوه ای نوین را برای برنزه کردن پوست ارائه می کند، کرم برنزه کننده ویتامینه فلورسان با رنگ دهی فوری و ماندگاری 4 ماه طراوت و شادابی پوست شما را حفظ می کند.

نمایندگی انحصاری برند فلورسان روسیه در ایران شرکت ساسانیان پارسیان کهن می باشد که فروش آن از طریق داروخانه ها و فروشگاه های آنلاین معتبر مانند فروشگاه آرایشی و بهداشتی سلامتی و زیبایی صورت می گیرد.

ارسال نظر: