کدخبر: 12418

بررسی بهترین کیف پول ارز دیجیتال رایگان برای ایرانیان در سیگنال پلازا

کیف پول ارز دیجیتال یک نرم‌افزار یا سخت‌افزار است که مانند یک حساب بانکی عمل می‌کند؛ اگر کسی بخواهد برایتان کوین ارسال کند می‌توانید آدرس کیف پول خود را به او بدهید. آدرس کیف پول منحصربه‌فرد است. هر کیف پول ارز دیجیتال یا والت، از دو کد خصوصی و عمومی تشکیل شده که با استفاده از این رمزها می‌توانید ارز دیجیتال را انتقال دهید. معمولاً کیف پول‌های سخت‌افزاری امنیت بالاتری نسبت به کیف پول نرم‌افزاری دارند و هیچ‌کس جز خودتان نمی‌تواند به کلید خصوصی شما دسترسی پیدا کند. برای اینکه بتوانید از یک کیف پول رایگان استفاده کنید، باید کیف پول نرم‌افزاری را انتخاب کنید. برای شناخت بهترین کیف پول‌های رایگان ارز دیجیتال از نظر سیگنال پلازا رایگان با ما همراه باشید.

نکته مهم در مورد کیف پول و صرافی

نگه‌داری سرمایه در صرافی، یعنی سرمایه شما به طور کامل در اختیار صرافی قرار دارد و فقط حساب شما نزد صرافی اعتبار دارد. بهترین راه برای نگهداری ارز دیجیتال، ذخیره کردن آن در کیف پول ارز دیجیتال است. پس از نصب کیف پول حتماً بک‌آپ تهیه کنید تا درصورتی‌که نرم‌افزار از گوشی شما پاک شد یا گوشی دچار مشکل شد، به اطلاعات کیف پول خود دسترسی داشته باشید. در صورت تهیه نکردن بک‌آپ و از دست‌دادن دسترسی و اطلاعات مربوط به کیف پول، هیچ راهی برای بازگشت سرمایه ندارید.

* نرم‌افزارهای موردنظر را حتماً از منابع معتبر دانلود کنید.

کیف پول اتمیک Atomic

این کیف پول ارز دیجیتال مخصوص دسکتاپ است و رابط بسیار ساده‌ای دارد. اگر مبتدی هستید، یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما کیف پول اتمیک است. امنیت اتمیک در سطح متوسط است و انتقال و دریافت رمزارز در آن رایگان است ولی برای استفاده از تمام خدمات آن، باید هزینه‌ای پرداخت کنید.

کیف پول مای سلیوم Mycelium

این کیف پول، از برترین کیف پول‌های بیت‌کوین در موبایل است. کیف پول Mycelium امکانات بی‌نظیری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد اما تنها مشکل این کیف پول این است که تنها از بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند.

کیف پول تراست trust wallet

یکی از بهترین و معروف‌ترین‌های کیف پول‌ ارز دیجیتال که به‌صورت غیرمتمرکز کار می‌کند و به همین جهت امنیت بالایی دارد. کیف پول تراست ده‌ها هزار کوین مختلف را پشتیبانی می‌کند و می‌توانید این نرم‌افزار را روی موبایل نصب کنید تا برای انتقال و دریافت ارز دیجیتال از آن استفاده کنید. این کیف پول متعلق به صرافی بایننس می‌باشد و امنیت بالایی دارد. تراست والت رابط کاربری آسانی دارد و یک انتخاب مناسب برای مبتدی‌ها نیز می‌باشد.

کیف پول سیف پل safepal

کیف پول سیف پل در دو نسخه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موجود می‌باشد و جز بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال است. صرافی بایننس از این کیف پول پشتیبانی می‌کند و می‌توانید بخشی از سرمایه خود را با این کیف پول به‌حساب بایننس انتقال دهید و با آن معامله کنید. سیف پل مانند تراست والت رابط کاربری آسانی دارد و استفاده از آن بسیار ساده و رایگان است. این کیف پول از رمزارزهای مختلفی پشتیبانی می‌کند.

Exodus والت - کیف پول اکسودوس

رابط کاربری تقریباً آسانی دارد و درعین‌حال که دانلود رایگان و بدون ثبت‌نام دارد، کارمزد بالایی دریافت می‌کند. کیف پول اکسودوس بیش از 100 رمزارز معروف و محبوب را پشتیبانی می‌کند و یکی از امن‌ترین کیف پول‌هاست.

کیف پول کاغذی بیت‌کوین

کیف پول کاغذی یک کاغذ است که کلید خصوصی در قالب QR کد روی آن چاپ شده است؛ البته خودتان هم می‌توانید کلید خصوصی را به همراه آدرس کیف پول روی کاغذ بنویسید تا یک کیف پول کاغذی داشته باشد!

با استفاده از کیف پول کاغذی، می‌توانید بیت‌کوین را از طریق پست (با امنیت بالا جهت حفظ کلید خصوصی) به افرادی که اهل تکنولوژی نیستند هم ارسال کنید. برای استفاده از سرمایه این کیف پول هم کافی است با استفاده از یک کیف پول نرم‌افزاری معتبر آن را منتقل کنید.

نکته مهمی که این نوع کیف پول دارد این است که به دلیل امنیت پایین‌تر نسبت به مابقی کیف پول‌ها، تقریباً منسوخ شده حساب می‌شود.

5

کیف پول من

یک کیف پول ارز دیجیتال ایرانی که فضایی را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهد. این کیف پول نماد اعتماد الکترونیکی را دریافت کرده و می‌توانید با مراجعه به سایت آن، از امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد استفاده کنید. این کیف پول امنیت نسبتاً خوبی دارد و یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این کیف پول عدم دریافت کارمزد برای انتقال است؛ نکته جالب در مورد کیف پول من این است که بیش از هزار نوع رمزارز را پشتیبانی می‌کند.

یک توصیه  دوستانه

سیگنال پلازا اولین و تنها ابزار تحلیل ارز دیجیتال است که آموزش‌های رایگان بسیاری در این زمینه به‌صورت رایگان و غیر رایگان ارائه کرده است. اگر قصد خرید ارز دیجیتال یا انتخاب کیف پول ارز دیجیتال دارید و به دنبال یک منبع به‌روز برای کسب اطلاعات در حوزه ارز دیجیتال هستید، می‌توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی http://signalplaza.com/ و ثبت‌نام در آن، از جدیدترین اخبار مربوط به ارز دیجیتال مطلع شوید.

 

ارسال نظر: