کدخبر: 12436

بهترین نایلکس دسته دار تبلیغاتی

 

شما برای هر کاری که می خواهید شروع کنید اگر عامل مالی هم در آن دخیل باشد حتما آن را در نظر می گیرید، موضوع تبلیغات هم از این قاعده مستثنی نیست، شما باید هزینه و قیمت نایلکس های تبلیغاتی را در نظر بگیرید؛ شما این حق را دارید که قیمت ها و کیفیت ها را با یکدیگر مقایسه کنید و سپس دست به بهترین انتخاب بزنید.

طبیعتا سایز، مدل، رنگ و … در قیمت نایلکس تبلیغاتی تاثیر گذار هست اما شما باید به گونه ای عمل کنید که در عین حال که به دنبال قیمت مناسبی هستید از کیفیت غافل نشوید، حتما این جمله را شنیده اید که هیچ چیز ارزانی بی علت نیست و هیچ گرانی بی حکمت نیست، شاید شما با هزینه کمتری بتوانید نایلکس خود را تهیه کنید اما به چه قیمتی؟ به قیمت از دست دادن اعتماد مخاطب و سرمایه تان؟

 

عکس نایلکس شما باید منحصر به برند خودتان باشد تا مشتری شما را با آن بشناسد و تا آن را میبیند یاد شما بی افتد، این گونه است که شما در یاد ها ماندگار می شوید.

اینکه از چه موادی برای چاپ عکس نایلکس شما استفاده شود اهمیت بالایی دارد، گاهی اوقات مواد نامناسب تمام زحمات را به باد می دهد، پس این مورد را هم در تهیه یک نایلکس تبلیغاتی در نظر داشته باشید. در این مجموعه ما از متخصص ترین افراد، بهترین دستگاه ها و مرغوب ترین مواد استفاده کرده ایم تا تمامی نیاز های شما را برآورده کنیم.

در اینجا ما همراه مشاوران خود به شما کمک خواهیم کرد که بهترین تصمیم را بگیرید تا هم موجب رشد خودتان شود هم باعث سربلندی ما، فراموش نکنید که ما همیشه نفع مشتریانمان را نفع خود در نظر میگیریم چرا که اگر شما موفق شوید ما نیز موفق می شویم..

در حال حاضر نایلکس های رنگی دسته دار زیادی در حال تولید هستند که بخاطر تنوع  در رنگ، مورد استقبال کثیری از مردم قرار گرفته اند.  برای تولید پلاستیک های رنگی هم از ترکیبی که در بالا قید شد استفاده کرده فقط به میزان لازم، مقداری مستربچ رنگ به آن اضافه می کنند.

نایلکس رنگی دسته دار

در نایلون ها علاوه بر تولید نایلون رنگی می توان از چاپ های متفاوتی از جمله چاپ های هیلو، فلکسو و سیلک یا دستی روی آن ها استفاده کرد که با توجه به سلیقه ی مشتری و جزییات چاپ از یک نوع از مدل چاپ های ذکر شده استفاده می شود. لازم به ذکر است که با توجه به پیشرفت صنایع کشور در این زمینه، صادرات نایلکس هم به خوبی در حال انجام است که ارزآوری خوبی دارد.

9

در این قسمت انواع سایز و عکس نایلکس دسته دار را برای شما عزیزان به اشتراک گذاشتم:

سایز یک کیلویی آن در ابعاد 25 در 35

دو کیلویی آن در ابعاد 30 در40

سه کیلویی آن در ابعاد 37 در 47

پنج کیلویی آن در ابعاد 45 در 55

هفت کیلویی آن در ابعاد 55 در 65

ده کیلویی آن در ابعاد 65 در 75 سانتی متر تولید می شود.

نا گفته نماند که این نایلکس ها در سایز های مختلف و با توجه به نیاز مشتری قابل دوخت می باشد..

نایلکس حبابدار

اگر قرار باشد از نایلکس مورد پسند کودکان و بزرگ سالان صحبت کنیم بی شک باشد به مدل های  نایلکس حبابدار بپردازیم.

این نایلکس ها بر خلاف پوشش بیرونی آن ها که حبابدار است و ضخیم, پوشش درونی بسیار لطیف و نازکی دارند. این نایلکس ها از مواد پلی اتیلن تشکیل شدند و انواع آن ها متفاوت است.

انواع این نایلکس ها عبارت است از دولایه حباب درشت, سه لایه حباب درشت و 3 لایه حباب ریز

10

 

انواع مختلف این نایلون ها را می توانید از فروشگاه های اینترنتی با قیمت مناسب تهیه کنید.

ارسال نظر: