کدخبر: 12597

کپسول بیوورسال را فقط از اطفا یار خرید کنید

کپسول آتش نشانی بیوورسال چیست ؟

به گزارش سایت خوندنی، هر ساله بسیاری از افراد جان خود را در اثر حریق از دست می دهند. گاهی میتوان با یک محصول از خسارت ها جلوگیری کرد. کپسول آتش نشانی بیوورسال محصولی است که برای تمامی آتش ها استفاده می شود.

1

شرکت اطفا یار، عرضه کننده مستقیم این نوع خاموش کننده می گوید که در صورت خرید این نوع کپسول دیگر نیازی به دیگر خاموش کننده ها ندارید. این را هم متذکر شویم که در مواجحه با هر نوع آتش سوزی باید نکاتی را رعایت نمود که در مقاله ای در سایت https://etfayar.com این موضوع به طور کامل شرح داده شده است.

از مزایای کپسول بیوورسال میتوان به تاریخ انقضای 5 ساله آن اشاره کرد. یعنی در صورتی که شما از کپسول استفاده نکنید، تا پنج سال نیاز به سرویس و شارژ مجدد نخواهد داشت. از دیگر مزایایی که باید به آن اشاره نمود، سازگاری با محیط زیست است.

2

این محصول خارجی بوده و هیچگونه اثر بدی بر طبیعت ندارد. کارشناسان اطفا یار ( etfayar ) بصورت حرفه ای هم بر روی فروش و هم شارژ مجدد کپسول فعالیت دارند. پیشنهاد ما به شما عزیزان این شرکت می باشد. در ادامه به بررسی برخی از فعالیت های این مجموعه می پردازیم.

معرفی تیم اطفا یار

تیم اطفاء یار با در اختیار داشتن تیم حرفه ای و با تجربه و سابقه طولانی در زمینه ایمنی و آتش نشانی توانسته است گام بسیار موثری، در این حرفه بردارد. از شاخص ترین فعالیت های این مجموعه به شارژ کپسول می توان اشاره نمود.

با مجهز کردن کارگاه خود به دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و استفاده از تیم اجرایی قوی و پشتیبانی بینظیرشان توانسته اند در مدت زمان اندکی، جای خود را در بین رقبا تثبیت کند. بهترین خرید همیشه بهترین برند نیست، شما باید با توجه به محلی که از کپسول میخواهید استفاده کنید مناسب ترین کپسول را خرید کنید.

با مشورت از کارشناسان این شرکت، میتوانید خریدی مطمئن را داشته باشید.

جهت تماس با مجموعه اطفا یار با شماره 09120971295 تماس بگیرید.

ارسال نظر: