کدخبر: 12651

قیمت لیمو ترش سنگی صادراتی

 

لیمو ترش یکی از خوشمزه ترین چاشنی هایی است که در بیشتر غذا ها و خوراکی ها قابل استفاده می باشد؛ این چاشنی که طرفداران زیادی دارد، یکی از مغذی ترین مواد غذایی نیز می باشد؛ آب لیمو ترش، علاوه بر اینکه به عنوان یک چاشنی عالی مورد استفاده قرار می گیرد، به صورت یک نوشیدنی بسیار خوشمزه و خنک نیز استفاده می کنند. صادرات لیمو ترش از ایران باعث شده است که کشور یک منبع درآمد بسیار خوب از این راه داشته باشد؛

عوامل زیادی وجود دارد که باعث می شود قیمت لیمو ترش صادراتی افزایش پیدا کند، در این قسمت به چند مورد اشاره می کنیم:

    اولین مورد شرایط اقتصادی موجود در بازار های داخلی و خارجی می باشد که بر روی قیمت لیمو ترش فوق العاده اثر می گذارد.

    تغییر قیمت ارز و نوساناتی که همیشه در قیمت ارز دیده می شود نیز یکی دیگر از مواردی است که بر روی قیمت لیمو ترش اثرگذار می باشد.

    میزان عرضه و تقاضا در بازار لیمو ترش نیز در همان فصل تولید لیمو ترش، بر روی افزایش قیمت این محصول اثرگذار است.

    کیفیت محصولات تولید شده، یکی از مواردی است که باعث افزایش قیمت لیمو ترش صادراتی می شود؛ هر چقدر که کیفیت این محصول تولیدی بیشتر باشد به همان نسبت نیز قیمت لیمو ترش بیشتر خواهد شد.

 

قیمت لیمو ترش سنگی شیرازی

اصلی ترین خواص لیمو ترش سنگی به شرح زیر است:

    با مصرف لیمو ترش، قطعا سطح ایمنی بدن شما به دلیل ویتامین سی زیاد لیمو ترش بالاتر می رود و در برابر ابتلا به کثیری از بیماری ها مقاوم می شوید.

    مصرف لیمو ترش می تواند به تقویت پوست صورت شما کمک کند و صورت شما را از جوش و آکنه های پوستی خالی کند.

    لیمو ترش از خاصیت آنتی اکسیدان فوق العاده ای بهره مند می باشد و می تواند بدن شما را در برابر ابتلا به سرطان مقاوم نماید.

    لیمو ترش برای درمان یبوست و همچنین کمک به هضم غذا فوق العاده موثر است، حتما مصرف لیمو ترش را به همراه غذا در دستور کار خود قرار دهید.

    لیمو ترش را حتما در فصول سرد سال برای جلوگیری از ابتلا به سرماخوردگی مصرف کنید و اگر دچار این بیماری شدید، حتما از آن به صورت روزانه استفاده کنید.

قطعا زمانی که شما از خواص فوق العاده این میوه آگاه باشید، بی تفاوت نسبت به قیمتی که برای فروش آن در نظر گرفته شده به خرید و مصرف آن اقدام خواهید کرد.

بررسی کردن عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت لیمو ترش سنگی شیرازی به ما کمک می کند که شرایط مناسب را در جهت خرید این محصولات با پرداخت مبالغ مناسب بسنجیم. همچنین این شرایط به فروشندگان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان لیمو ترش کمک می‌ کند که مواردی را در نظر بگیرند تا انواع لیمو ترش و سایر میوه های حال حاضر بازار در داخل و خارج از کشور با قیمت مناسب تر عرضه گردد.

2

اصلی ترین پارامترهای تاثیرگذار در تعیین قیمت لیمو ترش سنگی به شرح زیر می باشد:

نرخ نیروی انسانی: در سناریو کشت و عرضه لیمو ترش، از نیروی انسانی فراوانی بهره گرفته می شود. نرخ نیروی انسانی با عنایت بر میزان حقوق اداره کار تعیین شده و طبیعتا در تعیین قیمت لیمو ترش بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

نرخ انرژی خدماتی: زمانی که ما از نرخ انرژی خدماتی صحبت می‌کنیم، منظور مواردی است که برای پرداخت قبوض ای مانند آب برق گاز برقی رو در نظر گرفته می شود.

 

لیمو ترش استرالیایی

یکی از ارقام لیموترش که طرفداران زیادی ندارد اما خیلی ظاهر جالب و بامزه ای دارد، لیمو ترش استرالیایی می باشد که در نواحی گرمسیری و مرطوب نیمه بارانی کشور استرالیا رشد می کند.

درست است که سبک ظاهری این میوه شبیه لیمو ترش عادی نیست، اما طعم لیمو ترش را دارد و  هم از آب آن استفاده می شود و هم از گوشت آن. داخل لیمو ترش استرالیایی شبیه به خاویار است، به همین دلیل بیشتر افراد برای چاشنی و تزئین سالاد از آن استفاده می کنند.

گفته شده که نهال این میوه بسیار کند رشد می کند و ممکن است پس از کاشت چندین سال طول بکشد تا بتوان از محصول آن بهره برد، زمان برداشت محصول هم در تابستان و پاییز است.

3

توصیه ما به شما این است که برای یک بار هم که شده از لیمو ترش استرالیایی استفاده کنید تا طعم بی نظیر آن را بچشید.

 

ارسال نظر: