کدخبر: 12693

قیمت ویلچر برقی پله رو ایرانی

 

هدف از ساخت ویلچر برای افرادی که دچار مشکلات حرکتی هستند این است که بتوانند استقلال در انجام امور خود را داشته باشند.

این وسیله برای افراد با مشکلاتی مانند مشکل در نشستن و کنترل کردن قسمتی از بدن، تمایل به نشستن در همان حالت برای افرادی که مشکل نخاعی دارند و… کاربرد دارد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و توسعه صنعت شاهد ویلچر برقی های ارزان قیمت برای افراد معلول جامعه هستیم.

این وسیله دارای یک موتور الکتریکی است که با یک باتری کار می کند و برق مورد نیاز خود را تامین کرده و به حرکت در می آید.

ویلچر های برقی برای حرکت به نیروی کمتر نسبت به ویلچر دستی نیاز دارد چرا که ویلچر های دستی با کمک دست و فشاری که به چرخ ها برای حرکت وارد می شود باعث خستگی و نیاز فرد معلول به کمک افراد دیگر می شود ولی ویلچر های برقی با فشردن چند دکمه به حرکت در می آیند و باقی کار به عهده موتور این وسیله است که کار را برای افراد آسان می کند. همچنین این وسیله کاربردی دارای سرعت های متفاوت است که با کمک پنل کنترل و اهرم سرعت به راحتی می توانید سرعت مورد نیاز خود را تامین کنید.

ویلچر برقی دارای مزیت هایی نسبت به نوع دستی هستند مانند: تحمل وزن بالا، باتری هایی با طول عمر زیاد، کنترل آسان و قابلیت استفاده طولانی مدت از مزیت های استفاده از این وسیله است.

بعضی از قسمت های ویلچر اعم از صندلی و دسته ی آن قابلیت حرکت به بالا و پایین و خم و راست شدن را دارد. این وسیله بدلیل قابلیت تنظیم شدنی که دارد، تا حد زیادی به فرد معلول کمک کرده و توانایی او را افزایش می دهد تا نیاز کمتری به کمک افراد داشته باشند و از اعتماد به نفس و استقلال بیشتری بهره ببرند.

افراد معلولی که نیاز به حرکت در مسیر های مختلف را دارند استفاده از این ویلچر های برقی تا حد زیادی به آن ها کمک میکند.

 

همان طور که اکثر افراد میدانند قیمت ویلچر برقی نسبت به تکنولوژی به کار رفته در آن و همچنین کارایی آن متفاوت است.

 

ویلچر برقی ایرانی

ویلچر های برقی یکی از انواع ویلچرها می باشند که نمونه پیشرفته تری از این محصول هستند که انواع مختلفی دارند و در بسیاری از شهرهای ایران نظیر اصفهان نمایندگی فروش دارند. خرید ویلچر مناسب اصلا کار راحتی نیست و افراد با در نظر گرفتن شرایط جسمانی و منابع مالی که در اختیار دارند یک نوع ویلچر را انتخاب و تهیه می کنند.

ویلچرهای برقی تکنولوژی پیشرفته تر و پیچیده تری در مقابل ویلچر های دستی دارند و قیمت آن ها نیز به مراتب بیشتر است.

کیفیت ویلچرهای برقی که با نام ایرانی در بازار وجود دارد با توجه به پیشرفتی که کشور در این حوزه داشته است می تواند با نمونه های خارجی رقابت کند و در سال های اخیر با توجه به تحریم های موجود به دلیل قیمت مناسب تری که نسبت به ویلچرهای خارجی دارند بیشتر مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است.

4

کشور ایران در زمینه ساخت ویلچر های برقی پیشرفت خوبی داشته و توانسته ویلچر با ظاهری زیبا و قیمت مناسب تولید کند. موتور ویلچر برقی ایرانی به گونه ای طراحی شده که باعث می شود دستگاه سرعت های مختلفی را داشته باشد و با استفاده از اهرمی که در دستگاه تعبیه شده می توان سرعت و جهت حرکت ویلچر را کنترل کرد.

 

ویلچر برقی پله رو پایار

امروزه  بسیاری از آپارتمان ها ممکن است فضای کافی برای وارد شدن ویلچرها را نداشته باشند و برخی آپارتمان ها هم فاقد آسانسور باشند. این ویلچر با استفاده از موتور الکتریکی قدرتمندی که دارند و غلتک به راحتی میتواند حتی  بیماران سنگین وزن را هم تا هر تعداد پله بالا ببرند و در رفت و آمد آن ها بسیار کمک کنند. با ویلچر برقی پله رو این افراد دیگر به سادگی می توانند به تنهایی و بدون کمک گرفتن ازدیگران تردد کرده و زندگی شخصی خود را بدون دغدغه ادامه دهند.

ویلچرهای برقی بسته به نوعشان میتوانند دارای چندین ویژگی و قابلیت منحصر به فرد باشند که همزمان چندین کارو با هم انجام میدهد و تنظیم ارتفاع ،تنظیم سرعت حرکت، تنظیم حرکت در سطوح شیب دارو غیره از آن دسته مواردی هستند که رفاه حال معلولان را بیش ازبیش فراهم میکند. شایان ذکر است که معلولان با خرید ویلچر برقی ایرانی علاوه بر مقرون به صرفه تر بودن و حمایت از تولید داخلی با کمترین هزینه به تمام  لوازم یدکی مورد نیاز ویلچر دسترسی پیدا میکنند.

5

ویلچر برقی پله رو پایار یکی از محصولات با کیفیت ساخت داخل است و برای بیمارانی که در آپارتمان زندگی می کنند و برای بالا رفتن از پله ها دچار مشکل هستن به آسانی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

ارسال نظر: