کدخبر: 12694

قیمت نبات چوبی دارچینی کیلویی

 

در بین انواع نبات ها، نبات چوبی کیلویی بسیار پرطرفدار است، زیرا وقتی کیلویی خریده می شود قیمت به صرف تر خواهد شد و دلیل دیگر این است که  در نبات یک چوب تعبیه شده است که می توان با آن به راحتی چایی نبات مصرفی را هم زد و دیگر به قاشق نیازی نباشد و هم به دلیل تک نفره بودن از لحاظ بهداشتی خیلی می تواند بهتر باشد .

طبق سنت های ایرانیان که از قدیم وجود داشته نبات به خاطر شیرینی همیشه در کنار مهریه تعیین شده می باشد و از آن به عنوان مهریه هم استفاده می کنند.

در واقع نبات همان شکری است که متحمل تغییراتی شده است، و طی دادن حرارت زیاد و تغییر در آن به نبات تبدیل شده است که در بین مردم و حتی کشور های دیگر بسیار استقبال می شود و دارای جایگاه ویژه ای می باشد.

نبات انواع گوناگونی دارد که در ادامه اطلاعات بیشتری راجب نبات به شما ارائه خواهیم داد.

انواع نبات :

نبات چوبی

نبات شاخه ای

نبات پودری

نبات زعفرانی

که شما به دلخواه می توانید از هر نوع نباتی که می پسندید و تمایل دارید خریداری کنید استفاده کنید که این مورد هم مربوط می شود به این که شما نبات را در چه مواردی می خواهید به کار ببرید، برای شیرین کردن چای، یا برای تزئین یا برای سوغاتی، که هر کدام از این ها، نبات مخصوص به خود را می طلبد و باید در هرجایگاهی نبات مخصوصی را استفاده کرد.البته از این نکته هم غافل نشویم، قیمت نبات چوبی در خرید آن تاثیر بسزایی دارد.

نبات چوبی دارچینی

ترکیب نبات چوبی دارچینی یک ترکیب متفاوت میباشد. این ترکیب علاوه بر ظاهری دلچسب، طعم شیرین نبات به همراه دارچین را دارا می باشد.

کریستال نبات، دور چوب دارچین را پوشانده زمانی که نبات را در آبجوش یا چای قرار می دهیم آب شده علاوه بر شیرینی عطر دارچین نیز به آن اضافه می شود.

دارچین طبعی گرم دارد و برای تقویت مفصل و ضعف پاها مناسب می باشد و همچنین خواص نشاط آوری دارد و ضد التهاب، تنظیم کننده خون، کاهش ولع خوردن شیرینی و تقویت بینایی و جلوگیری از آلزایمر را دارا می باشد.

21

علاوه بر خاصیت دارچین، نبات چوبی دارچینی نیز دارای خواصی می باشد مثل: ضد نفخ، ملین بودن، مقوی و همچنین برای دل درد میتوان نیز از آن استفاده کرد.

نبات را می توان ذوب و از ذوب کرده آن مایعی قهوه ای رنگ مایل به سیاه بدست می آید که برای درمان اسهال می توان استفاده کرد.

زمانی که نبات با چای یا قهوه یا دیگر نوشیدنی های گرم استفاده شود باعث آرامش و نشاط در فرد می گردد.

نبات از مخلوط شکر سفید، آب و سفیده تخم مرغ و زعفران تشکیل شده است. از سفیده تخم مرغ برای گرفتن املاح در حین پخت استفاده می کنند. فرآیند تشکیل نبات امکان دارد چند روزی طول بکشد.

برخی از تولیدکنندگان برای نبات زعفرانی از رنگ شیمیایی و غیر مجاز استفاده می کنند بخاطر همین نبات زعفرانی فله خریداری نکنید.

 

 

 

 

نبات چوبی بسته بندی

افرادی هستند که بهداشت محصول برایشان بسیار مهم است و بسیار به این موضوع حساسیت نشان می دهند، بهترین انتخاب برای این  افراد حساس به بهداشت انتخاب، همین نبات چوبی بسته بندی شده است. و گاها بعضی افراد هم بخاطر زیبایی بسته بندی که در نبات بسته بندی شده وجود دارد تمایل دارند که آن را به صورت بسته بندی تهیه کنند.

نبات چوبی بسته بندی بهترین گزینه برای سوغاتی می باشد و بدون جا گیری و بهم ریختگی آن می توان باخیال راحت آن را خرید و به عنوان سوغاتی بکار برد.

برای شیرین و خوش طعم شدن چای تقریبا همه افراد یک بار حداقل از این شیرین کننده خوشمزه استفاده کرده اند، قیمت نبات چوبی از مواردی است که برای افراد زیادی بسیار مهم است، و چون افراد زیادی ازنبات بسته بندی استفاده می کنند و برای بعضی خانواده ها مصارف روزانه محسوب می شود، قیمت نبات زعفرانی می تواند یک دغدغه برای آن ها محسوب شود، زیرا وقتی این محصول را با قیمت مناسب تهیه می کنند، خریدشان هم افزایش پیدا می کند.

22

بیشتر مردم برای زیبایی و جذابیت بیشتر از نبات چوبی بسته بندی استفاده می کنند، نبات چوبی در مراسم عقد زوجین، در سفره عقد جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و برای تزئین و زیبایی بیشتر سفره از آن استفاده می کنند، که در حقیقت به سفره عقد با رنگ و مدلی که دارد بسیار زیبایی و جلا می بخشد و به صورت زیبا خود را نمایان می کند.

 

 

ارسال نظر: