کدخبر: 12695

قیمت میز و مبلمان اداری شمالی

 

شاید برایتان جالب باشد بدانید در انتخاب میز و مبلمان اداری نوع فعالیت کاری و رنج سنی کارکنان موثر است. صاحبان کسب و کار این نکته را توجه کنند که دکوراسیون محل کار نیز به اندازه خانه مهم است زیرا افراد حدود10 ساعت از زمان خود را در این محیط می گذرانند. خرید این وسایل درقیمت های مختلف امکان پذیر می باشد و فقط در طرح بندی و کیفیت کار اختلافاتی وجود دارد.

به طبع محصولی که با قیمت بالاتری ارئه می شود در طراحی و امکاناتی که ارائه می دهند تنوع بیشتری دارد اما همیشه گران بودن قیمت میز و مبلمان اداری بودن یک محصول ضامن کیفیت آن نمی باشد و باید هنگام خرید به آنالیز دقیق میز و صندلی ها از نظر کیفیت پرداخته شود.

بهتر است قبل از خرید این وسایل یک تیم نیاز های مجموعه را از نظر تعداد، فضای کار و فاکتور هایی که برای آن سازمان مهم است جمع آوری کند و سپس به صورت آگاهانه اقدام به خرید کنند.

کسانی که به تازگی کار خود را شروع کرده اند و یا شرکت هایی که بودجه کمی برای تامین میز و مبلمان اداری مورد نیاز خود دارند، می توانند برای خرید این وسایل به صورت دست دوم اقدام کنند. نرم افزار ها و سایت هایی مثل دیوار وجود دارند که اجناس دست دوم در آن ها به فروش می رسد.

مبلمان اداری شمالی

بهترین نوع مبلمان اداری که دارای چوب مرغوبی میباشند در شهرهای شمالی پیدا میشوند.

از مهمترین ویژگیهای مبلمان اداری میتوان به کیفیت و جنس آن اشاره کرد. در صورت قرار گرفتن در جای مناسب جلوه خاص و زیبایی به فضای آنجا میدهد.

مبلمان اداری مثل مبلمان خانگی نیست پس باید طوری انتخاب شود که راحت باشد. زیرا به مدت طولانی بر روی آن نشسته پس بنابراین باید راحت بودن آن یکی از معیارهای مهم در انتخاب مبلمان میباشد.

یک مبلمان خوب باید زیبا و متناسب با محیط انتخاب شود و جلب توجه نکند. همچنین باید از رنگهای خنثی در آن استفاده کنیم.

همچنین نباید اینقدر نرم باشد که در آن مثل مبلمان خانه فرو برویم، سفتی آن باید در حدی باشد که دو انگشت در آن فرو نرود.

ساختار ارگونومیک آن باید طوری باشد که در هنگام نشستن طولانی مدت در آن احساس خستگی نکنیم. همچنین باید گردن، پشت و کمر فرد را بخوبی پوشش دهد و حالت استراحت داشته باشد.

31

مبلمان باید دارای وزنی سبک باشد که براحتی بتوان آن را جابجا کرد.

از دیگر ویژگیهای مبلمان اداری خوب داشتن طرح شیک میباشد که این طرح باعث زیباتر شدن فضای اداره میشود. رنگ و جنس آن نیز اهمیت بالای دارد.

همچنین باید در جای قرار بگیرند که مانع عبور و مرور نشوند. طراحی زیبا در مبلمان اداری ایجاد خلاقیت در کارمندان میشود.

مناسب ترین قیمت در مبلمان اداری شمالی میباشد.

از ویژگیهای مبلمان اداری خوب داشتن جنس مناسب میباشد که در هنگام خرید به جنس پارچه آن توجه کنید. همچنین باید طوری باشد که بتوان به راحتی در روی آن حرکت کرد.

وقتی مبلمان از جنس و کیفیت خوبی برخودار باشد عمر طولانی تر خواهد داشت. جنس آن باید نرم باشد و به گونه ای نباشد که به بدن فشار وارد کند.

بهتر است پایه آن استیل و آهن باشد که دوام بالاتری دارد.

میزهای اداری جزو مهمترین وسایل میباشند. در گذشته میزهای اداری جلوه زیبا و خاصی نداشتند ولی امروزه به دلیل مدرن شدن دکوراسیون طراحان سعی دارند از میزهای اداری که مدرن تر و شیک تر است در چیدمان استفاده کنند.

بدلیل استفاده از کامپیوتر و پرینتر و کیس ها در روی میزهای اداری طراحی آنها نسبت به گذشته متفاوت شده است.

 

مبلمان اداری دیجی کالا

اسفنج و ابر موجود در مبلمان اداری باید از بهترین ابر و از نوع سرد باشد تا به مرور زمان این ابر خوابیده و از بین نرود. دیجی کالا از سایت های پر بازدید می باشد که مبلمان اداری نیز دارد.

ویژگی مهم یک مبلمان اداری خوب میزان استحکام آن می باشد زیرا هر روزه افراد به مدت زمان طولانی در ادارات از این نوع مبل ها استفاده می کنند.

در هنگام تهیه ی مبلمان اداری نهایت دقت را داشته باشید که کلاف تشکیل دهنده ی مبل از بهترین چوب باشد زیرا چوب نقش مهمی در زیبایی مبل شما دارد.

32

سازه ی مبلمان اداری بسیار پر ارزش است و سازه و بدنه ی آن باید به گونه ای باشد که گردن و کمر و پشت فرد را به راحتی بپوشاند. اگر نمی خواهید هزینه ی زیادی را برای خرید مبلمان اداری دهید می توانید از دیوار اقدام به خرید مبلمان اداری دست دوم کنید.

ممکن است دفتر ادارات شما به مکان های مختلفی انتقال یابند پس وزن مبلمان نیز بسیار مهم است که خیلی سنگین نباشد تا به راحتی بتوانید جابجا کنید و اثاث کشی انجام دهید.

سبک بودن یک مبل می تواند در انتخاب مبل تاثیر گذار باشد و حتی فروش بیشتری داشته باشد.

ارسال نظر: