کدخبر: 12698

قیمت کفش ایمنی جوگر فرزین

 

 

کفش ایمنی مدل جوگر یکی از بهترین کفش های تولید داخل میباشد. قیمت کفش ایمنی جوگر بسایر مناسب است .این کفش دارای ساق بلند میباشد برای پوشش مچ پا و همچنین جلوگیری از ورود مایعات کارگاهی به داخل کفش میباشد.جنس رویه آن از چرم نبوک هورس با کیفیت ساخته شده است. کفی آن طبی میباشد که هنگام کار کردن های طولانی پا در آن خسته نشود و به مرور زمان به دیگر مفاصل بدن آسیب نرساند.زیره کفش ایمنی از مواد PU ساخته شده که خاصیت ضد روغن، ضد اسید و ضد سایش دارد.جنس مواد داخل آن از مموری فوم ساخته شده است که از بو گرفتن پا و همچنین رشد قارچ در پا جلوگیری کند.سرپنجه آن از کامپوزیت ساخته شده که علاوه بر سبک بودن نسبت به کفش های ایمنی سرپنجه دار، عایق محافظتی در برابر خطر برق گرفتگی میباشد.

یکی از برندهای کلاسیک و قدیمی انگلیسی کفش ایمنی دکتر مارتین میباشد که در آلمان شروع به فعالیت کرد.این برند سابقه طولانی دارد که طرفداران زیادی از سراسر دنیا برای خود بدست آورده است.

این کفشها در اوایل یکسری کفش کار ساده بودند ولی امروزه کفشهای کاربردی در مدلهای مختلف ساخته شده است.این کفش ایمنی از یک ساختار محکم و یکپارچه و انعطاف پذیر ساخته شده است که هر فرد میتواند با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب کند.ویژگیهای مهم آن این است که دارای کفی نرم راحتی میباشد و دارای بافت چرمی نرم و ظاهری براق میباشد.دورتادور آن یک ردیف دوخت زرد رنگ میباشد.این کفش ایمنی در میان کارگران کارخانه، پستچی، و افسران پلیس محبوبیت خاصی دارد.

کفش فرزین

تعداد 25 درصد از نقص عضوها و مصدومیت ها، نداشتن پوشش ایمنی هنگام کار می باشد، کفش فرزین با کیفیت بالا و قیمت مناسب در طرح های متفاوت توانسته کمک بسیار زیادی در حفظ جان صنعت گرها بکند.

کفش ایمنی فرزین ضد اصطکاک هست و مانع از سر خوردن و لغزش پا می شود واین کفش در پوشش بیرونی خود از مواد غیر رسانا ساخته شده است که خطر برق گرفتگی را درهنگام کار از بین برده است و هچنین محافظی از جنس فولاد و آهن در سر پنجه های این کفش به کار رفته است که مانع از ضربه به انگشتان پا می شود.

8

در محیط های صنعتی احتمال پرت شدن و سقوط اشیاء وجود دارد که کفش ایمنی فرزان محافظ خوبی در برابر اشیاء نوک تیز، برنده و سنگین می باشد. کفش ایمنی یکی ضرورت های  صنعت گران می باشد زیرا که در هنگام کار احتمال حادثه و از کار افتادگی را کاهش می دهد و پا قلب عصبی بدن می باشد که برای حفظ این قسمت حیاتی از بدن در هنگام کار، بهتراست که از کفش ایمنی استفاده شود. بنابراین خرید کفش ایمنی در سراسر دنیا برای کارگران و کسانی که شغل آنها ایجاب می کند تا مراقب خود و پاهای خود باشند امری طبیعی و لازم است.

در هر مکانی باید کفش مناسب آن محیط را پوشید محل کارهای اداری کفش، خیابان کتانی و صندل و در محل های کارهای صنعتی کفش ایمنی را می بایست به پا کرد. کفش ایمنی نسیم کفشی با دوام مقاوم در برابر ضربه و اشیاء تیز و برنده می باشد که پا را در مقابل خطرات احتمالی کار حفظ می کند

اگر در هنگام کار کفش مناسب به پا نداشته باشید بدنتان دچار مشکلاتی از قبیل سردرد، آسیب به ستون فقرات و همچنین آسیب به چشم ها می شود. برای جلوگیری از خطرات پرت شدن  اشیاء نوک تیز و خطر احتمالی دیگر بهتر است از کفش های ایمنی استفاده شود.

کفش ایمنی کلار

بعضی از شغل ها به دلیل احتمال سقوط اشیا و اجسام به پا ها، نیازمند کفش ایمنی است که کفش ایمنی کلار خصوصیت های بارزی نسبت به بقیه دارد. این کفش ها با طراحی به روز و استفاده از ورق های آلیاژی به قسمت سر پنجه این کفش ها بسیار اهمیت داده اند.

یکی دیگر از مواردی که از اهمیت بالایی برخوردار است این است که کفش های ایمنی باید به راحتی پوشیده شوند، در پا راحت باشند و بند آنها به راحتی باز و بسته شود ولی در عین حال باید از پا در برابر آسیب های احتمالی محافظت کند.9

کفش های ایمنی باید در برابر سرما، گرما و نفوذ آب مقاوم باشند.

سقوط اشیاء، لغزش و ریختن مذاب و… نیازمند وسایل مقاوم برای محافظت شدن هستند که کفش ایمنی میلر از این ویژگی برخوردار است. کفش های ایمنی حتی می توانند پا را در برابر عوامل آتش زا و مواد مذاب ایمن نگه دارند تا آسیبی به پا نرسد.

تحقیقات نشان داده کارکنانی که پا های آن ها در معرض خطر هایی از جمله قطع شدن انگشت پا و له شدن پنجه ها است از کفش ایمنی استفاده نکرده اند. اکثر آسیب دیدگی ها در محل کار به خاطر استفاده نکردن از وسایل ایمنی به خصوص کفش ایمنی است که باعث آسیب های جبران ناپذیری می شود

برای سلامت قلب دوم خود و ایمنی در کار حتما از کفش کار کلار استفاده کنید؛ چرا که پاها نقش بسیار مهمی در زندگی ما انسان ها دارند. کفش های ایمنی موجود در این سایت همه استاندارد های جهانی را دارند و از تنوع زیادی برخور دارند.

برای تهیه این کفش ها می توانید از این سایت دیدن کنید تا با راهنمایی مشاوران با انتخاب درست بهترین قیمت با کیفیت ترین محصول که مورد تایید استاندارد های جهانی است را تهیه کنید.

 

ارسال نظر: