کدخبر: 12701

۵ برند برتر آیفون تصویری برای خرید کدام است؟

 

 

 اگر قصد خرید آیفون تصویری را دارید حتما این مقاله را بخوانید تا بتوانید بهترین انتخاب را در خرید آیفون تصویری داشته باشید .

اهمیت داشتن آیفون تصویری کاملا مشخص است و امنیتی که این دستگاه به ظاهر ساده ایجاد می کند می تواند شما را از گزند  متجاوزان و سارقان حفظ کند. اگر درب را برای کسی که پشت درب است باز کنید بدون آنکه تصویر آن شخص را دیده باشید و او را بشناسیم ممکن است مورد حمله و سرقت قرار بگیرید. مخصوصا زمانی که در منزل شما فقط کودک و یا افراد میانسال باشد .پس هزینه کردن برای آیفون تصویری خوب هدردادن هزینه نیست، بلکه حفظ امنیت و آرامش شما است.

 حال برای خرید آیفون تصویری چه نکاتی را باید بدانیم و چه برندهایی بهتر است استفاده کنیم .

نکات خرید آیفون تصویری

 

 اگر بخواهیم به طور خلاصه بگوییم اولین مورد اندازه یا سایز مانیتور است که خوب مسلما هرچه بزرگتر باشد تصویر واضح تر و بهتر دیده می‌شود و شما می‌توانید از سه و نیم تا ۱۰ اینچ را در مانیتورهای آیفون تصویری جستجو کنید.

 دومین مورد داشتن حافظه است ,اگر می‌خواهید زمانی که در منزل حضور ندارید و کسی زنگ شما را می‌زند و یا حتی زمانی که در منزل هستید و شخص زنگ شما را می‌زند تصویر آن فرد ضبط شود و شما بتوانید تصویر را دوباره ببینید باید از مدل های آیفون تصویری با حافظه استفاده کنید.

 آیفون تصویری حافظه دار می‌تواند حدود ۲۰۰ عدد تصویر و در برخی مدل‌ها فیلم را از کسی که زنگ درب را به صدا درمیاورد ذخیره کنید. بنابراین در هنگام ضرورت این تصاویر می توانید به شما در پیدا کردن اشخاص کمک کند.البته برای جلو گیری از سرقت استفاده از دزدگیر منزل  بسیار اهمیت دارد.

سومین مورد کیفیت و زاویه دید دوربین در پنل جلو درب است زاویه دید بیشتر در دوربین پنل و کیفیت آن و همچنین داشتن led و نور برای دید در شب اهمیت زیادی دارد. داشتن تصویر مبهم در تاریکی شب ممکن است شما را در تشخیص افراد ناشناس دچار مشکل کند و با زاویه دید کم افرادی را که در اطراف پنل ایستادن را نمیتوانید ببینید.

 موارد زیاد دیگری است که از لحاظ زیبایی و امکانات می‌تواند مورد بررسی قرار گیرد‌ در مقالات بعدی به آن خواهیم پرداخت.در ادامه به معرفی چند برند محبوب و با کیفیت آیفون تصویری ایرانی می پردازیم تا انتخاب برای شما آسان تر شود.

فروشگاه اینترنتی آیفون تصویری رهام تک جهت هرگونه مشاوره فنی و فروش آیفون تصویری در خدمت شما است.

1)آیفون تصویری الکتروپیک

2

 آیفون تصویری الکتروپیک یکی از بهترین محصولات بازار است که با تنوع گسترده محصولات خود در انواع رنگ ها و سایز های مختلف توانسته جایگاه خود را در بازار ثبت کند. مانیتورهای شرکت الکتروپیک در سایزهای مختلف در مدل های حافظه دار و ساده وجود دارد و با ۳۶ ماه گارانتی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های آیفون تصویری باشد.

2) آیفون تصویری سیماران

3

 سیماران یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین برندهای ایرانی است که سالهاست با تولید محصولات با کیفیت توانسته جایگاه خوبی در بازار برای خود پیدا کند .

آیفون تصویری سیماران علاوه بر تنوع و کیفیت  بالای خود مزیت های دیگری نسبت به محصولات شرکت  های دیگر دارد .این مزیت وجود امکانات جدید و به روز است، مانند اتصال به دوربین مداربسته، اتصال به wfi, باز کردن جک درب پارکینگ  و امکانات دیگر. سیماران دارای ۳۶ ماه گارانتی و خدمات ۱۰ ساله برای محصولات خود است. که به صورت حضور در محل توسط تکنسین‌های شرکت انجام می‌شود

3) آیفون تصویری تابا

4

تابا الکترونیک یکی دیگر از شرکت های بنام در زمینه تولید آیفون تصویری است که مدل‌های مختلفی از مانیتورهای سه و نیم تا ۱۰ اینچ حافظه دار و ساده را تولید و روانه بازار می‌کند.. اطمینان و کیفیت بالای محصولات دربازکن تابا از مزیت های این شرکت به حساب می آید .

گوشی های آیفون تصویری تابا توسط یک سخت افزار اضافه می تواند مجهز به وای فای شود. و از امکانات آن استفاده کرد. خاص ترین مدل آیفون تصویری تابا ۳۰۷۰ است،که تمام امکانات شرکت تابا در آن قرار داده شده است.

4) آیفون تصویری تکنما

تکنما از دیگر محصولات آیفون تصویری ایرانی است که با کیفیت خوب خود توانست در بین رقبا جای خود را باز کند تکنما در دو مدل ۴.۳ و ۷ اینچ تولید می‌شود این محصول تنوع زیادی نسبت به رقبا ندارد و مدل‌های آن محدود است از نظر امکانات نیز آیفون های تصویری تکنما چندان پیشرفته نیستند، اما از نظر قیمت از تمامی محصولات مناسب تر و ارزانتر هستند. سری D آیفون های تصویری تکنما جز محصولات اقتصادی و به صرفه این برند خوب ایرانی است. تکنما دارای ۲ سال گارانتی تعمیر و یک سال گارانتی تعویض می باشد

5) آیفون تصویری سوزوکی

 شرکت سوزوکی یک برند ایرانی تحت لیسانس سوزوکی ژاپن است که به عنوان یک برند با کیفیت بالا شناخته می‌شود. این محصول در اندازه‌های مختلف از ۴.۳ تا ۷ اینچ با طرح های مختلف وارد بازار شده و اکثر مدل های آیفون تصویری سوزوکی لمسی هستند.تنوع در مدل ها و ظاهر زیبا و امکانات بالا از مزایای این برند ایرانی می باشد. سوزوکی دارای ۳۶ ماه گارانتی است.

 

ارسال نظر: