کدخبر: 12711

فروشگاه جک درب پارکینگ گذر کنترل

 

 

 اگر قصد خرید جک برای درب پارکینگ خود را دارید و از پیاده شدن و باز کردن درب خسته شده اید، این مقاله را بخوانید تا شما را با یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه ها در این زمینه آشنا کنیم

 فروشگاه اینترنتی جک درب پارکینگ گذر کنترل با بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه، فروش و نصب انواع جک درب پارکینگ می تواند شما را برای بهترین خرید راهنمایی و مشاوره دهد. از مزایای خرید از فروشگاه گذر کنترل می توان به خرید ارزان و با اصالت  به همراه گارانتی معتبر اشاره کرد.

 گذر کنترل علاوه بر فروش، نصب محصولات خود را نیز انجام می‌دهد و در صورت سفارش شما میتوانید هزینه محصول را با ارسال رایگان بعد از نصب و  تحویل و تسویه نمایید .

در ادامه این مقاله به بررسی برخی از بهترین محصولات جک درب پارکینگ گذر کنترل می‌پردازیم.

جک درب پارکینگ ایرانی و خارجی

 جک درب پارکینگ سیماران 4L  

شرکت سیماران یکی از معتبرترین تولیدکنندگان جک درب پارکینگ در ایران است که با سالها تجربه محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه می کند. جک 4L سیماران با ظاهری شبیه به پروتکو ایتالیا, توان کشش هر  لنگه درب  تا وزن ۳۰۰ کیلوگرم و عرض ۲ متر را دارد.    

جک4L سیماران دارای خلاص کن در وسط جک است که مقدار کنده کاری را هنگام نصب به حداقل می رساند، زیرا نیاز به گذاشتن فضایی بالای جک برای دست نیست. جک درب پارکینگ سیماران4L با موتور رو به بالا و گیربکس پایین، احتمال نشت روغن را در هوای گرم از گیربکس به  موتور را به صفر می‌رساند .

جک درب پارکینگ 4S

2

 جک  4Sسیماران از دیگر محصولات باکیفیت شرکت سیماران است که از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار است. این جک درب پارکینگ توان کشش هر لنگه درب را تا ۳۰۰ کیلو و عرض ۲ متر  دارد و از محصولات قدیمی سیماران به شمار می‌آید.خلاص کن این جک کلیدی است و از امنیت بالایی برخوردار است.

 

جک درب پارکینگ میلان

 میلان جک های پارکینگی خود را در سه اندازه ۴۰۰. ,۵۰۰ و ۶۰۰ برای عرض های مختلف درب تولید کرده که معرف طول  بازوی  جک بر حسب میلیمتر است و هر چه عرض درب زیادتر باشد از بازوی بلند تر استفاده خواهد شد .

جک درب پارکینگ میلان کپی شده  ازجک پروتکو ایتالیا است. بنابراین تمام مزایای این پلت فرم را دارد و از لحاظ کیفیت هم قابل قبول بوده و توانسته جای خود را در این بازار باز کند.

اتصال جک درب پارکینگ به آیفون تصویری

 

جک درب پارکینگ را می توان با بعضی از مدل های آیفون تصویری ایرانی باز و بسته کرد. تنها با فشردن یک دکمه و بدون نیاز به ریموت، درب پارکینگ باز و بسته خواهد شد.این قابلیت به طور خاص در برخی از انواع آیفون تصویری ایرانی یافت می شود.سیمارن یکی از این شرکتهاست که با قرار دادن این امکان در مانیتورهای خود باز و بسته کردن جک درب پارکینگ را از طریق آیفون تصویری میسر میسازد.

3

 

جک درب پارکینگ یال

 شرکت یال محصولات متنوع در زمینه جک درب پارکینگ دارد که از جمله آنها می‌توان به X1 وX2 اشاره کرد .این دو محصول کپی شده  ازجک های آیس پرتوکو هستند و از لحاظ کیفیت هم در جایگاه خوبی نسبت به رقبا قرار دارند. البته از لحاظ ظاهری و سر و صدا چندان جذاب نیست اما قدرت خوبی دارد و توان کشش هر لنگه درب را تا ۳۵۰ کیلوگرم دارد.

 شرکت یال همچنین قدرتمند ترین جک های درب پارکینگ ایرانی را با نام پرایم تولید می‌کند که این جک ها واقعاً قوی هستند و تقریباً هیچ رقیب داخلی برای این محصولات نیست. جکهای پرایم تک لنگه و دولنگه توان کشش هر  لنگه درب را  تا ۸۰۰ کیلوگرم و عرضه لنگه تا ۴ متر را دارند که در نوع خود بی‌نظیر است.

جک درب پارکینگ سوزوکی

 اگر قصد خرید ارزان ترین جک درب پارکینگ را دارید به شما جک سوزوکی را پیشنهاد میکنیم. سوزوکی نسبت به برندهای دیگر معرفی شده کیفیت پایین‌ تری دارد ولی قیمت این جک پایین‌تر است، که استفاده از آن را برای ساختمانهایی با تردد پایین تا ۵ واحد مرقوم به صرفه می کند. سوزوکی در دو مدل ۴۰۰ و ۶۰۰ تولید می‌شود.

مدار فرمان جک اتوماتیک درب پارکینگ سوزوکی از نوع دیجیتال منو دار و برنامه ریزی آن بر مبنای میکرو پروسسور است و المانهای ورودی برای جک ها به صورت تایمینگ قرار داده شده .این جک پارکینگ ساخت ایران است و دارای ۱۸ ماه گارانتی میباشد.

جک درب پارکینگ ویتو کالیپسو ایتالیا

جک پارکینگ  V2کالیپسو 400 ایتالیا طراحی و ساخت کشور ایتالیا است که با ظاهر زیبا و کارایی عالی سالهاست که جای خود را در بازار ایران باز کرده و تبدیل به جک پارکینگی پرفروش شده است.جک V2 کالیپسو قدرت کشش هر لنگه درب را تا 400 کیلوگرم و 2.5 متر طول را دارد.بازوهای این جک پارکینگی بسیار قدرتمند هستند و مدارفرمان دیجیتال  آن (City1) نسبت به محصولات دیگر پیشرفته تر و با امکانات بسیار بالاتری است.

 

مدار فرمان جک ویتو پیشرفته ترین و پر امکانات ترین مدار در بین جک های پارکینگی است.از مدل های 500 و 600 این جک که طول شفت انها بلندتر میباشد برای درب های تک لنگه و با طول زیاد استفاده میشود.این جک در دارای 2 سال گارانتی میباشد و قطعات و خدمات ان همیشه در دسترس است.

 

جک پارکینگ  پرتکو ایتالیا

4

 جک درب پارکینگ پروتکو ساخت کشور ایتالیا است و با موتورهای قدرتمند و با کیفیت خود جایگاه خوبی را در میان رقبای ایتالیایی خود در ایران دارد.

 محصولات پرتکو موجود در ایران از لحاظ ظاهری چندان چشم‌نواز نیستند، اما از لحاظ کیفیت و اطمینان بسیار عالی و دارای طول عمر بالایی هستند. اکثر محصولات پرتکو ۲۲۰ ولت هستند و تنوع این برند چندان بالا نیست. . شرکت سیماران وارد کننده محصولات پرتکو است و دو سال گارانتی را برای پرتکو در نظر گرفته است. محبوب ترین مدل پرتکو در ایران لیدر ۴ است که یکی از پرفروش ترین جک های درب اتوماتیک است.

به دلیل قدرت مناسب لیدر 4 این سیستم را می توان روی دربهای تک لنگه نیز نصب نمود.البته برای دربهای زیر 3 متر و زیر 350 کیلوگرم. حداکثر مقدار بازشو درب برای این جک درب پارکینگ 110 درجه می باشد.موتور جک درب پارکینگ پروتکو عمودی است و بالای گیربکس قرار دارد ,بنابراین در مناطق گرمسیر بهتر عمل کرده و روغن و گریس گیربکس که در اثر افزایش دما رقیق شده وارد موتور نمیشود.

خلاص کن این جک اتوماتیک پارکینگ کلیدی بوده و از امنیت بیشتری نصبت به مدل های اچاری برخوردار است.این جک کاملا بی صدا است و طول عمر بالایی دارد.

جک درب پارکینگ فک 412 ایتالیا

یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین شرکت های ایتالیایی که در زمینه  فعالیت دارد و محصولاتش در بازار ایران نیز وجود دارد، شرکت فک است. شرکت فک ایتالیا دارای قدمت 52 سال بوده و یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین شرکت های تولید کننده جک درب پارکینگ برقی در جهان است. شرکت FAAC علاوه بر داشتن این برند، پس از گذشت مدت زمانی اقدام به خرید شرکت جنیوس نمود و Genius تحت تملک فک قرار گرفت که محصولات این برند نیز در بازار کشورمان وجود دارد.

جک درب پارکینگ  فک Faac 412 دارای موتوری قدرتمند نسبت به نمونه های همنوع خود بوده و با یدک کشیدن نام معتبر فک در زمینه تولید درب اتوماتیک، توان جابجایی درب هایی با عرض هر لنگه تا حداکثر 3 متر و وزن حداکثر 350 کیلوگرم را دارد. محل قرار گیری خلاص کن جکها دقیقا در بالای گیربکس و انتهای جک قرار دارد و تقریبا محل مناسبی است و باید توجه داشت در زمان نصب این سیستم ، فضای کافی را در این قسمت برای گردش کلید خلاص کن مهیا نمود.این جک پارکینگی یک سیستم الکترومکانیک است که به کمک یک موتور الکتریکی و گیربکس حداکثر گشتاور 3500 نیوتن تولید می کند.

ارسال نظر: