کدخبر: 12968

دیدوگرام: استخدام ادمین اینستاگرام به سادگی

دیدوگرام: استخدام ادمین اینستاگرام به سادگی

اینستاگرام چند سالی است که به درون زندگی مردم راه پیدا کرده است و مطالعات نشان می‌دهد که بیش از 50 میلیون ایرانی در این رسانه حضور دارند. حال اگر کسی بتواند با این رسانه آشنا شود و محتوای خوبی برای آن تولید کند، قطعاً می‌تواند یک کسب و کار در این پلتفرم راه اندازی کند و از طریق آن به درآمد برسد. فرض کنید که شما یک کارآفرین هستید و می‌خواهید از اینستاگرام به درآمد برسید ولی فوت و فن این رسانه را نمی‌دانید. در چنین شرایطی، بهترین گزینه این است که مهارت‌های ادمینی را یاد بگیرید یا یک ادمین حرفه‌ای استخدام کنید. استخدام ادمین اینستاگرام حرفه‌ای، شما را به تمام هدف‌هایی که در ذهن خود دارید می‌رساند.

این مقاله یک راهنمای جامع و کامل برای استخدام شدن به عنوان ادمین اینستاگرام است و می‌خواهیم در مورد یک پلتفرم و سامانه اختصاصی و کاملاً ایرانی صحبت کنیم که برای استخدام ادمین اینستاگرام طراحی شده است. در واقع هم کارفرماها می‌توانند از طریق این پلتفرم، با ادمین‌های مختلف آشنا شوند و شخص مورد نظر خود را بیابند. هم کسانی که دوست دارند به عنوان ادمین اینستاگرام فعالیت کنند و به درآمد برسند، می‌توانند از این پلتفرم استفاده کنند.

 

 

دیدوگرام؛ پلتفرمی برای کارفرماهای متقاضی استخدام ادمین اینستاگرام

دیدوگرام، منبعی از بهترین و خبره‌ترین ادمین‌های اینستاگرام است. این پلتفرم برای اینکه بتواند اعتماد کارفرماها را جلب کند، تصمیم گرفته است یک دوره اختصاصی آموزش ادمین اینستاگرام راه اندازی کند و تمام مهارت‌های مورد نیاز برای ادمین‌ها را به صورت جامع و عملی آموزش دهد و از این رو اصلاً جای نگرانی از بابت صلاحیت حرفه‌ای ادمین‌های دیدوگرام نیست؛ چون تمام این ادمین‌ها، قبلاً در دوره آموزش ادمین شرکت کرده‌اند و استانداردهای حرفه‌ای لازم را دارند.

در صورتی که می‌خواهید از طریق این پلتفرم یک ادمین کاربلد استخدام کنید می‌توانید به بخش درج آگهی در وب‌سایت دیدوگرام بروید و در این بخش تمام شرایط شغل و حتی میزان درآمد آن را هم ذکر کنید. ادمین‌هایی که در دیدوگرام فعالیت دارند، به بخش فرصت های شغلی سر می‌زنند که آگهی‌های کارفرمایان مختلف در آن درج شده است. اگر شرایط لازم را داشته باشند و با حقوقی که از سوی شما اعلام شده است موافق باشند، با شما ارتباط برقرار می‌کنند و شما هم به عنوان کارفرما می‌توانید پس از تست‌های لازم آن‌ها را استخدام کنید.

البته یک روش دیگر هم برای استخدام ادمین از سوی کارفرماها وجود دارد. ادمین‌های حرفه‌ای دیدوگرام پس از شرکت در دوره آموزشی این مجموعه می‌توانند پروفایل خود را کامل کنند و تمام مهارت‌های خود را در پروفایل، بنویسند. با این کار نام آن‌ها در بخش ویژه متخصصان ادمینی اینستاگرام در سایت دیدوگرام ثبت می‌شود. کارفرماها می‌توانند با مراجعه به این بخش، با ادمین‌های مختلف آشنا شوند، با آن‌ها ارتباط بگیرند و در صورت توافق، ادمین مورد نظر خود را استخدام کنند.

مزایای استخدام ادمین اینستاگرام از طریق دیدوگرام

  • کارفرمایی که از طریق دیدوگرام، ادمین استخدام می‌کند، دیگر نیاز نیست که از بابت مهارت‌های ادمین نگران باشد.
  • کارفرماها می‌توانند نمونه کارهای ادمین‌ها را ببینند و سپس دست به انتخاب بزنند.
  • در دیدوگرم، کلکسیونی از ادمین‌های توانمند روبروی کارفرمایان قرار دارد و اصلاً کمبودی از نظر ادمین‌های توانا و کاربلد وجود ندارد.
  • کارفرمایان با هزینه‌ای بسیار کم می‌توانند از خدمات ارزشمند مجموعه دیدوگرام استفاده کنند.

با دیدوگرام، به درآمد رویایی خود دست پیدا کنید

دیدوگرام به عنوان پلتفرم اختصاصی ادمین‌ها شناخته می‌شود و یکی از بسترهایی است که با هدف پرورش ادمین‌های توانمند و سپس استخدام آن‌ها راه اندازی شده است. در صورتی که شما هم می‌خواهید از طریق این پلتفرم با شرکت‌های مختلف همکاری کنید و به درآمد عالی برسید، کافی است ابتدا دوره تخصصی آموزش ادمین در دیدوگرام را بگذرانید.

در این دوره ابتدا مبانی فعالیت در اینستاگرام، شیوه راه اندازی و مدیریت یک پیج اینستاگرامی، روش افزایش فروش و بالا بردن تعداد فالوور در این رسانه را یاد می‌گیرید. سپس سراغ تولید محتوا می‌روید و یاد می‌گیرید که با استفاده یک گوشی هوشمند، تصاویر و ویدیوهای جذاب ضبط کنید و سپس با استفاده از اپلیکیشن‌های عالی و کارآمد، این تصاویر و ویدیوها را در گوشی خود ویرایش کنید.

جذابیت این دوره آن است که تمام مهارت‌های مورد نیاز برای فعالیت به عنوان ادمین اینستاگرام را به شما یاد می‌دهد و پس از شرکت در این دوره می‌توانید تمام انتظارات کارفرماها در زمینه مدیریت پیج اینستاگرام را  برآورده کنید.

زمانی که در این دوره شرکت کردید و مهارت‌های لازم را فراگرفتید،  نوبت به استخدام می‌رسد. به منظور همکاری با کارفرماهای مختلف، دو گزینه پیش رو دارید:

  1. می‌توانید پروفایل خود را در پلتفرم دیدوگرام تکمیل کنید، مهارت‌ها و شرایط کار خود را بنویسید. ممکن است کارفرماهایی که دنبال استخدام نیرو هستند، پروفایل شما را ببینند و به این نتیجه برسند که می‌توانند با شما همکاری کنند.
  2. دومین گزینه این است که به بخش فرصت‌های شغلی سایت دیدوگرام مراجعه کنید، شرایط فرصت‌های شغلی مختلف را ببینید و در نهایت دست به انتخاب بزنید. البته قاعدتاً کارفرماها قبل از انتخاب، تست‌ها و مصاحبه‌های خودشان را خواهند داشت.

مزایای دیدوگرام برای ادمین‌های مختلف

  • دیدوگرام پیش از آنکه بستری برای استخدام ادمین اینستاگرام باشد، پلتفرمی برای آموزش ادمین‌هاست. در صورتی که آموزش‌های این مجموعه را ببینید، می‌توانید با تمام کارفرماها همکاری داشته باشید و به درآمد رویایی خود برسید. بعضی ادمین‌ها ماهانه حدود 30 میلیون تومان درآمد دارند.
  • قیمت بسته تخصصی ادمین اینستاگرام واقعاً در برابر ارزش واقعی آن ناچیز است. البته این مجموعه برای اینکه افراد مختلف بتوانند در این دوره شرکت کنند و مهارت‌های ادمینی را یاد بگیرند، یک تخفیف 50 درصدی روی دوره خود اعمال کرده است.
  • سومین مزیت دیدوگرام این است که ادمین‌ها می‌توانند بسته به زمانی که در اختیار دارند، با هر چند کارفرما که تمایل دارند همکاری کنند. گاهی مواقع کارفرماها، پیج‌های کوچکی دارند و مدیریت آن‌ها وقت زیادی از ادمین نمی‌گیرد. از این رو ادمین می‌تواند روزانه دو یا سه پیج کوچک را به صورت همزمان اداره کند.

کلام آخر

در دنیای امروز کسب درآمد خیلی راحت‌تر از قبل شده است. دانش آموزان، دانشجویان، بانوان خانه‌دار یا کارمندانی که دنبال شغل دوم هستند، خیلی راحت می‌توانند مهارت‌های مربوط به شغل ادمین اینستاگرام را یاد بگیرند و در این حوزه مشغول به کار شوند. مزیت دیدوگرام آن است که هم بحث آموزش را راحت کرده و هم با این پلتفرم به راحتی می‌توانید استخدام شوید و به درآمد برسید.

در این مقاله تلاش کردیم که با نحوه فعالیت پلتفرم دیدوگرام به عنوان بستری برای استخدام ادمین اینستاگرام آشنا شویم. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می‌شود که به وب‌سایت دیدوگرام مراجعه کنید.

 

ارسال نظر: