کدخبر: 13143

قیمت انواع آسیاب قهوه در بازار

 

قیمت انواع آسیاب قهوه صنعتی ایرانی و خارجی با معرفی مشخصات بهترین آسیاب قهوه صنعتی و آسیاب قهوه نیمه صنعتی

قیمت انواع آسیاب قهوه در بازار چقدر است؟ بهترین آسیاب قهوه کدام است؟ آسیاب قهوه ایرانی بخریم یا خارجی ؟ چرا؟ شاید این سولات شما هم باشد. ما در ادامه همه این سولات را پاسخ می دهیم.

1

قیمت انواع آسیاب قهوه صنعتی 

قیمت انواع آسیاب قهوه صنعتی به عوامل مختلفی در بازار بستگی دارد از جمله : کیفیت مواد اولیه و استفاده شده در آسیاب قهوه صنعتی، تیغه آسیاب، کیفیت و دقت آسیاب، اسیاب قهوه ایرانی باشد یا خارجی، امکانات و تجهیزات اضافی آسیاب قهوه، خدمات پس از فروش داشته باشد یا خیر، گارنتی باشد یا خیر و ... هر کدام از این فاکتورها می تواند قیمت انواع آسیاب قهوه صنعتی را بالا پایین کند.

 

بهترین آسیاب قهوه صنعتی کدام است؟

برای پاسخ به این پرسش بهتر است ابتدا با خصوصیات بهترین آسیاب قهوه صنعتی آشنا شوید تا به راحتی بتوانید بهترین آسیاب قهوه را شناسایی کنید. زیرا یک آسیاب صنعتی خوب و قدرتمند باید دارای خصوصیات خاصی باشد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

آسیاب قهوه صنعتی حتماً باید فن خنک کنندگی داشته باشد. اما چرا فن خنک کنندگی اینقدر مهم است؟ د رنظر داشته باشید آسیاب قهوه صنعتی که فن ندارد در این صورت برای آسیاب قهوه در حجم بالا دستگاه گرم می شود و این گرما به صورت ناخودآگاه بر روی کیفیت قهوه نیز اثر می گذارد و باعث برشته شدن آن می گردد برای جلوگیری از این مساله ناچار هستید زمانی را برای خنک شدن دستگاه منتظر بمانید، این در حالی است که یک دستگاه آسیاب قهوه صنعتی خوب با فن قوی چنین مشکلی ندارد و شما به راحتی می توانید به صورت طولانی با کیفیت بالا قهوه را د رکمترین زمان آسیاب کنید.

یک آسیاب قهوه صنعتی عالی باید تیغه های قدرتمند و بسیار دقیق داشته باشد. به بیان ساده تر تیغه باید محکم، مقاوم و دقت آسیاب بالایی داشته باشد. تیغه های استیل و فولادی مقاوم هستند اما دقت تیغه کاملاً به شکل و نحوه حرکت آن وابسته است. همانطور که می دانید برای داشتن یک قهوه فوق العاده در وهله اول باید آسیاب عالی داشته باشید. این مساله بخصوص برای دم آوری قهوه ترک حساس تر است. زیرا آسیاب قهوه ترک باید پودر یکدست و نرمی باشد که هر آسیاب صنعتی نمی تواند چنین نتیجه ای را داشته باشد. از این رو بهتر است قبل از خرید آسیاب قهوه حتماً در مورد نحوه آسیاب دستگاه و تیغه های آن تحقیق کنید.

قدرت موتور هم برای آسیاب های صنعتی قهوه بسیار مهم است قطعاً هر چقدر قدرت موتور بیشتر باشد عمر و دوام دستگاه بیشتر خواهد بود زیرا فشار کمتری به دستگاه وارد می شود علاوه بر این دستگاه آسیاب قهوه سرعت بیشتری پیدا میکند و شما در مدت زمان کمتری می توانید خروجی داشته باشید.

ظرفیت مخزن یا هاپر هم مهم است اگر شما حجم زیادی از قهوه را بخواهید آسیاب کنید باید محفظه مناسبی داشته باشید که اصولاً برای آسیاب های صنعتی این حجم بین 3 تا 5 کیلو گرم در نظر گرفته می شود.

در بین انواع آسیاب قهوه در بازار باید به دنبال آسیابی باشید که بتواند تنوع درجات بیشتری به شما ارائه کند. هر چقدر درجات آسیاب قهوه بیشتر باشد به معنای توانایی آسیاب های متنوع با درجه نرمی و زیری بیشتر قهوه است. از این رو به راحتی می توانید برای هر دستگاه ساز قهوه نمونه آسیاب دلخواه خود را داشته باشید.

بدنه آسیاب از جنس مرغوب هم یک الویت مهم است. زیرا به مرور زمان اثرات لک و کثیفی بر روی دستگاه آسیاب نمایان می شود و اگر بدنه از جنس مرغوب نباشد امکان از بین بردن این اثرات وجود ندارد. از این رو بعد از مدتی دستگاه شما چهره زشت و نامطلوبی خواهد داشت. بهتر است جنس بدنه فلزی با پوشش استاتیک باشد.

2

قابلیت جدا شدن هاپر از دستگاه آسیاب قهوه هم اهمیت زیادی دارد. زیرا به منظور شستشو و نظافت باید مخزن یا هاپر از دستگاه جدا شود و شما بتوانید به راحتی آن را بشوید.

عدم باقی ماندن قهوه در محفظه یکی از مواردی است که کمتر مورد توجه قرار می گیرد. همانطور که می دانید برای داشتن یک قهوه با کیفیت حتماً باید اثرات و ذرات آسیاب قهوه قبلی حذف شده باشند زیرا می توانند روی طعم و مزه آسیاب قهوه جدید تاثیر بگذارند. برخی از دستگاه ها قابلیت عدم پرتی قهوه را ندارند در این نمونه دستگاه ها حدوداً 200 تا 300 گرم قهوه پرت می شود. با توجه به اینکه دانه های قهوه گران و وارداتی هستند این مساله حائز اهمیت است از این رو باید در بازار به دنبال آسیاب قهوه ای باشید که چنین ویژگی را داشته باشد تا بتواند از نظر اقتصادی برای شما مقرون به صرفه باشد. شاید در نگاه اول، اهمیت این موضوع زیاد جلوه نکند اما در بلند مدت این مساله می تواند در هزینه های شما تاثیرگذار بگذارد.

زیبایی و طراحی یک آسیاب هم مهم است. این مساله بخصوص در کافی شاپ ها و رستوران ها، قهوه فروشی ها که دستگاه، جزیی از ویترین و دکور می باشد اهمیت زیادی دارد.

ضمانت و خدمات پس از فروش هم یکی دیگر از فاکتور های مهم یک دستگاه آسیاب قهوه صنعتی می باشند. زیرا بسیاری از دستگاه ها با کارکرد نیاز به تعمیر و نگهداری پیدا می کنند و باید قطعاتی از آنها عوض شود؛ اگر این قطعات در بازار موجود نباشد و یا در صورت وجود با قیمت نجومی ارائه شود مقرون به صرفه نخواهد بود. بسیاری از خریداران غافل از این مساله به دنبال خرید آسیاب هستند این در حالی است که شما باید در همان ابتدای کار این مساله را مورد توجه قرار دهید تا در آینده دچار مشکل نشوید. اغلب دستگاه های آسیاب خارجی فاقد نمایندگی معتبر هستند از این رو پیدا کردن قطعات این دستگاه ها در بازار با مشکل روبرو است.

2

آسیاب قهوه صنعتی ایرانی یا خارجی 

مهم نیست آسیاب قهوه خارجی بخرید یا ایرانی! مهم این است که آسیاب مورد نظر شما تمام ویژگی های ذکر شده را داشته باشد تا بتواند بهترین آسیاب قهوه صنعتی باشد. همین جا باید بگوییم برخی از برندهای آسیاب قهوه ایرانی رشد چشمگیری داشته اند و توانسته اند صنعت قهوه را زیر و رو کنند. یکی از برندهای معتبر آسیاب قهوه ایرانی که توانسته همه فاکتورهای بهترین آسیاب قهوه را داشته باشد آسیاب قهوه یوکار است.  آسیاب قهوه یوکار توانسته صاحب رتبه در نمایشگاه های قهوه و نوشیدنی باشد و بهترین عملکرد را در بین آسیاب های قهوه ایرانی و خارجی داشته باشد. عملکرد این آسیاب مشابه برندهای معروف آسیاب قهوه خارجی است اما قیمت انواع آسیاب قهوه صنعتی خارجی بسیار بیشتر از آسیاب قهوه یوکار می باشد. همچنین ضمانت و خدمات پس از فروش برند یوکار باعث شده بسیاری از هموطنان عزیز این آسیاب قهوه را خریداری و معرفی کنند. قابل توجه است قیمت آسیاب قهوه نیمه صنعتی یوکار نیز نسبت به برندهای خارجی مناسب و عملکرد آن فوق العاده است.برای اطلاع از مشخصات فنی این برند یا قیمت روز آسیاب های قهوه یوکار می توانید اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر: