کدخبر: 13156

کیت بلیچینگ هوم الترادنت 15 و 20 درصد جایگزین حرفه ای برای سفید کردن دندان

 

بلیچینگ به عنوان یکی از راهکارهای سفید کردن دندان این روزها رواج بسیاری پیدا کرده است. در بین تمامی راهکارهای موجود برای این کار، استفاده از کیت بلیچینگ به عنوان راهی کاربردی شناخته می‌شود که می‎تواند تاثیر مطلوبی را بر روی زیبایی دندان‌های هر فرد داشته باشد. کیت‌های خانگی بلیچینگ در انواع و اقسام مختلفی تولید می‌شوند و هرکدام ویژگی و کاربرد خاص خود را دارند. اگر به دنبال خرید ژل بلیچینگ opalescence هستید، در این مقاله قرار است تا درباره آن نکاتی را بیان کنیم. نکاتی که به شما کمک کند تا خرید بهتری را برای خود رقم بزنید و بتوانید سفیدی دندان‌های خود را به شکل زیباتری نشان دهید.

ژل سفید کننده دندان Opalescence

مهم‌ترین کاربرد و استفاده از بلیچینگ به منظور سفیدکنندگی دندان‌های سالم و مرتب است. سفید شدن دندان موضوعی است که بر روی زیبایی تاثیر به سزایی را دارد. برند اولترادنت محصولاتی را وارد بازار کرده است که با داشتن خواص بسیار زیاد، توانایی از بین بردن جرم و زردی روی دندان را دارند. این برند که به عنوان یکی از برترین برندهای کشور آمریکا در زمینه دهان و دندان فعالیت می‌کند، محصولات بلیچینگ خانگی خود را با استفاده از ترکیب نیترات پتاسیم و فلوراید تولید کرده است. ترکیباتی که خواص منحصربه‌فرد را برای آن به وجود آورده‌اند.

چسبندگی مناسب به دندان و عدم وجود حرکت با استفاده از تری قالب دندان

زمانی که به سراغ خرید ژل بلیچینگ opalescence بروید، متوجه خواهید شد که یکی از اصلی‌ترین خواص منحصربه‌فرد و متفاوت این محصول از دیگر محصولات مشابه، چسبندگی مناسب بلیچینگ بر روی دندان و قالب تری است. با استفاده از قالب گذاری برای این محصول، متوجه خواهید شد که چسبندگی مناسبی برای آن وجود دارد و می‌توان برای مدت زمان حدود 2 الی 4 ساعت آن را بر روی دندان به راحتی نگه داشت. از همین رو خاصیت و کیفیت خوبی را ارائه داده که در نهایت سفیدی دندان را به صورت کامل به دنبال خواهد داشت. سفیدی که می‌تواند در زیبایی ظاهری شما تاثیر مستقیمی را بگذارد

7

تعدادی سرنگ 15 یا 20 درصد برای ایجاد سفیدکنندگی بدون خشکی و لک

در حین خرید ژل بلیچینگ opalescence از کافه دنتیست در بسته مورد نظر خود 4 عدد سرنگ 1.2 میلی لیتری مشاهده خواهید کرد. میزان درصد این محصول 15% و 20% کارباماید پروکساید به همراه 11% فلوراید با طعم نعناع ساخت کشور آمریکا می باشد. استفاده از کیت بلیچینگ هوم الترادنت 15 و 20 درصد برخلاف بسیاری از محصولات مشابه، هیچ مشکلی را به وجود نخواهد آورد و خشکی و لک را برای دندان‌های شما به دنبال نخواهد داشت و برای هر لبخندی سازگار است. این خاصیت به بهبود وضعیت سلامتی دهان و دندانتان کمک کرده و می‌تواند راهی برای رسیدن به زیبایی بیشتر چهره نیز تلقی شود.

سخن آخر

اگر به سلامت دهان و دندان خود اهمیت می‌دهید و به دنبال یک روش ساده، سریع و عالی برای شروع درمان سفید کنندگی دندان هستید با خرید کیت بلیچینگ هوم الترادنت 15 و 20 درصد می‌توانید تجربه خوبی را برای خود رقم بزنید. تجربه‌ای با خواص متفاوت و کیفیت بالا که در این مقاله به طور کامل مورد بررسی قرار گرفت. امید است با خواندن این نکات بتوانید خرید خوبی را تجربه کنید و زیبایی بیشتری را برای دندان‌های خود به ارمغان آورید.

ارسال نظر: