کدخبر: 13222

دوره آموزش قانون جذب

تقریبا همه شنیده ایم که انسان می تواند با ذهن خویش، اتفاقات و سرنوشت خود را رقم بزند. اما در پذیرش این موضوع ممکن است با هم متفاوت باشیم. گروهی آن را به سادگی می پذیرند، گروهی نه و گروهی نیز به آن شک دارند.

اما به سادگی می توان اثبات کرد که افراد موفق کسانی بودند که وضعیت ناخوشایندی که در آن قرار داشتند را نپذیرفته و به سوی وضعیتی که دوست داشتند حرکت کرده اند. با کمی مطالعه و بررسی زندگی افراد موفق می توان به این موضوع پی برد. هر چه بیشتر با افراد موفق وقت بگذرانید، بیشتر متوجه خواهید شد که تقدیر و سرنوشت از پیش تعیین شده ای وجود ندارد و انسان هر لحظه که اراده کند می تواند مسیر زندگی خود را تغییر دهد.

قانون جذب چیست؟

قانون جذب علمیست که شما را با پتانسیل های ذهنتان آشنا می کند. سپس به شما می آموزد که چگونه ذهن را برای موفقیت و داشتن یک زندگی عالی برنامه ریزی کنید. با برنامه ریزی و کنترل صحیح ذهن، قادر خواهید بود به هر آنچه آرزویش را دارید دست پیدا کنید.

احساسات خوب اتفاقات خوب و احساسات بد اتفاقات بد

قانون جذب به ما می آموزد که احساسات می تواند راهنمای شما در زندگی باشد. هرگاه حس حال شما خوب باشد و در زندگی احساس رضایت و شادی داشته باشید، اتفاقات مثبت بیشتری را به سوی خود جذب می کنید. هر زمان نیز که حس و حال شما غمگین، نا امید و سرخورده باشد، به سرعت اتفاقاتی از آن جنس به زندگی شما وارد می شود.

دلیل آن این است که در این جهان هر چیزی، به سوی هم جنس و هم ارتعاش با خود جذب می شود. پس اتفاقات خوب به سوی افرادی می روند که حالشان خوب است و ارتعاش مثبتی دارند.

در دوره آموزش قانون جذب چه می آموزیم؟

در دوره آموزش قانون جذب ابتدا با مکانیزم جهان و نحوه کارکرد آن آشنا می شویم. سپس با قدرت ذهن و چگونگی تاثیر بر اتفاقات زندگی روزمره مان آشنا می شویم. در دوره قانون توانگری (دوره آموزش قانون) جذب که توسط استاد فرهاد کوکائیان در گروه تحقیقاتی یکشو ارائه می شود با این مباحث آشنا می شویم.

1-   مکانیزم جهان

جهان تماما از انرژی ساخته شده است. قانون انرزی این است که انرزی های مشابه به سوی هم جذب می شوند. پس هنگامی که انرژی شما در مدار ثروت و خوشبختی تنظیم شود، به سرعت آن را به سوی خود جذب خواهید کرد.

2-   برنامه ریزی ذهن

شما قادر خواهید بود که هر آنچه را می خواهید، با ذهنتان به زندگیتان دعوت کنید. بنابر این برای جذب بهترین ها، باید برنامه ریزی صحیحی در ذهن داشته باشید. بسیاری از این برنامه ها در ضمیر ناخودآگاه ذهن جای دارند و به صورت ناخودآگاه بدون اینکه ما بدانیم و یا به صورت خودآگاه خواهان آنها باشیم، اتفاقات بد را به زندگی ما جذب می کنند.

پس در دوره آموزش قانون جذب، می آموزیم چگونه ضمیر نا خودآگاه و باورهای موجود در آن را شناسایی کرده و سپس به پالایش آن بپردازیم. سپس باورهای مناسب برای داشتن یک زندگی خودف شاد، سلامت و مرفه را در ذهن می پرورانیم.

2

3-   هدفگذاری صحیح

در دوره قانون توانگری استاد فرهاد کوکائیان، روش یک هدفگذاری صحیح و اصولی را می آموزیم. استاد فرهاد کوکائیان در جلسات ابتدایی این دوره آموزشی هدفگذاری صحیح را با اصول مدیریت استراتژیک به مخاطبان دوره می آموزد. در این بخش روش هدفگذاری اصولی و اولویت بندی اهداف برای دستیابی را می آموزید.

4-   کاتالیزورها

کاتالیزور در علم شیمی به ماده ای گویند که اگر در یک واکنش شیمیایی وارد شود، سرعت انجام واکنشی که در حالت عادی بسیار کند انجام می شود را چندین برابر می کند. در جهان نیز برخی موارد وجود دارند که کاتالیزو موفقیت هستند. یعنی فرآیندی که ممکن است چندین سال طول بکشد را به سرعت امکان پذیر می کنند. این کاتالیزورها بخشش و سپاسگزاری است.

سپاسگزاری بدون شک بزرگترین کاتالیزور در کل کائنات است. سپاسگزاری یک حس سرشار از قدردانی و تشکر است. تصور کنید در خیابان در حال راه رفتن هستید که یک فرد ناشناس به شما سلام می کند. لبخند می زند و یک شاخه گل زیبا به شما تقدیم می کند. چه احساسی نسبت به او در شما ایجاد می شود؟ مسلما کنجکاو می شوید بدانید او کیست و چرا این شاخه گل را به شما داده است؟ یک حس فوق العاده نسبت به او دارید. با تمام وجود از او تشکر می کنید و به او لبخند می زنید. حس خوب حاصل از این لطف را مدام در ذهنتان مرورو می کنید و اگر بشود، دوست دارید در فرصتی مشابه لطف او را جبران کنید.

دقیقا مشابه همین حس را اگر بتوانید نسبت به کائناتی که هر روز شما را با الطاف خود بمباران می کند داشته باشید، زندگیتان در عرض مدت بسیار کوتاهی به یک گلستان تبدیل خواهد شد. اگر به درستی هدفگذاری کنید و هر روز باورسازی را تمرین کنید و در کنار آن سپاسگزاری قلبی و عمیق از داشته هایتان را به جا آورید، زندگیتان با معجزه ها بمباران می شود. به شکلی که همه را شگفت زده خواهید کرد.

قانون بخشش یعنی هر آنچه ببخشی گویی در کشتزار حاصلخیز کائنات بذرهای آن را پاشیده ای. پس میوه بخشش شما پس از رشد، چندین برابر به شما باز می گردد.

3

بخشش به هر شکلی مفید است. چه بخشش به صورت بخشیدن بخشی از مال و درآمد، چه بخشش علم، چه هدیه دادنِ حس خوب به دیگران، چه کمک به همنوع و حتی بخشش به شکل عفو کردن نیز بسیار مفید است.

بهترین کار برای داشتن هر چیزی که مایلید در زندگی بیشتر داشته باشید، بخشش است. هر چه بیشتر ببخشید بیشتر کسب می کنید. با بخشش چیزی از بین نمی رود بلکه انرزی را به جریان می اندازد و انرژی های مشابه بیشتری از همان جنس به زندگیتان سرازیر می شود.

همه روزه ببخشید. نگذارید این جریان قطع شود. اگر مالی برای بخشش ندارید، یک لبخند به دیگران ببخشید. حس خوب را به دوستان و اطرافیانتان هدیه بدهید. بخشش به هر شکلی مفید است.

مطالبی که از نظرتان گذشت، خلاصه ای مختصر از مباحثی است که در دوره قانون توانگری استاد فرهاد کوکائیان به مخاطبین ارائه می شود. شما هم اکنون می توانید به سادگی با ورود به سایت گروه تحقیقاتی یکشو به آدرس (www.yeksho.ir) در این دوره شگفت انگیز ثبت نام کرده و تغییر در زندگیتان را به سرعت آغاز کنید.

 

 

ارسال نظر: