کدخبر: 13391

کلاهبرداری پروژه رومنس حکیم

 

گمانه زنی هایی مبنی بر کلاهبرداری پروژه رومنس حکیم وجود دارد که هنوز درباره حقیقت داشتن آن نظرات زیادی وجود دارد. در این مطلب قصد داریم به پاسخ این سوال که آیا در پروژه رومنس حکیم کلاهبرداری شده است یا خیر؛ دست یابیم.

کلاهبرداری پروژه رومنس حکیم واقعیت دارد؟

از نمونه های کلاهبرداری پروژه رومنس:

  • ایجاد تاخیر در هنگام تحویل پروژه
  • عدم تحویل امکانات وعده داده شده به مشتریان در قرارداد
  • عدم ساخت و ساز واحد ها یا تحویل آن ها پس از ساخت، به افرادی که تمام مبلغ واحد را پرداخت کرده اند.

البته باید اطلاع دهیم که پس از مشاهده این دست از کوتاهی های صورت گرفته و رسیدگی مراجع، کلاهبرداری پروژه رومنس تا حد زیادی کاهش یافته و دیگر نیازی به عدم اطمینان نسبت به روند ساخت پروژه های رومنس حکیم و وجود کلاهبرداری در آن نیست.

این موضوع هرگز نباید فراموش شود که خرید و سرمایه گذاری جهت دریافت واحد های پروژه رومنس حکیم معتبر بوده و از این بابت نگرانی ای نیست. کلاهبرداری پروژه رومنس جایی پر رنگ تر می شود که یک سری افراد در جهت سودمندی خود، کار های ناعادلانه ای انجام دادند که اعتبار پروژه را زیر سوال برد و باعث ایجاد مضمون اصلی کلاهبرداری پروژه رومنس شد.

خوشبختانه آن قدر امکانات و گزینه های خوب مانند فضا سبز، سالن اجتماعات، سیستم حرفه ای گرمایش و سرمایش و .. برای پروژه رومنس حکیم در نظر گرفته و اجرا شده است که دیگر نیازی به وجود شک و عدم اعتماد در مردم به علت وجود کلاهبرداری پروژه رومنس نباشد.

چگونه درگیر کلاهبرداری پروژه رومنس نشویم؟

در مورد موضوع کلاهبرداری پروژه رومنس، باید از این مسئله آگاه باشید که برج های منطقه 22 چیتگر از نظر وضعیتی که در آینده برای زندگی خواهند داشت، بسیار مناسب هستند.

11

با کمی تحقیق و یافتن اطلاعات از طریق دیگر خریداران و وبسایت های معتبر مانند دیار22 نسبت به روند ساخت و پیشرفت، متوجه خواهید شد که پولتان برای یک کلاهبرداری از بین نرفته و در جای درستی سرمایه گذاری شده است. با این راهکار ها می توانید با خیالی راحت سرمایه گذاری کنید.

  • جهت جلوگیری از بروز هرگونه کلاهبرداری پروژه رومنس یا دیگر پروژه های ساخت و ساز، بهتر است اول نسبت به سازنده و تیم در بر گیرنده مسئولیت ساخت شناخت داشته باشید. همچنین می توانید در صورت عدم آگاهی، نسبت به پیشینه آن ها در دیگر پروژه های ساخت و ساز توجه کنید.
  • مورد دوم توجه به میزان مبالغ پرداختی برای پیشرفت ساخت و ساز است. دقت داشته باشید که هرگاه ملزم به پرداخت مبلغی شدید، باید پیش از پرداخت نسبت به میزان پیشرفت انجام گرفته در پروژه نسبت به آخرین پرداختی که داشته اید، مطمئن شوید. در غیر این صورت پرداخت مبالغ هنگفت بدون ذره ای ساخت و ساز و آبادانی در منطقه، کاری به دور از منطق است.
  • به نام تعاونی که مسئولیت ساخت پروژه را دارد توجه کنید تا درگیر کلاهبرداری های دیگری مانند کلاهبرداری پروژه رومنس نشوید. اگر اسم تعاونی با یک تعاونی دیگر تشابه داشت بیش تر تحقیق نمایید تا تحت نظر تعاونی درست اقدام به سرمایه گذاری کنید. زیرا ممکن است کلاهبرداران با اسامی تقلبی شبیه به نام تعاونی های اصلی، از شما اخاذی کنند.

 

 

ارسال نظر: