کدخبر: 13400

خواص روغن بادام هندی

 

در حالی که ممکن است عاشق خوردن بادام هندی باشید، آیا از فواید روغن گیری بادام هندی نیز آگاه هستید؟ بله درست متوجه شدید!

در ادامه مطلب شمارا با روغن گیری از این دانه شگفت زده خواهیم کرد.

نکته قابل توجه این است که با دستگاه کره گیر نمیتوان روغن از دانه گرفت بهتر است از  خود دستگاه روغن گیری استفاده شود. درست مانند فواید بسیاری که بادام هندی برای تقویت سلامتی دارد، روغن حاصل از این آجیل نیز از چندین جهت برای شما مفید است! روغن بادام هندی که ابتدا در شمال برزیل به دلیل خواص دارویی و درمانی استفاده می شد، اکنون در سراسر جهان محبوبیت پیدا کرده است. روغن بادام هندی سرشار از ویتامین های ضروری و مواد معدنی مهم است، نه تنها به تقویت ایمنی شما کمک می کند، بلکه به سلامت پوست شما نیز کمک می کند! علاوه بر روغنگیری از بادام هندی عملیات کره گیری هم نیز انجام‌می شود که بسیار کره ی نرم و خوش طعمی دارد  و خواص بسیار زیادی برای بدن.روغن بادام هندی سرشار از پلی فنول ها و آنتی اکسیدان ها است و به درمان زخم ها، اسکارها و آبسه دندان کمک می کند. برای دانستن بیشتر در مورد فواید روغن بادام هندی و اینکه چگونه می توانید از آن به بهترین شکل ممکن برای بهبود بافت پوست و سلامت کلی خود استفاده کنید، ادامه دهید.

 

فواید روغن بادام هندی

فواید روغن گیری از  بادام هندی برای پوست

محصولات زیبایی و طیف وسیعی از محصولات وجود دارد که شامل روغن بادام هندی به عنوان ماده اصلی آنها می شود. میخواهی بدانی چرا؟ در زیر دلایل ذکر شده است:

 

1- این روغن بافت صافی را برای پوست شما فراهم می کند.

2- این روغن را به طور منظم بمالید تا متوجه شوید که پوست شما رطوبت خود را حفظ کرده است. این تا حد زیادی به دلیل رطوبت فراوان موجود در روغن بادام هندی است. این به نوبه خود می تواند به دلیل در دسترس بودن مقادیر بالای اسیدهای چرب غیراشباع در آن باشد.

 

3- روغن غنی از ویتامین E است. این ویتامین نقش حیاتی در مکانیسم ضد پیری ایفا می کند و بنابراین به یک عنصر مهم در محصولات ضد پیری تبدیل شده است.

آیا از عفونت های پوستی یا زگیل رنج می برید؟ آیا می خواهید یک درمان خانگی را امتحان کنید؟ روغن بادام هندی یا روغن پوسته بادام هندی را روی ناحیه عفونی بمالید زیرا این روغن توانایی درمان عفونت های قارچی را دارد .

17

 

5-روغن بادام هندی همچنین به بهبود رنگ پوست شما کمک می کند.

 

خواص ذکر شده در بالا به تبدیل آن به یک درمان خانگی واقعاً خوب کمک می کند و مطمئناً پوستی جوان، شاداب و زیبا به شما می دهد.

فواید استفاده از روغن بادام هندی برای مو

این روغن ملایم و در عین حال شیرین و معطر دارای مزایای زیادی برای موهای شما نیز هست. چگونه، ممکن است بپرسید؟

6- مواد اصلی که نقش مهمی را ایفا می کنند ویتامین E و اسیدهای چرب غیراشباع هستند. اسیدهایی مانند اسید لینولئیک و اسید اولئیک به میزان زیادی در این روغن وجود دارد و برای انواع مو قابل استفاده است. اسیدها حتی ممکن است فاکتورهای رشد سلول های مو را فعال کنند. بنابراین، بافتی صاف و براق به موهای شما می بخشد.

باز هم، برای ما که از طاسی رنج می بریم، راه حل در استفاده منظم از این روغن نهفته است و مطمئناً تفاوت را متوجه خواهید شد.

 

8- اگر فکر می کنید که آیا روغن بادام هندی می تواند عفونت های پوست سر را درمان کند، دیگر فکر نکنید زیرا می تواند!

 

پس از بررسی فوایدی که این روغن روی پوست و موی شما دارد، بهتر است راجب کره گیری از این محصول هم اطلاعاتی کسب کنید همان گونه که روغنگیری از بادام هندی استفاده خوراکی و غیر خوراکی دارد.کره گیری از بادام هندی مصرف خوراکی دارد که کره ی بسیار خوش طعم و همچنین پر خاصیت است.عملیات کره گیری توسط دستگاه کره گیر انجام می شود .شما می توانید با استفاده از دستگاه کره گیر شرکت بتین و همینطور دستگاه ارده گیر شرکت بتین روغن بادام هندی مناسب تولید کنید.

18

 

ارسال نظر: