کدخبر: 13484

نحوه گرفتن پت رایگان فری فایر (بهترین روش دریافت پت در بازی فری فایر)

گرفتن پت رایگان فری فایر

برخی افراد به بازی های هیجانی علاقه زیادی دارند. دوست دارند از حرکات اکشن استفاده کرده  و به ماجرا جویی بپردازند. خوشبختانه، طراحان بازی به این مهم توجه ویژه ای نموده اند. از این روست که بازی گارنا فری فایر مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. شاید ندانید که روزانه 80 میلیون نفر این بازی را به صورت آنلاین انجام می دهند. این طیف گسترده مخاطب، سبب اعطای جایزه از طرف گوگل پلی به طراحان بازی شده است. در این بازی علاوه بر حضور شخصیت های انسانی از کاراکترهای حیوانات نیز استفاده شده است. ادغام این دو در کنار هم برای برخی از بسیار مطلوب و خوشایند است. توانمندی فزاینده و عملکرد موثری برای آن ها به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است با خرید جم فری فایر در فروشگاه جمینجا نیز می توان پت های غیر رایگانی که بسیار جذاب هستند دریافت کرد. برخی از گرفتن پت دوری می کنند زیرا با این کار الماس های آن ها به هدر می رود. گرفتن پت رایگان فری فایر در ادامه توضیح داده می شود.

گارنا فری فایر

بیایید در ابتدا به طور مختصر با بازی گارنا فری فایر آشنا شویم. این بازی در سطوح مختلفی با مدت زمان 10 دقیقه ای ارائه می شود. یک بازی آنلاین که امکان رقابت شما را با افراد مختلفی از سراسر جهان برقرار می نماید. در هر سطح، 50 شخصیت یا کاراکتر با هم به نبردی مرگبار می پردازند. هر شخصیت توسط یک هواپیمای جنگنده به یک جزیره دور افتاده وارد می شود. جایی که باید بجنگد تا زنده بماند. این نبرد فقط و فقط یک پیروز دارد و 49 نفر دیگر کشته می شوند. در هنگام فرود، منطقه ای امن پیدا خواهد کرد و با چتر نجات می پرد. سلاح و تجهیزات مورد نیاز خود را برداشته و وارد صحنه می شود. می تواند یک پت را برای همراهی خود در بازی نیز داشته باشد. روش های ساده ای برای گرفتن پت رایگان فری فایر وجود دارند.

پت در بازی فری فایر

شاید برخی از تازه وارد ها بگویند اصلا پت چیست؟ و این بخش در بازی فری فایر چه نقشی دارد؟ پت اصطلاحی است که نشان دهنده حیوانات در این بازی اکشن می باشد. بیش از ده نوع حیوان با ویژگی های اختصاصی در این بازی آنلاین حضور دارند. حضور آن ها سبب بهبود عملکرد بازیکن ها شده و اوقاتی هیجان انگیز را رقم می زند. پت ها می توانند در نبرد بین بازیکنان مشارکتی سودمند داشته باشند. ضمن این که در جست وجو ها و یافتن برخی موارد می توان از آن ها کمک گرفت.  در واقع موجودی کوچک بوده که توانایی آن با توانایی شخصیت اصلی ادغام می شود. بنابراین هر طور حساب کنید می تواند در جهت ارتقای بازی مفید باشد. البته توجه کنید حیوانی را انتخاب کنید که با استایل بازی شما هماهنگ باشد.  بنابراین ابتدا با انواع حیوانات موجود و نوع توانمندی آن ها آشنا شوید.

معرفی انواع پت در فری فایر

قبل از دریافت پت رایگان فری فایر باید با آن ها به میزانی مناسب آشنایی داشته باشید. توانایی آن ها و نوع عملکردشان را بدانید و سپس یک گزینه را انتخاب کنید. به طوری که گزینه انتخاب شده با توانایی و عملکرد شما هم سو و هماهنگ باشند. به طور مثال برای بازیکن های تهاجمی حیوانات به خصوصی وجود دارد. به طوری که قدرت جنگاوری آن ها را بیشتر می کنند. برخی از انواع حیوانات یا پت در فری فایر شامل موارد زیر می باشند:

  1. Falco : حیوانی بوده که از شاهین الهام گرفته شده است. این پت در همراهی شخصیت یک امتیاز ویژه به او می بخشد. در واقع باعث افزودن سرعت پرش یا سقوط او از هواپیما می شود. با تسریع در پرش اولیه مانع از به هدر رفتن زمان بازی می شود. زودتر به زمین رسیده و مراحل بعدی را سریع تر انجام می دهد. اگر چتر نجات باز کنید باز هم سرعت شما بیشتر خواهد شد. این حیوان یکی از نمونه های توانمند و البته جدید می باشد. به راحتی قادر است خود را با هر کارکتری سازگار نماید.
  2. Ottero: ottero پت در بازی فری فایر از سمور الهام گرفته است. این گزینه در افزایش 35 درصدی میزان EP ذخیره شده بازیکن نقش دارد. اگر او را با همه توانایی و به شکل تکمیل شده داشته باشید تا 50 درصد افزایش نیز دارد. حیوانی ناز و قدرتمند که با کاراکترهای تهاجمی مانند کرونو سازگار و هماهنگ می شود. زیرا این گروه از شخصیت ها به میزان زیادی EP نیازمند هستند. کاراکترهای حیوانی این مهم را برای بازیکن فراهم می کنند.
  3. Robo : حیوانی کاملا تخیلی که از هیچ نمونه واقعی گرفته نشده است. این مورد قابلیت هماهنگ شدن با کاراکترهای خشن و تهاجمی همانند کرونو و اسکایلر را دارد. در سطوح اولیه بازی میزان HP را به میزان 60 درصد افزایش می دهد. البته با رفتن به سطوح بالاتر میزان افزایش به 80 درصد می رسد. بنابراین در افزایش جان و خون بازیکن موثر می باشد.
  4. Waggor : آقای واگور پنگوئنی دوست داشتنی همانند پنگوئن های قطب جنوب است. آقای واگور مسئول تهیه لوازم جانبی بسیار ضروری شما می باشد. مهماتی همانند نارنجک را در اختیار شخصیت همراه خود قرار می دهد. در سطوح اولیه 120 ثانیه ای یک بار نارنجک می دهد. در سطوح بالاتر هر 100 ثانیه یک بار این کار را انجام می دهد. در بخش های پایانی بازی می تواند حضوری پر رنگ و بسیار موثر داشته باشد. زیرا در این اوقات معمولا مهمات به پایان می رسند.
  5. Detective Panda : کاراگاه پاندا شخصیتی برگرفته از پاندا و به میزانی کم تر کوالا می باشد. این پت در فری فایر به بازیکن امکان افزایش HP را بعد از کشتن حریف می دهد. می توان گفت گزینه مناسبی برای همراهی کاراکترهای مهاجم و جنگنده است.

روش های گرفتن پت رایگان فری فایر

حیوانات یا پت ها جزو اعضای با اهمیت و کمک کننده در بازی گارنا فری فایر می باشند. این اعضای یاری رسان و بهبود دهنده بازی، برای خرید در دسترس گیمرها قرار می گیرند. البته برای داشتن آن ها بایستی الماس های خود را ببخشید. برخی از بازیکنان به دلیل پرداخت الماس از گرفتن پت ممانعت می کنند. اما چندین روش ساده برای گرفتن پت رایگان فری فایر وجود دارد. بدون این که حتی یک الماس خود را به هدر بدهید. اگر به این دلیل تا با الان حیوانات را نادیده گرفته اید بهتر است نظر خود را عوض کنید. البته اول روش های زیر را با دقت مطالعه کرده و به کار بگیرید. ضمن این که معمولا هر روش برای دریافت نوعی خاص از پت جواب گو می باشد.

1.    مولد حیوان خانگی

اولین روش برای گرفتن پت رایگان فری فایر استفاده از مولد حیوان خانگی می باشد. مولد حیوان خانگی در سایت های مختلف اینترنتی ارائه می شود. کافیست به یک سایت معتبر و دارای این مولد ها بروید. بعد از جستجوی یک گزینه مناسب، لینک مولد حیوان خانگی را باز نمایید. پس از ورود به آن و اسکرول به پایین، آیدی FF مربوط به خود را وارد نمایید.  بعد از انجام این کار و ورود دقیق آیدی، روی گزینه Submit کلیک کنید. حالا یک گربه به شخصیت شما در بازی اضافه می شود. Kitty Pet یک حیوان خانگی است که توانمندی خاصی ندارد. این گزینه در اوایل به صورت آزمایشی برای فری فایر طراحی شد. در واقع حضور آن ارزش خاصی برای بازی ندارد. به همین دلیل این گزینه معمولا به صورت رایگان عرضه می شود.

2.    ایردراپ ویژه

ایردراپ ویژه یکی دیگر از روش های گرفتن پت رایگان فری فایر می باشد. این روش را تعداد زیادی از گیمرهای این بازی به کار گرفته اند. البته این روش مانند روش های دیگر تقریبا اختصاصی است. به طور مثال هر حیوان خانگی یا پتی که بخواهید را نمی توانید دریافت کنید. روش ایردراپ دو نوع حیوان Robo و Night panther را در اختیار علاقمندان خود قرار می دهد. در برخی سایت ها، فایل های مربوط به این بخش طراحی شده است. فایل های که رربه صورت زیپ شده مورد استفاده قرار می گیرند. بعد از دسترسی به فایل زیپ شده، آن را در obb گوشی خود کپی نمایید. حالا کافیست ایردراپ ویژه خود را در بازی باز نمایید و گزینه خرید را بزنید. حیوان خانگی مورد نظر به همراه 10 ویژگی در اختیار شماست. به همین راحتی و بدون این که الماس های خود را از دست بدهید.

گرفتن پت فری فایر

3.    کدهای دسترسی به حیوانات خانگی

یکی دیگر از روش های گرفتن پت رایگان فری فایر، یافتن کدهای دسترسی به آن هاست. این کدها ممکن است در سایت های مختلفی باشند. اما برخی از آن ها غیرفعال شده اند. بنابراین در وهله اول سعی کنید کدی که فعال می باشد را پیدا نمایید. کد دریافتی را در سایتی ویژه کپی می کنید. البته قبل از آن باید آیدی FF خود را وارد نمایید. با این کار وارد حسابی مختص به خود می شوید. روی گزینه Reedom زده و کد کپی شده را در همان جا وارد کنید. حالا دیگر یک قدم مانده تا حیوان را بگیرید. کافیست گزینه Submit را بزنید. حیوان خاصی با توجه به کد مورد نظر در دسترس شما قرار می گیرد. البته بسیار مهم است که سایت های معتبر و کدهای فعال مرتبط را بیابید. این مرحله کمی سخت و پیچیده می باشد.

4.    هک کردن

برخی از بازیکن ها اقدام به هک کردن می کنند. آنان قصد دارند تا با این کار پت رایگان فری فایر برای خود بگیرند. اما همان طور که می دانید کاری غیر اخلاقی و خلاف قوانین می باشد. عملکردی نادرست که از برخی بازیکن ها سر می زند. در صورتی که روش های ایمن و قانونی در این جا معرفی شد. بنابراین سعی کنید سراغ این راهکارهای نادرست نروید. حتی ممکن است در صورت شناسایی، شما را متضرر نماید. ریسک بزرگی است که بازی شما را به خطر می اندازد. گاهی ممکن است اکانت شخصی خود را از دست بدهید. بنابراین تا وقتی که روش های صحیح برای دریافت حیوانات به صورت رایگان دارید، این کار را نکنید. آیا شما با این روش غیر اخلاقی موافق هستید؟ برای دریافت یک چنین عضوی، بازی خود را به خطر نیندازید. حتی اگر در هک کردن حرفه ای هم باشید.

جمع بندی

یکی از افزودنی های مورد علاقه بازیکنان گارنا فری فایر، حیوانات خانگی می باشد.این گروه ها معمولا دارای یک توانایی خاص، جهت کمک به گیمر می باشند. گرفتن پت رایگان فری فایر دغدغه ای است که خیلی ها به دنبال آن هستند. حالا به نظر شما کدام یک از این روش ها کارایی بهتری دارد؟ روش های پولی هم از مزایای ویژه ای از جمله حیوانات زیباتر برخوردار است. برای دریافت پت نیازمند جم هستید که می توانید در سایت جمینجا جم فری فایر را با قیمتی مناسب و ارزان و در مدت زمان کمتر از 30 دقیقه تحویل بگیرید. جمینجا بستری امن و مطمئن برای خرید های شماست.

منبع : https://geminja.com

 

ارسال نظر: