کدخبر: 13547

ویژگی فویل ایزوگام

 

پوشش آلومینیوم خاصی که روی این ایزوگام پردازش می شود، فقط ظاهر شما را تغییر نمی دهد. با این کار کاربرد آن نیز تغییر خواهد کرد.

در ادامه این مقاله با این نوع خاص از ایزوگام و مواد اولیه به کار رفته در آن، ویژگی ها و کاربرد این نوع ایزوگام و مزایا و معایب آن آشنا می شویم. اگر به دنبال خواندن مطالب آموزشی در زمینه ایزوگام هستید میتوانید به سایت شرکت ایزوگام کالا مراجعه فرمایید.

11

ایزوگام از فویل و مواد اولیه به کار رفته در آن

ایزوگام فویل دار به عنوان ایزوگام با روکش آلومینیوم نیز شناخته می شود. ورق های فویل در واقع لایه های نازکی از آلومینیوم هستند که به راحتی شکل می گیرند. ساختار زیبای یک دست فویل به کار رفته در این نوع ایزوگام آن را زیبا جلوه می دهد. بنابراین این نوع دوغاب عمدتاً در مواردی مانند دوغاب برای سقف و درز برای دیوارها استفاده می شود.

 

مواد اولیه ای که در ساخت این نوع ایزوگام استفاده می شود با مواد اولیه ایزوگام معمولی تفاوت چندانی ندارد. تنها تفاوت این نوع ایزوگام در فویل به کار رفته در آن است.

 

ایزوگام با روکش آلومینیوم نیز از قیر و الیاف با خلوص بالا تشکیل شده است. همچنین در این نوع ایزوگام از فیلمی با ضخامت 14 تا 16 میکرون به عنوان روکش کاری استفاده می شود. وزن غلتک های آلومینیومی تقریباً با وزن غلتک معمولی برابر است.

22

 

هزینه اجرای فویل ایزوگام

قیمت این نوع ایزوگام برای منطقه ای که می خواهید ایزوگام کنید محاسبه می شود. انواع ایزوگام با پوشش آلومینیوم اغلب تفاوت چندانی با هم ندارند. اما هزینه اجرای آن به ازای هر متر مربع در مراکز اجرایی مختلف متفاوت است. شرکت ایزوگام کالا این نوع ایزوگام را با بهترین قیمت به شما ارائه میدهد.

اگر به دنبال خرید و ساخت ایزوگام با روکش آلومینیومی ارزان و در عین حال مرغوب هستید، بهترین راه کمک گرفتن از ایزوگام کالا است که هم کار نصب و هم کار توزیع را انجام می دهند.

 

ویژگی ها و کاربرد فویل ایزوگام

همانطور که در بالا ذکر شد، فویل استفاده شده در فویل ایزوگام باعث تفاوت جزئی در خواص و کاربرد آن خواهد شد. قبل از هر چیز باید بدانید که فویل استفاده شده تاثیر قابل توجهی بر کیفیت ایزوگام ندارد. اما قطعا این روکش آلومینیومی خواصی به ایزوگام می دهد که آن را از ایزوگام معمولی متمایز می کند.

اولین و مهمترین ویژگی این گونه ایزوگام زیبایی آن است. این لایه به عنوان محافظ ایزوگام نیز عمل می کند. در مناطقی که هوا بسیار گرم است، این نوع ایزوگام به عنوان یک آینه عمل می کند و نور خورشید را منعکس می کند تا از شل شدن ایزوگام جلوگیری کند.

این نوع ایزوگام در هنگام بارش برف و باران عملکرد خوبی دارد و با تسریع در حرکت برف و باران از تجمع آنها در پشت بام و یخ زدگی و خروج از ایزوگام جلوگیری می کند.

این ایزوگام علاوه بر عایق رطوبتی خوب به عنوان عایق حرارتی نیز استفاده می شود. زیرا انعکاس نور خورشید در تابستان خانه را از گرمای بیش از حد محافظت می کند.

علاوه بر این کمبود برف روی آن در زمستان باعث می شود هوای داخل خانه کمتر سرد شود. همه اینها نه تنها از از دست دادن انرژی ایزوگام به عنوان یک عایق حرارتی جلوگیری می کند.

 

33

ایزوگام فویل دار چه مضراتی دارد؟

مطمئنا ایزوگوم از فویل مزایا و معایب خود را دارد. زیرا نمی توان ماده ای را به مواد اولیه به کار رفته در یک محصول اضافه کرد اما این ماده مزایا و معایبی ندارد. در این قسمت به بررسی معایب این نوع ایزوگام می پردازیم.

اولین عیب این ایزوگام این است که قیمت هر متر مربع آن بیشتر از قیمت ایزوگام معمولی است.

این ایزوگام در هنگام بارش برف و باران زیاد می لغزد که حذف برف را بسیار دشوار می کند.

روکش یا فویل استفاده شده در این ایزوگام رسانا است. بنابراین، هنگام بارندگی، به ویژه در هنگام رعد و برق و رعد و برق، این می تواند خطر برق گرفتگی ایجاد کند.

نصب کاشی روی این نوع ایزوگام بسیار مشکل است. به گونه ای که از این ایزوگام به عنوان ایزوگام حیاط و ایزوگام توالت استفاده نمی شود.

خراشیدن سطح روکش می تواند باعث تجمع آب بین روکش و ایزوگام شود. این آب در فصل گرما یخ می زند و باعث ایجاد خراش و ترک در سطح ایزوگام می شود.

 

ایزوگام فویل دار چه مزایایی دارد؟

این نوع ایزوگام علاوه بر معایب بسیار اندک ایزوگام فویل دارای مزایایی است که باعث می شود افراد از آن استفاده کنند. این نوع ایزوگام امروزه اغلب برای عایق کاری سقف و دیوارها استفاده می شود.

ایزوگوم از فویل دارائولین دارای مزیت زیبایی است. یعنی بعد از نصب ایزوگام روکش آلومینیومی دیگر نگران ظاهر نامناسب کار نخواهید بود.

انعکاس نور خورشید و محافظت از سقف در برابر گرمای بیش از حد از دیگر مزایای آن است.

همچنین این نوع ایزوگام با انعکاس نور خورشید از گرم شدن و شل شدن ایزوگام جلوگیری خواهد کرد.

جلوگیری از اتلاف انرژی از دیگر مزایای این نوع ایزوگام است.

این ایزوگوم با سطح مخفی خود باعث می شود تا برف و باران به سرعت از سطح سقف پاک شود.

از کجا خرید کنیم؟

اگر به دنبال خرید ایزوگام فویل دار یا خرید ایزوگام اصفهان یا دیگر نوع ایزوگام ها می باشید ما به شما شرکت ایزوگام کالا را معرفی مینماییم. شرکت ایزوگام کالا با کیفیت ترین ایزوگام اصفهان، ایزوگام دلیجان، ایزوگام سهند، ایزوگام سپربام و ... را با ضمانت کتبی و با بهترین قیمت به شما ارائه مینماید.

44

 

 

ارسال نظر: