کدخبر: 13550

تلویزیون سامسونگ 55BU8000 - خرید تلویزیون 55BU8000 مدل 2022

سامسونگ در بزرگترین رویداد فناوری جهان در سال 2022 با معرفی جدیدترین تلویزیون های خود خوش درخشید. این برند خوش نام هر ساله برای حفظ جایگاه ویژه خود در بازار جهانی تلویزیون هایی با امکانات پیشرفته و آپدیت های جدید را معرفی می کند. یکی از بهترین تلویزیون های این برند تلویزیون سامسونگ 55BU8000 نام دارد که از سری مدل های کریستالی می باشد. این تلویزیون را می توان نسخه بهبود یافته و ارتقا یافته تلویزیون AU8000 در سال 2021 دانست که با امکانات عالی می تواند به یکی از پرفروش ترین ها در بازار ایران تبدیل شود. ظرافت خاصی که در طراحی تلویزیون به کار رفته است، توجه بیننده را به تصاویر با کیفیت روی صفحه جلب می کند.

کیفیت تصویر تلویزیون 55BU8000 سامسونگ 4K است و برای پردازش داده های تصویر از پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K استفاده می کند. همچنین از پیشرفته‌ترین فناوری تصویر، از جمله میلیاردها رنگ اشباع شده، فرمت‌های HDR و تقویت‌کننده‌های کنتراست برای ارائه تصاویر فوق‌العاده استفاده می‌کند. قسمت هوشمند تلویزیون مجهز به سیستم عامل تایزن است که با تغییراتی برای بهبود عملکرد نسبت به سال قبل همراه است.

11111

این سیستم عامل ویژگی های گسترده ای را در بخش هوشمند به شما می دهد، مانند دستیار صوتی داخلی بیکسبی. با این دستیار می توانید تلویزیون سامسونگ BU8000 را از طریق صدای خود کنترل کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا کامل ترین نمای کلی از محبوب ترین تلویزیون های سامسونگ را مشاهده کنید.

زیبایی و ماندگاری بالا در طراحی

22222

سامسونگ علاوه بر استفاده از طرح های چشم نواز در تلویزیون های خود، از بهترین متریال ها نیز استفاده می کند تا در کنار زیبایی، دوام و طول عمر را برای استفاده طولانی مدت به مشتریان ارائه دهد. هنگام خرید تلویزیون اولین چیزی که توجه بیننده را به خود جلب می کند ظاهر زیبا و شیک آن است. خوشبختانه سامسونگ یکی از آن برندهایی است که محصولات خود را با زیبایی تمام تولید می کند. ظرافت طراحی تلویزیون سامسونگ 55BU8000 کاملا مشخص است. پایه های تخت خواب که با ایجاد فاصله کمی از سطح توانسته اند حالت سنتی تخت های معمولی را در حالتی مدرن و شیک تغییر دهند، در دو طرف بدنه قرار گرفته اند.

این پایه ها با طراحی مناسب از بالاترین سطح استحکام برای جلوگیری از لرزش و لرزش بدنه بهره می برند. سامسونگ مانند همیشه ضخامت بسیار کمی از قاب را در تلویزیون 55 اینچی خود ساخته است. این ضخامت کم بدنه جلوه فوق العاده ای به بدنه می دهد و در کنار آن وقتی تلویزیون را روی دیوار نصب می کنید صفحه نمایش را به صورت یک تابلو هنری زیبا نشان می دهد. از جنبه مثبت، طراحی تلویزیون کریستال سامسونگ 55BU8000 از حداقل لبه ها استفاده می کند. این تلویزیون فریم های بسیار باریکی در اطراف صفحه نمایش دارد که به هیچ وجه جلب توجه نمی کند و تمام توجه بیننده را به سمت تصاویر تکثیر شده جلب می کند.

کیفیت تصویر عالی با تلویزیون 55BU8000

33333

کیفیت تصویر مناسب عامل اصلی خرید تلویزیون است. خوشبختانه تلویزیون BU8000 سامسونگ سایز 55 اینچ در کنار قیمت مناسب خود از کیفیت تصویر بسیار عالی برخوردار است. سامسونگ از کیفیت تصویر 4K در  تلویزیون BU8000 برای ارائه وضوح عالی صفحه نمایش استفاده می کند. این کیفیت تصویر به نمایش محتوای 4K به بهترین شکل کمک می کند و وضوح بی نظیری برای نمایش جزئیات کامل تصویر خواهد داشت. با توجه به وضوح بالا و تراکم پیکسلی مناسب صفحه نمایش، وضوح تصویر مناسب در این تلویزیون سامسونگ تضمین شده است.

در واقع با سری تلویزیون های کریستال سامسونگ، این تلویزیون در رده ای بالاتر از مدل های معمولی 4K قرار می گیرد و دلیل آن بهره گیری از طیف گسترده ای از رنگ ها به لطف Dynamic Crystal Color است. تلویزیون های کریستال سامسونگ دارای طیف رنگی بسیار گسترده ای هستند تا بتوانید جزئیات کامل رنگی را روی صفحه نمایش دهید. تلویزیون سامسونگ 55BU8000 از رنگ کریستالی دینامیک به همراه کیفیت تصویر 4K استفاده می کند تا وضوح چند برابر بهتری نسبت به سایر مدل های معمولی 4K ارائه دهد.

پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K

44444

سامسونگ در تلویزیون 55BU8000 از پردازشگر تصویر قدرتمند Crystal Processor 4K استفاده می کند که عملکرد پردازشی بسیار قوی را ارائه می دهد. در قسمت تصویر این پردازنده وظیفه آنالیز داده های تصویر را بر عهده دارد تا تصاویر را در ایده آل ترین حالت برای نمایش بر روی صفحه تلویزیون آماده کند. در واقع تلویزیون 4K سامسونگ 55BU8000 از پردازنده کریستال 4K برای جداسازی رنگ ها و تفاوت های رنگی در تصاویر برای ثبت تفاوت های رنگی استفاده می کند. این پردازنده همچنین توانایی ارتقای محتوای کم را تا نزدیک به 4K دارد تا با نمایشگر تلویزیون با کیفیت 55BU8000 بالاترین سطح کیفیت تصویر را تجربه کند.

دنیایی از ویژگی های هوشمند با سیستم عامل تایزن

سیستم عامل تایزن دارای یک رابط کاربری منحصر به فرد به نام Smart Hub است که در تلویزیون های دیگر برندهای دیگر دیده نمی شود. در تلویزیون‌های 2022 سامسونگ، سیستم عامل تایزن به‌روزرسانی‌های جدیدی را ارائه می‌کند که سرعت پاسخگویی و منوی کاربر را به میزان قابل توجهی بهبود می‌بخشد. این سیستم عامل به دلیل سرعت بالا در اجرای دستورات کاربر و همچنین منوی ساده و روان از محبوبیت بی نظیری در بین کاربران برخوردار است. به طور کلی در دسترس بودن انواع ویژگی های هوشمند تاثیر بسزایی در قیمت تلویزیون و عملکرد آن دارد.

خوشبختانه سامسونگ سیستم عامل تایزن را به بسیاری از ویژگی های مورد نیاز در "تلویزیون سامسونگ 55BU8000" مجهز کرده تا دنیایی از ویژگی های هوشمند و کاربردی را در اختیار شما قرار دهد. این تلویزیون قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و همچنین می تواند به شما امکان دسترسی به دانلود اپلیکیشن ها را بدهد. منوی کاربری تایزن برای سازماندهی بخش های مختلف از جمله دسترسی به محتوای فیلم از سرویس های مختلف به خوبی برنامه ریزی شده است و به شما امکان دسترسی آسان را می دهد.

کنترل صدا تلویزیون سامسونگ 55BU8000

یکی از بهترین ویژگی‌هایی که در بخش هوشمند سامسونگ وجود دارد بهره‌مندی از دستیار صوتی مخصوص سامسونگ یعنی Bixby می‌باشد. این دستیار صوتی در تلویزیون 55 اینچی 4K سامسونگ تعبیه شده است تا بتوانید تلویزیون خود را از طریق صدا کنترل کنید. در واقع، این دستیار صوتی به شما این امکان را می دهد که بسیاری از کارهای مربوط به تلویزیون 55BU8000 را تنها با یک صدا انجام دهید. دستیار صوتی گوگل در برخی از کشورها مانند ویتنام و اندونزی به صورت داخلی برای ویرایش تلویزیون در دسترس است.

تلویزیون 55BU8000 علاوه بر استفاده از دستیار صوتی داخلی، قابلیت SmartThings را نیز دارد. ویژگی SmartThings مخصوص سامسونگ است و برای اتصال تمام دستگاه های هوشمند سامسونگ در خانه استفاده می شود. به طور کلی، SmartThings قادر خواهد بود یک ارتباط قوی بین تمام دستگاه های سامسونگ در خانه شما برقرار کند (به شرط اینکه این محصولات از SmartThings نیز پشتیبانی کنند).

نظر شما در مورد تلویزیون سامسونگ 55BU8000 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ 55BU8000 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

 

ارسال نظر: