کدخبر: 13584

حاج رحیم قربانی بهترین فرصت سرمایه گذاری ملکی در تهران را فراهم نمود

حتما این متن را تا پایان به دقت مطالعه کنید :

گروه اقتصادی رسانه خبر آزاد : تجربه ثابت کرده که با توجه به نوسانات شدید بورس و ارز فیزیکال و دیجیتال، بازار خرید و فروش ماشین و...، امن ترین و بهترین راه سرمایه گذاری در ایران، سرمایه گذاری ملکی است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر : 09021920220

 

به گزارش بازار، تجربه ثابت کرده که با توجه به نوسانات شدید بورس و ارز فیزیکال و دیجیتال، بازار خرید و فروش ماشین و …، امن ترین و بهترین راه سرمایه گذاری در ایران، سرمایه گذاری ملکی است، چالش بزرگ برای سرمایه گزاری مطمئن در پش خرید ملک، یافتن سازنده خوش نام در تحویل و سابقه خوب وی است. خوشبختانه حاج رحیم قربانی یکی از خوشنام ترین سازندگان برج های مجلل ایران است.

 

با توجه افزایش روز افزون قیمت ارز و مسکن و بالا رفتن دقدقه ی مردم برای تهیه سر پناه؛ حاج رحیم قربانی به ساخت پنج هزار واحد در مناطق مختلف شهر تهران مانند  پروژه های رونیکا پالاس مسکونی اداری تجاری پاسداران : ۱۶۰۰ واحد – قیطریه – پونک – سیمون بلیوار – شهر زیبا – جنت آباد – سعادت آباد – ازگل و … کرده است.

 

وی اعلام نمود با توجه به افزایش روز افزون قیمت دلار ، تمام پروژه های خود را برای حمایت از قشر متوسط جامعه با مبلغی بسیار پایین تر از قیمت معمول با شرایط کاملا انعطاف پذیر فقط از طریق سایت << دفتر مرکزی حاج رحیم قربانی رونیکا پالاس >> به هموطنان عزیز ارائه میکند.

برای هماهنگی با دفتر مرکزی سازنده برای بازدید و خرید :

0902-192-92-20

حاج رحیم قربانی بهترین فرصت سرمایه گذاری در ملک را به وجود آورد

 

پس از بررسی کامل این فرصت به این نتیجه رسید که : با توجه به رشد قیمت ملک؛ این یکی از بهترین فرصت های موجود برای سرمایه گذاری در ملک است.

 

به عنوان مثال : فقط با پرداخت ۵۰ درصد از مبلغ کل میتوانید مجلل ترین برج ها را با امکاناتی همچون لابی لوکس هتلی، سالن اجتماعات، باشگاه بدنسازی، سالن بیلیارد، استخر و سونا و جکوزی، مهد کودک اختصاصی، در مناطقی همچون : شهر زیبا برج نو ساز کلید نخورده وی را با مبلغ متری ** میلیون ، در منطقه پاسداران متری ** میلیون ، در منطقه قیطریه متری ** میلیون که یکی از مجلل ترین پروژه های ایشان است را خریداری نمایید.

 

فرصت پیش خرید ملک زیر قیمت از یک سازنده خوشنام، یک موقعیت عالی برای سرمایه گذاریست، طبیعتا با در نظر گرفتن قید فوریت قبل از افزایش قیمت پایه، به دلیل پیشرفت پروژه، میتوان این فرصت را تبدیل به سکوی پرتابی برای سود های بزرگ تر دانست.  

 

حاج رحیم قربانی اعلام کرد که قصد اصلی اش تحویل به موقع لوکس ترین سازه ها با قیمتی بسیار منصفانه به مردم است

 

نکته بسیار مهم در مورد این سازنده : این است که او همیشه پیش از تاریخ اعلامی ملک و سند را تحویل خریداران نموده است و این خوشنامی وی را بسیار قابل اعتماد کرده است.

 

ارسال نظر: