کدخبر: 13653

تمام چیزی که درباره بروکر لایت فارکس باید بدانید

 

به گزارش سایت ایران بروکر : مارکت فارکس یک بستر بزرگ از بروکرهاست که مردم می‌توانند در آن تجارت بین‌المللی داشته باشند. این بستر یک گزینه مناسب برای کسب درآمد دلاری است. انتخاب یک بروکر مناسب برای اتصال به بازارهای جهانی امری ضروری و مهم است. در بین بروکرهای فارکس بروکر لایت فارکس یکی از کارگزاری‌هایی است که با سابقه چند ساله در فارکس، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای کاربران باشد.

لایت فارکس یکی از قدیمی‌‌ترین بروکرهای بازار فارکس است. لایت فارکس به تازگی نام خود را به لایت فایننس تغییر داده است، ولی نام قدیمی آن کاربرد بیشتری نسبت به این نام دارد. لایت فایننس فعالیت خود را در سال ۲۰۰۵، در جزایر مارشال آغاز کرده است و با بیش از ۱۶ سال سابقه فعالیت در بازارهای بین‌المللی، تلاش کرده تا با ارائه خدمات تجاری باکیفیت و مناسب، کاربران بیشتری را به سمت خود جذب نماید. فارکس به اختصار (Foreign exchange) یا تبادل ارز خارجی است. در این بازار ارزهای دیجیتال و دیگر اقلام، مانند نفت، طلا و ... معامله می‌شود.

بروکر لایت فارکس بنیانگذار حساب‌های سنتی در فارکس است. در سال ۲۰۰۷ یعنی بیش از ۱۵سال پیش این کارگزاری برای اولین بار حساب‌هایی را به مشتریان ارائه کرد که توسط آن می‌توانستند تنها با یک دلار افتتاح حساب داشته باشند. لایت فارکس با این قابلیت شرایط را برای ورود تعداد زیادی معامله‌گر جدید فراهم کرد. این ایده در نزد مشتریان مورد تحسین قرار گرفت و باعث شد بعد از کاربران بیشتری جذب لایت فارکس شوند. 

به دلیل فراهم آمدن حساب‌های سنتی بروکر لایت فارکس، تعداد بسیار زیادی از کاربران که تا قبل از آن امکان فعالیت در این بازار را نداشتند، توانستند به جمع تریدرهای فارکس بپیوندند. بازار فارکس از سخت‌ترین بازارهای مالی و بین المللی هست و اگر می‌خواهید جزو کاربران و تریدرهای این بازار شوید باید اطلاعات خود را نسبت به فارکس ارتقا دهید. برای موفقیت و پیشرفت در این بازار باید با مطالعه کافی و تجربه کافی وارد بازار شده و به معامله بپردازید.

هیچ آموزشی جایگزین تجربه نیست، اگر می‌خواهید معاملات پر سودی در فارکس داشته باشید بهترین راه این است که قبل از شروع معامله با حساب آزمایشی که به آن حساب دمو می‌گویند در بهترین بروکر فارکس فعالیت کنید و سعی کنید برخی از معاملات دمو را در این سیستم امتحان کنید. حساب دمو دقیقاً مانند حساب واقعی بوده و می‌توانید با پول فرضی که بروکر یا کارگزاری فارکس به شما می‌دهد با آن معامله کنید تا تجربه کافی در این بازار را به دست بیاورید. بروکر لایت فارکس همچنان در فارکس فعال بوده و جزو بروکرهایی است که خدمات‌ خوبی به مشتریان ارائه می‌کند. ایرانیان نیز جزئی از مشتریان این بروکر هستند.

آیا بروکر لایت فارکس برای ثبت نام مناسب است؟ در ادامه این مطلب به طور خلاصه به معرفی این بروکر می‌پردازیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

خصوصیات بروکر لایت فارکس چیست؟

شما باید با توجه به سلیقه و خصوصیات شخصی‌تان یک بروکر را انتخاب کنید. همچنین باید قبل از ثبت نام در هر بروکری، امکانات آن بروکر را بررسی کرده و از خدمات آن مطلع شوید. در ادامه به طور خلاصه به برخی از موارد و جزئیات بروکر لایت فارکس می‌پردازیم. برای مطالعه جزئیات دقیق این بروکر، پیشنهاد می‌کنیم حتما صفحه آموزش ثبت نام و بررسی بروکر لایت فارکس را نیز مطالعه کنید. 

2

مزایای لایت فارکس برای ایرانیان

۱. هر کارگزاری دارای حساب‌های متنوعی است که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد. بروکر لایت فارکس نیز دارای دو نوع حساب معاملاتی برای مشتریان خود می‌باشد که برای افتتاح آنها نیاز به حداقل 50 دلار سرمایه اولیه است.  برای شما ایرانیان محبوب‌ترین روش واریز و برداشت واریز ریالی و وبمانی است هر کارگزاری روش‌های متفاوتی برای واریز و برداشت وجه به حساب معاملاتی دارد.

۲. پلتفرم معاملاتی در فارکس نرم افزاری است که بروکر از طریق آن شما را به بازار متصل می‌کند و فرآیند خرید و فروش را انجام می‌دهد. بروکر لایت فارکس از دو پلتفرم متاتریدر ۴ و متاتریدر ۵ پشتیبانی می‌کند.

۳. رگوله همان مجوز فعالیتی است که سازمان‌های نظارتی برای فعالیت کارگزاری‌ها، به آنها می‌دهد. قوانین این سازمان‌ها معمولاً سخت‌گیرانه است و از کلاهبرداران احتمالی کارگزاری‌ها جلوگیری می‌کند. بروکر لایت فارکس دارای رگوله Marshall Islands برای کاربران ایرانی است.

۴. به دلیل ریسک پذیر بودن بازار فارکس، گاهی دسترسی داشتن به فردی که برای رفع مشکلاتمان مشاوره بدهد، بسیار ضروری است. بروکر لایت فارکس با پشتیبانی فارسی 24 ساعته در تمام طول هفته به کاربران خود خدمات ارائه می‌دهد.

وبسایت فارسی: بروکر لایت فارکس دارای وبسایتی به زبان فارسی است که کاربری آسانی دارد. معامله‌گران ایرانی به راحتی می‌توانند در این وبسایت فعالیت‌های تجاری خود را مدیریت کنند.

برای مشاهده جزئیات و امکانات تمامی بروکرهای قانونی فارکس، لطفا به صفحه بروکر فارکس مراجعه کنید.

3

کدام بروکر فارکس معتبر است؟

بروکر لایت فارکس خدمات متعدد و متنوعی داشته و از این طریق مشتریان بسیاری را جذب کرده است. سابقه طولانی فعالیت، پشتیبانی به زبان فارسی و بونوس‌ها و پاداش‌های معاملاتی متفاوت، از جمله مزایای این بروکر است. لایت فارکس برای کاربران ایرانی دو نوع حساب ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از بین حساب‌های کلاسیک و ECN یکی را انتخاب کرده، و فعالیت خود را در این بروکر شروع کنید. در هر دو حساب، حساب سنتی نیز موجود است.

شما برای افتتاح سپرده در هر دو حساب لایت فارکس، به 50 دلار سپرده نیاز دارید. حداکثر لوریجی برای استفاده از حساب‌ 1:500 است.

اگر می‌خواهید تریدر موفقی باشید علاوه بر این که نیاز به تحلیل و و آنالیز نمودار دارید، نیازمند آموزش‌های روانشناسی معاملاتی و کنترل احساسات نیز هستید. ورود به بازار فارکس پرهیجان و جذاب است، اما می‌تواند با ریسک‌هایی نیز همراه باشد. علاوه بر اینکه باید نسبت به انتخاب بروکر حساسیت به خرج دهید، باید در زمینه فعالیت در فارکس نیز آموزش‌های لازم را ببینید و اطلاعاتتان را درباره این بازار کامل کنید. یکی از بهترین منابع برای آموزش فارکس، وبسایت آموزشی ایران بروکر است. ( https://iranbroker.org/learn-forex )

 

ارسال نظر: