کدخبر: 13675

دانلود نرم افزار حسابداری

 

نرم افزار حسابداری رایگان برای مشاغل کوچک

در محیط پر سرعت امروز، نرم افزار حسابداری برای صاحبان مشاغل کوچک و متوسط که می خواهند کسب و کار خود را به سمت موفقیت سوق دهند، ضروری است. داشتن نرم افزار حسابداری رایگان یا پولی ضروری است. نرم افزار حسابداری رایگان نه تنها باید قادر به ارائه خلاصه ای سریع یا ارائه دقیق گزارش های زیان سود همراه با تراکنش های مالی باشد. همچنین باید شما را در جریان تشریفات قانونی قرار دهد.

 

گذشته از پرداختن به قوانین در حال تحول، نرم افزار حسابداری رایگان شما برای رایانه باید به شما امکان دهد وظایف حسابداری را خودکار کنید، آماده سازی مالیات را تسریع کنید و خطر خطای انسانی در محل کار را کاهش دهید. در این مقاله، ما در مورد نرم افزار حسابداری رایگان موجود صحبت می کنیم و توضیح می دهیم که چگونه نرم افزار حسابداری رایگان می تواند به شما در مدیریت کسب و کارتان کمک کند.

در نرم افزار حسابداری رایگان چه چیزی دریافت می کنید؟

صورتحساب :

اولین و مهمترین ویژگی که باید در بهترین نرم افزار حسابداری رایگان جستجو کنید، صورتحساب GST است. نرم افزار حسابداری شما باید قادر به تولید فاکتورهای GST بدون خطا باشد که می تواند مستقیماً به پورتال GST ارسال شود.

 

قبوض و هزینه ها:

 

جای تعجب نیست، همانطور که از نام آن پیداست، نرم افزار حسابداری شما باید به شما اجازه دهد تا از تمام معاملات و هزینه ها گزارش دهید. باید بتواند چندین قبض تولید کند و آنها را در مکانی ذخیره کند که به راحتی در دسترس باشد.

9

بانکداری:

به عنوان یک مزیت اضافه، یک ویژگی بانکداری آنلاین در نرم افزار ERP خود دریافت می کنید. تنها کاری که باید انجام دهید تنها چند کلیک است و تمام فعالیت های بانکی شما انجام می شود. شروع از چک های پس از تاریخ، آشتی، و غیره را می توان با ضربه محکم و ناگهانی انگشتان انجام داد.

 

مدیریت موجودی:

یکی از ویژگی های اضافی که تنها چند نرم افزار حسابداری رایگان به شما می دهد مدیریت موجودی است. هنگامی که یک کسب و کار در حال رشد دارید، مدیریت موجودی واقعاً چالش برانگیز می شود. برای ساده‌تر کردن مشکلات، باید فناوری‌ای داشته باشید که به‌طور کارآمدی روی موجودی‌های موجود در انبارتان نظارت دقیق داشته باشد.

 

تولید صورت‌حساب از راه الکترونیکی:

اگر در تجارتی هستید که نیاز به جابه‌جایی کالا دارد، نرم‌افزار شما باید بتواند یک راه الکترونیکی تک / چندگانه / انبوه را برای جابجایی راحت کالاهای شما ایجاد کند.

 

تشکیل پرونده بازگشت GST:

یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم پر کردن برگشت GST است. پس از اجباری شدن GST، GST در بیشتر مشاغل به طور ضمنی اعمال می شود. بنابراین بسیار مهم است که نرم‌افزار حسابداری رایگان شما بتواند به طور مستقیم از نرم‌افزار اظهارنامه GST را ثبت کند.

10

برخی از ویژگی های بیشتر که در نرم افزار حسابداری رایگان دریافت می کنید

برای آسان‌تر کردن حسابداری و مدیریت کسب‌وکارتان، مزایایی که به دست می‌آورید به شرح زیر است.

 

سهولت استفاده:

نرم افزار حسابداری رایگان که برای سهولت در حسابداری شما طراحی شده است، حتی اگر اهل سابقه حسابداری نباشید، استفاده از آن آسان است.

 

کاهش هزینه:

سیستم‌های حسابداری و مالی محاسبات اصلی و رویه‌های اداری را خودکار می‌کنند و چارچوب درآمد شما را کنترل می‌کنند تا مجبور نباشید مدیریت مالی را به یک متخصص خارجی بسپارید.

 

شفافیت مالی:

نرم افزار حسابداری از خطاهای انسانی پرهزینه و تکراری جلوگیری می کند. محاسبه مبالغ نادرست یا گزارش نکردن به موقع داده ها می تواند به راحتی منجر به یک بحران تجاری شود، و اینجاست که محاسبات خودکار بیشترین کاربرد را دارد.

 

فاکتورهای تکراری:

این نرم افزار فاکتورهای تکراری برای فروش تولید می کند که در فواصل زمانی منظم اتفاق می افتد.

 

برآوردهای دقیق:

یکی از مزیت های اصلی نرم افزار حسابداری است. نرم افزار حسابداری به شما کمک می کند تا بفهمید کجا هزینه ها را کاهش دهید یا کجا سرمایه گذاری بیشتری کنید. نرم افزار حسابداری با یک دید کلی از تقاضای مشتری و وضعیت مالی فعلی شما، استراتژی های هوشمندانه ای را به شما پیشنهاد می کند و منابع را به روش صحیح تخصیص می دهد.

 

پرداخت آنلاین:

به مشتریان خود راحتی پرداخت آنلاین در روش پرداخت دلخواه خود را ارائه دهید. دقیقاً این همان چیزی است که امروز از طریق دانلود رایگان نرم افزار حسابداری آفلاین به مشتریان خود می دهید.

 

برنامه های موبایل یکپارچه:

دسترسی به کل کسب و کار شما از طریق تلفن همراه نمی تواند آسان تر باشد. این را با دانلود نرم افزار حسابداری رایگان و نصب برنامه های یکپارچه به دست می آورید.

 

دسترسی چند کاربره:

با بهترین نرم افزار حسابداری رایگان، می توانید کنترل داده های خود را با نقش های کاربری کاملاً تعریف شده حفظ کنید. با اختصاص نقش های خاص به کاربران مختلف، داده ها را بدون زحمت در سازمان خود به اشتراک بگذارید.

 

پرداخت ها و اعتبارات فروشنده:

شما یک ماژول برای مدیریت بدون زحمت حساب فروشنده/مشتری در نرم افزار حسابداری دریافت می کنید. در اینجا می توانید پرداخت ها، معوقات، صورتحساب ها و غیره را مدیریت کنید تا به روز بمانید.

 

اما اگر به دنبال خرید نرم افزار حسابداری با پشتیبانی و آموزش هستید ما به شما سپیدار سیستم را پیشنهاد میکنیم زیرا شما با خرید این نرم افزار حسابداری سپیدار میتوانید از تیم پشتیبانی و آموزش بهرمند شوید. برای اطلاع از قیمت نرم افزار حسابداری سپیدار میتوانید به سایت های نمایندگان فروش این نرم افزار مراجعه فرمایید.

 

11

 

ارسال نظر: