کدخبر: 13827

بهترین ساعت مردانه کلاسیک شیک با قیمت مناسب

 

ساعت‌ها امروزه یک شی مهم در زندگی روزمره ما هستند. یک ساعت خوب می‌تواند یک لباس کامل را کامل کند. تفاوت اهمیت امروزه این ساعت‌ها با توجه به اینکه تلفن‌ها به عنوان ابزاری برای تشخیص زمان استفاده می‌شوند در نشان دادن گوشه‌ای از شخصت شماست. البته این به این معنی نیست که لزوما شما باید ساعتی گران قیمت را انتخاب کنید تا شخصیت بهتری را از خود نشان دهید اما چیزی است که قعطا در انتخاب خود باید به آن اهمیت دهید.  حال برای انتخاب یک ساعت مچی خوب که با شخصیت شما جور باشد باید چه چیزهایی را در نظر بگیرید. اولین مورد، بدیهی که نیز می‌باشد که ظاهر است. آیا ساعتی شیک و مدرن می‌خواهید؟ یا طرح‌های کلاسیک را بیشتر می‌پسندید. انتخاب دیجیتالی یا آنالوگ‌تر بودن ساعت نیز مهم است. شاید هیچ عنصر اصلی لباس مردانه کلاسیک تر از ساعت مچی وجود نداشته باشد. در این بلاگ سعی داریم که جدیدترین مدل‌های ساعت کلاسیک مردانه2022 را به شما معرفی کنیم.    ساعت کلاسیک مردانه  از فروشگاه اینترنتی دواچ گاردن یکی از بزرگترین مجموعه فروشگاهی فروش ساعت با گارانتی و ارسال به سراسر کشور.

مدل‌های ساعت مچی کلاسیک مردانه

خرید ساعت مردانه از فروشگاه آنلاین ساعت دواچ گاردن  یکی از بزرگترین مجموعه فروشگاهی فروش ساعت با گارانتی و ارسال به سراسر کشور.

جدیدترین مدل‌های ساعت مچی کلاسیک مردانه

 

گرند سیکو اسپرینگ درایو SBGZ007

 

شرکت‌های ژاپنی مانند سیکو به کیفیت و دقت شهرت دارند، اگرچه اعتباری مشابه ساعت‌های سوئیسی ندارند. گرند سیکو که رسماً در سال 2016 از سیکو جدا شد، هنوز ارتباط تنگاتنگی با برند بزرگ‌تر دارد. گرند سیکو از تکنیک‌های قدیمی به بهترین وجه ممکن در ساعت‌های جدید خود استفاده و آن‌ها را تکمیل می‌کند. این تکنیک‌ها شامل تکمیل فولاد زاراتسو است که عقربه‌ها و نشانگرهای تیز مانند شمشیر را تولید می‌کند. حرکات گرند سیکو از خانواده پیچیده 9F کالیبرهای کوارتز گرفته تا موتورهای مکانیکی خودکار قوی، نسخه‌های سریع Hi-Beat و فناوری تحسین‌شده Spring Drive  که از دقت کوارتز برای تنظیم یک قطار محرکه کاملاً مکانیکی استفاده می‌کند، متغیر است.

 

یکی از شاهکارهای گرند سیکو مدل اسپرینگ درایو SBGZ007 است. این مدل که برای سالگرد برند عرضه شد دارای قاب پلاتینیوم کاملاً حکاکی شده با دست، صفحه آبی تیره با جلوه درخشان و حرکت 9R02 که مطابق با استانداردهای هورلوژی فوق العاده است.

 

کاسیو مدل A168WA

 

اگر قصد معرفی بهترین‌ها را داشته باشیم کاسیو همیشه جزیی از لیست خواهد بود. این ساعت دارای طراحی کلاسیک کاسیو همراه با بدنه و دستبند از جنس استیل ضد زنگ است، که ظاهری تجاری‌تر از سایر مدل‌های کاسیو به آن می‌دهد. مانند اکثر ساعت‌های کاسیو، این مدل نیز در برابر آب حداکثر 100 متر مقاوم است و دارای کرونومتر، تقویم، زنگ هشدار و نور پس‌زمینه برای استفاده در تاریکی است. ساختار فولادی ضد زنگ این ساعت باعث شده است که قیمت آن کمی بیشتر از مدل های رزینی باشد، اما اختلاف آن زیاد نیست.

 

دستبند استیل ضد زنگ همراه این ساعت نیز قابل تنظیم است و در سایز بندی آن مشکلی نخواهید داشت. این مدل همچنین یک ساعت نسبتا سبک وزن است، بنابراین ممکن است احساس سستی داشته باشد، اما نسبت به برخی از رقبای گران قیمت خود بسیار بادوام تر است.رویه این ساعت از یک کریستال معدنی ساخته شده است که نسبت به شیشه در برابر خراش مقاوم‌تر است و به شما اطمینان می‌دهد که همیشه می‌توانید زمان را به وضوح ببینید. اگر یک ساعت کاسیو می‌خواهید که کمی شیک تر به نظر برسد اما از هیچ یک از مزایای دیگر چشم پوشی نکند، این مدل استیل ضد زنگ یک انتخاب عالی است.

 

سیتیزن مدل BL8000-54L

 

سیتیزن از قرار دهی فناوری‌های متعدد با هم در یک ساعت ابایی ندارد و این امر در مورد ساعت سیتیزن مدل BL8000-54L صدق می‌کند. این مدل یک ساعت پر از ویژگی در یک بسته بندی جمع و جور شیک است. ساعت BL8000 یک ساعت از جنس استیل ضد زنگ در قاب 39 میلی متری شیک است. دارای یک صفحه آبی زرق و برق دار با نشانگرهای سفید روشن است که آن را بسیار خوانا می‌کند.  در نگاه اول، صفحه ساعت ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما هر چه عمیق‌تر در ساعت فرو بروید، ویژگی‌های آن آشکارتر و چشمگیرتر می‌شوند. این ساعت پیچیدگی‌ها را در پیکربندی کرنوگراف نشان می‌دهد و هر عقربه عملکرد خاصی را نشان می‌دهند. این مدل نمایشگر روز، ماه و 24 ساعت است  و البته فناوری Eco-Drive را نیز ارائه می‌دهد. لبه بیرونی ساعت ماه را نشان می‌دهد و تاریخ را در پنجره سنتی در موقعیت ساعت 4 قرار گرفته است.

 

خرید ساعت سیتیزن و بهترین ساعت مچی مردانه و زنانه با ارسال رایگان در فروشگاه اینترنتی دواچ گاردن

 

 

اورینت مدل FAA02005D9

ساعت اورینت Ray II که یکی از بهترین ادای احترام‌ها به Rolex Sub در جهان است و به تنهایی یک ساعت کلاسیک بسیار محترم است. اورینت در این ساعت سعی کرده که از ویژگی‌های ساعت رولکس ساب استفاده کند. این ساعت علاوه بر ظاهر جذاب خود از نظر عملکرد نیز عالی است.  این مدل داری موتوری خودکار است و قاب و بدنه آن ا استیل ضد زنگ ساخته شده است. وقتی درباره ساعت‌های اورینت صحبت می‌کنید از بالاترین کیفیت در ساخت اطمینان داشته باشید.

11

رومر مدل 5082993415505

رومر یکی از آن برندهایی است که شما را شگفت زده خواهد کرد. این ساعت رومر با بند چرمی حالتی کلاسیک و ویژه بهساعت بخشیده است.  ساعت کوارتز Roamer Superior Day Date یک ساعت مردانه شیک با صفحه نمایش آنالوگ است.  صفحه مشکی و بند چرمی مشکی هارمونی خاصی به ساعت بخشیده است و قطعا از نگاه کردن به صفحه ساعت هیچ وقت خسته نخواهید شد.

 

ساعت مچی مردانه اوباکو مدل V232GCCLMC

 

از مشخصات فنی ساعت مچی اوباکو obaku مدل V232GCCLMC میتوان به عرض قاب ۴۲ و بند ۲۱ میلیمتری اشاره کرد که یکی از اندازه های استاندارد در ساعت آقایان میباشد. روی صفحه ساعت المان های کرنوگراف و نمایش شب و روز یکی از کاربردی ترین امکانات آن به شمار میرود. میزان مقاومت در برابر آب تا فشار ۵ بار یا ۵۰ متر است. به این معنی که میتواند در حد دست شستن یا پاشیدگی جزئی آب روی ساعت مقاومت داشته باشد

 

خرید ساعت اوباکو و بهترین ساعت مچی مردانه و زنانه با ارسال رایگان در فروشگاه اینترنتی دواچ گاردن

 

 

خرید ساعت مچی مردانه کلاسیک از فروشگاه اینترنتی دواچ گاردن

 

12

اگر دوست‌دارید که تیپی خاص و متفاوت داشته باشید باید سعی کنید بهترین و جذاب‌ترین، مدل ساعت‌ مچی‌ مردانه را خریداری کنید. اگر قصد خرید جدیدترین مدل‌های ساعت مچی کلاسیک مردانه 2022 را دارید حتما به قسمت فروشگاه ما سری بزنید. در فروشگاه اینترنتی دواچ گاردن انواع ساعت‌های مچی زنانه و مردانه در متنوع‌ترین مدل‌ها برای شما عرضه شده است.

 

 

ارسال نظر: