کدخبر: 14003

خرید برنج یک کیلویی و خرید برنج عمده با بهترین قیمت

 

برنج از پرمصرف ترین مواد غذایی در سفره های ایرانیان محسوب می شود، برنج ایرانی از با کیفیت ترین انواع برنج است، برنج ایرانی با کیفیت و مرغوب را بدون واسطه و با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه از فروشگاه کیلن فود خریداری کنید.

برنج مرغوب ایرانی

برنج ایرانی دارای طعم و عطری بی نظیر است و شکل و ری بسیار خوبی دارد، قیمت برنج ایرانی با توجه به عواملی همچون منطقه کشت برنج، ارگانیک بودن آن و عدم استفاده از سموم شیمیایی در برنج، جدا بودن دانه های سالم و درشت از دانه های ریز و میزان عرضه و تقاضا و تورم بستگی دارد.

خرید برنج ایرانی با کیفیت

برنج ایرانی بسته به نوع کشت خود دارای انواع مختلفی است که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند، انواع مختلف برنج ایرانی علاوه بر عطر و طعم منحصر به فرد دارای کیفیت پخت و طعم و قیمت های متفاوتی نیز هستند.

از مهم ترین انواع برنج ایرانی می توان به طارم و صدری اشاره کرد که هر کدام با توجه به محل کشت شان دارای زیر مجموعه های مختلفی هستند.

خرید برنج براساس نوع برداشت

برنج ها بر اساس برداشت به دو دسته برنج پر محصول و برنج کم محصول تقسیم می شوند، میزان برداشت برنج در متراژ مشخص یکی از مهم ترین و تأثیر گذار ترین پارمتر ها می باشد.

متراژ زمین برای کاشت برنج، برنج ها را بر اساس برداشت با یکدیگر متفاوت کرده از این لحاظ در قیمت برنج و میزان برداشت و ظاهر آن تفاوت نیز ایجاد می‌کند.

قیمت برنج پر محصول

برنج پر محصول برنجی است که در یک هکتار میزان بیشتری برداشت می شود، این نوع برنج قیمت کمتری نسبت به برنج کم محصول دارد.

قیمت برنج کم محصول

برنج کم محصول بر خلاف برنج پر محصول برنجی است که در هر هکتار از زمین مقدار کمتری برداشت می شود و کیفیت بیشتری دارد، در نتیجه قیمت آن نیز بالاتر می رود.

انواع برنج فروشگاه کیلن

برنج طارم

معمولاً برنج طارم و زیر شاخه های آن در مازندران کشت می شوند، این نوع برنج قد کوتاه و چاقی دارد.

برنج صدری

برنج ایرانی صدری معمولاً در گیلان کشت می شود، این نوع برنج و زیر مجموعه های آن لاغر و دارای قدی کشیده تر هستند.

برنج طارم استخوانی جواهری کیلن

برنج طارم استخوانی (فجر) کیلن در مازندران و گرگان در رده برنج پر محصول و کشت اول به دست می آید، این برنج دون و مجلسی است، بعد از پخت ماندگاری بالایی دارد و دارای ری زیادی است.

برنج طارم هاشمی خوشه طلایی کیلن

برنج طارم هاشمی خوشه طلایی کیلن از محصولات با کیفیت بومی فریدون کنار منطقه دابو و کشت اول است، این برنج عطر و طعم بی نظیری دارد و بسیار خوش پخت می باشد.

برنج طارم دوبار کشت مجلسی کیلن

برنج طارم از مرغوب ترین برنج های کشت اول مازندران است، ری این برنج زیاد است و عطر و طعمی عالی دارد.

برنج هاشمی عطری بهترینه

این نوع برنج در منطقه تالش گیلان کشت می شود، برنج هاشمی بهترینه دارای عطر و طعم بی نظیری است و ری بسیار بالایی دارد، از این برنج میتوان به عنوان برنج مجلسی استفاده کرد چرا که کاملا خوش پخت است و طعم لذیذی دارد جهت خرید برنج هاشمی به فروشگاه کیلن مراجعه کنید.

برنج صدری خوشپخت کیلن

این برنج خوش عطر و طعم در منطقه فریدونکار شهر مازندران کشت می شود، برنج صدری خوش پخت دارای عطر و طعم بسیار خوبی است، از این برنج می توان در رستوران ها، شرکت ها و... استفاده کرد.

برنج صدری دودی کیلن

این نوع برنج که در تالش (گیلان) و فریدونکار (مازندران) کشت می شود، دارای طعمی بی نظیر و عالی است، از این برنج می توانید برای طعم دادن به برنج های دیگر استفاده کنید.

برنج سرلاشه عطری درجه یک کیلن

برنج سرلاشه عطری بهترینه که در آستانه اشرفیه و تالش کشت می شود، از مرغوب ترین برنج های ایرانی است، عطر و طعمی عالی و بی نظیر دارد، این برنج سر لاشه برنج اعلاء هاشمی و دمسیاه است و دارای پختی آسان است.

برنج سرلاشه عطری بهترینه

این برنج در آستانه اشرفیه و تالش کشت می شود و همان برنج اعلاء هاشمی و دمسیاه می باشد، این برنج سر لاشه عطر و طعم بی نظیری دارد و به صورت کته قابل تهیه می باشد.

برنج صدری بهترینه

یکی از انواع برنج های مرغوب با عطر و طعمی بی نظیر برنج صدری بهترینه (شیرودی) است، این برنج دارای ری خوب و طعم مناسبی است و می توان از آن برای رستوان ها و شرکت ها استفاده کرد.

این برنج، برنجی خوشپخت است و دارای ری بسیار بالایی است، برنج صدری دارای سه دسته دم سیاه، دم قرمز و دم زرد است که نوع دم سیاه آن بیشتر کشت می شود.

برنج دمسیاه عطری فرد اعلاء کیلن

برنج دمسیاه عطری بهترینه در مناطق آستانه اشرفیه و تالش شهر گیلان کشت می شود، این برنج از مرغوب ترین برنج های ایرانی است که طعمی بی نظیر و عطر و ری فوق العاده دارد.

برنج دمسیاه دودی بهترینه

این برنج دمسیاه دودی را می توان یکی از مرغوب ترین برنج های کشت گیلان معرفی کرد که دارای ری بالا و عطر و طعمی بی نظیر است، برنج دودی (هیزمی) بهترینه برنج با کیفیتی است که عطر و طعمی بی نظیر دارد.

برنج قهوه‌ای سبوسدار بهترینه

برنج قهوه‌ای سبوسدار بهترینه یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین انواع برنج ایرانی است که در آستانه اشرفیه و تالش شهر گیلان کشت می شود.

برنج قهوه ای حاوی مواد معدنی و آلی بسیاری است و از آن برای درمان و پیشگیری بیماری هایی همچون دیابت و فشار خون استفاده می شود.

خرید برنج از کیلن

فروشگاه کیلن فود فروشگاهی است که به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش انواع برنج های با کیفیت ایرانی می پردازد، امکان خرید برنج یک کیلویی و خرید برنج عمده با بهترین قیمت در این فروشگاه وجود دارد، انواع برنج های این فروشگاه در بسته بندی های مختلف و به صورت مستقیم از کشاورز به خریدار می رسد و واسطه ای نیست.

 

ارسال نظر: