کدخبر: 14016

راهنمای انتخاب بهترین تابلو تبلیغاتی

 

چکیده : یک تابلوی با کیفیت و مناسب می تواند در عرصه تجارت، کسب کار شما را به بهترین شکل به مخاطبان خود معرفی کند

 

یک تابلوی با کیفیت و مناسب می تواند در عرصه تجارت، کسب کار شما را به بهترین شکل به مخاطبان خود معرفی کند. این روز ها وقتی به بازار تبلیغات نگاه می کنیم تنوع بسیاری در ارائه خدمات تابلو سازی وجود دارد. نکته اساسی اینجاست که کدام  تابلو مناسب ترین انتخاب برای شماست و چه تاثیری روی رونق کسب و کار شما می گذارد. به طور یقین تبلیغاتی که نمی تواند مخاطب جذب کند یک تبلیغات موفق نیست. در تبلیغات باید تلاش کرد که با نوآورری و خلاقیت و دیدی بازی نسبت کسب و کار بازار را به سمت خود سوق داد.

خلاقیت و نو آوری هدفی است که در گروه تابلو سازی هخامنش و تابلو سازی آرکا گرافی برای ارائه بهترین کیفیت در ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی به دنبال آن هستند  تا علاوه بر زیبایی محصولات ارائه شده، باعث رونق در کسب و کار مشتریان خود و همچنین شناخت هر چه بهتر آن در بازار پر زرق و برق امروز شوند.

راهنمای انتخاب مناسب ترین تابلو تبلیغاتی برای کسب و کار

اگر دوست دارید دیدی متفاوت و نظرات جدید نسبت به تابلو های تبلیغاتی برای شما ایجاد شود حتما نکات این مقاله را بادقت بخوانید.

  • استفاده از کلمات مناسب

در این بخش شما باید به این موضوع دقت داشته با شید که کلماتی را که برای تابلو خود انتخاب میکنید بسیار زیرکانه و هوشمند انتخاب شوند.  همین کلمات قرار است شغل و یا محصول شما را ارائه بدهد. در تابلو های تبلیغاتی باید سعی بر این داشت ، تا جایی که ممکن است از جمله های کوتاه و مختصر استفاده و از ارائه اطلاعات بیش از اندازه پرهیز کرد.

  • کوتاه بنویسیم

زمان لازم برای دریافت پیام تبلیغاتی روی تابلو برای مشتری 5 تا 6 ثانیه است. دقت داشته باشید که طولانی بودن و اطلاعات مفصل می تواند مشتری را از حوصله خارج  و خواندن آن را تکمیل نکند. باید توجه کرد که محتوای روی تابلو در عین کوتاه بودن باعث جذب مشتری شود.

  • رنگ و کنتراست رنگ ها

رنگ ها یک فاکتور اساسی در انتخاب تابلو های تبلیغاتی هستند. به گونه ای که اولین چیزی که از یک تابلو به چشم ما می رسد رنگ آمیزی آن است. می توان با ایجاد کنتراست مناسب در رنگ های جلوه خارق العاده ای به تابلو بخشید. برخلاف انتخاب کلمات کوتاه و جمله بندی مختصر می توان چندین نوع رنگ در یک تابلو استفاده کرد. البته با یک شرط و آن این است که وقتی در کنار هم قرار می گیرند حس و حال مناسبی را نصیب بیننده کنند.

  • فاصله حروف

برای اینکه یک محتوای چشمگیر با این ویژگی که بتوان آن را راحت خواند یک نکته بسیار حائز اهمیت وجود دارد. این نکته پر اهمیت،   فاصله های مناسب در نوشتن حروف است که می تواند در محصول نهایی یک طرح زیبایی بوجود آورد. تا هم از پراکندگی هم از خلوتی بی مورد محتوا جلوگیری کند..

  • فوت و نوع نگارش

انتخاب یک فونت متناسب با شغل شما یا محصول شما می تواند در ارائه بهتر مثمر ثمر باشد. انتخاب فونت مناسب از رموز رسیدن به یک تابلوی تبلیغاتی مناسب است.

گروه تابلو سازی هخامنش و آرکا گرافی با در اختیار داشتن یک تیم طراحی خلاق  می تواند در طراحی تابلو چلنیوم ، تابلو راهنما ، تابلو استیل و  ... متناسب با محصول و یا شغل شما بهترین خدمات را در اختیار شما قرار بدهد.

  • متریال و مواد اولیه ساخت تابلو تبلیغاتی

نتیجه نهایی می تواند با توجه به جنس مواد اولیه انتخاب شده در مرحله ساخت متفاوت باشد. ایجاد یک حس منحصر به فرد و همچنین دوام تابلو به جنس مواد اولیه آن بستگی دارد.

7

انواع متریال تابلو را می تواند به صورت زیر دسته بندی کرد:

چوب(ترموود یا حکاکی شده)، آلومینات، کوروپلاست، دیباند، PVC، تخته فوم، فلز، نئون، پلاستیک، استیرن و آلومینیوم.

بیایید نگاهی به متریال آلومینیوم در تابلو های تبلیغاتی داشته باشیم.

آلومینیوم از نظر رنگ و اندازه می تواند استفاده های گسترده ای در بین همه تابلو داشته باشد. و دوام بالای آن در محیط های خارجی نیز از جمله دلایلی است که این تابلو تبلیغاتی با اقبال مواجه شده است. امروزه چلنیوم یکی از پر استفاده تریم نوع تابلو های تبلیغاتی است که آلومینیوم در آن بسیار پر کار برد اسست. دلیل این انتخاب نوع خاص فرم پذیری آلومینیوم است که می توان از آن در چلنیوم استفاده کرد تا موجب ایجاد یک درخشش منحصر به فرد در تبلیغات شما شود.

  • تصاویر و گرافیک مناسب

عکسها در تابلوهای تبلیغاتی جایگاه ویژه‌ای دارند، با افزودن تصاویر دیجیتالی و گرافیکی و همچنین لوگوی مناسب کسب وکار خود، می‌توانید تابلویی جذاب سفارش دهید که موجب درآمدزایی بیشتر و رونق در شغلتان شود.

  • ابعاد و اندازه

شما باید قبل از طراحی به این موضوع توجه کنید که چه مکانی را برای نصب تابلو انتخاب کردید و با توجه به آن ابعاد مناسب تابلو را به دست آورید بهترین ابعاد را از نظر بصری در اختیار داشته باشید که نه کو چک باشد و نه بزرگ. این نکته را هم توجه داشته باشید که کوچکترین اشتباه در تابلو توسط مخاطب شناسایی می شود .

  • تابلو جلوی دید باشد

باید تابلو های تبلیغاتی در جاهایی نصب کرده که کاملا توسط مشتری دیده شود. در جایی مثل پشت تیر برق و یا دیوار  نباشد که قسمتی از اجزا تابلو دیده نشود. این مهم است که تابلو به طور کاملا دیده شود تا اجزاء طراحی شده آن به درستی باعث جلب توجه مشتری شوند.

  • هزینه ها

قبل از هر اقدامی با راهنمایی مشاوران این حوزه حتما یک تخمین هزینه داشته باشید. این یکی از ضروریات است که در مقدار هزینه کرد تابلو دقت به خرج داده شود. گروه تابلو سازی هخامنش و آرکا گرفی آماده است تا جهت رفاه حال شما عزیزان بهترین مشاوره را در اختیار شما برای انتخاب مناسبترین و مقرون به صرفه ترین تابلو با توجه به صنف شما قرار بدهد.

  • تعویض تابلو

باید تابلو ها را به موقع تعویض کرد. علت آن این است که در زمانی طولانی یک طرح کارکرد خود را برای تبلیغات از دست می دهد و با ید توجه داشت که قبل از خسته کننده شدن طرح باید تابلو را تغییر داد. در طرح و رنگ و چیدمان آن.

شما می توانید برای سفارش تابلو با رعایت تمام نکاتی که گفته شد با گروه تابلو سازی هخامنش و آرکا گرافی در ارتباط باشید. این گروه با تکیه بر تجربه سالها فعالیت در صنعت تابلو سازی آماده است تا با ارائه بهترین متریال و مشاوره افراد صاحب تخصص در حوزه تبلیغاتی گامی در جهت رونق کسب  و کار شما بردارد.

 

 

ارسال نظر: