کدخبر: 14090

مثل آب خوردن زبان انگلیسی رو از زبان بوکز یاد بگیرید

 

در دنیای امروز بلد بودن زبان به خصوص زبان انگلیسی امری حیاتی می باشد، شما در هر رشته و مقطعی که باشد باید بتوانید منابع اصلی را مطالعه بفرمایید، حال آنکه بیشتر منابع اصلی زبان انگلیسی می باشد و به ناچار باید به آموزش زبان انگلیسی بپردازید تا بتوانید منابع اصلی را راحت مطالعه فرمایید.

یادگیری زبان امری بسیار سخت می باشد، به همین دلیل انتخاب منبع درست یکی از مهمترین کارها می باشد.

امروز میخواسم سایت زبان بوکز که یکی از منابع اصلی برای خرید کتاب زبان می باشد را به شما دوستان معرفی کنم تا شما دوستداران زبان بتوانید با خیال راحت و قیمت مناست کتاب های زبان خود را از سایت زبان بوکز خریداری نمایید.

سایت زبان بوکز با سابقه طولانی خود توانسته به یکی از منابع مهم برای یادگیری زبان به صورت خودآموز تبدیل شود، در ادامه به توضیح جامع دو تا از کتاب های خودآموز زبان می پردازیم تا توانسته باشیم به شما عزیزان در انتخاب کتاب کمکی کرده باشیم

توضیح جامع کتاب آکسفور ورد اسکیلس

8

کتاب oxford word skills یا آکسفورد ورد اسکیلس یکی از بهترین کتاب ها برای یادگیری واژگان می باشد. یادگیری و چگونگی به خاطر سپردن واژگان از سخت ترین مسائل برای زبان آموزان می باشد.

کتاب oxford word skills با استفاده از شیوه نوین در یادگیری و به خاطر سپردن واژگان یکی از پرچمداران می باشد. در این کتاب با استفاده از تصاویر شروع به آموزش لغات کرده است، همانطور که می دانید پردازش تصویر و ماندگاری آن در ذهن بسیار راحت تر از حفظ کردن معمولی واژگان می باشد.

این ویژگی کتاب آکسفور ورد اسکیل باعث شده است تا این کتاب یکی از پر فروش ترین کتاب های آموزش خود آموز زبان باشد.

مجموعه کتاب های آکسفور ورد اسکیلس در سه سطح پایه، متوسط و پیشرفته از انتشارات آکسفورد می باشد، این مجموعه توانسته تا در سال 2009 برنده جایزه ی ویژه‌ی اتحادیه‌ی زبان انگلیسی ادینبورگ را از آن خود کند.

در هر کتاب از این مجموعه هشتاد درس در نظر گرفته شده است که دانش آموزان را از مسیر ابتدایی تا پیشرفته به صورت کاملا منظم هدایت می کند.

در این مجموعه کتاب ها از عنوان های مختلفی استفاده شده است که عبارت اند از : پوشاک، وقت آزاد، ورزش، کلمه‌ها و جمله‌های موردنیاز و کاربردی در روابط اجتماعی، دعوت افراد، استفاده از تلفن، حیطه‌های گرامر واژگانی، حروف اضافه مربوط به مکان، افعال چندقسمتی و...

مجموعه کتاب های oxford word skills می تواند افرادی را که می خواهند خود را برای آزمون های مختلف زبان انگلیسی آمده کنند انتخاب بسیار مناسبی باشد. شما با مطالعه این کتاب می توانید به نقاط قدرت وضعف خود آگاه شوید و نقاط ضعف خود را به صورت کامل تقویت کنید، همچنین این مجموعه کتاب ها همراه با نرم افزار oxford word skills می باشد که شامل تلفظ همه‌ی واژه‌ها و تمرین‌های متنوع ارائه شده است.

همانطور که در قبل اشاره کردم این مجموعه کتاب از انتشارات آکسفور می باشد، که انتشارات آکسفور از مهمترین منابع آموزش زبان انگلیسی در دنیا محصوب می شود، قدمت دانشگاه آکسفورد در آموزش، به حدود هزار سال می‌رسد و اساتید و دانشجویان آن نیز همگی از نخبگان جهان‌اند.

در صورت تمایل شما دوستداران زبان میتوانید مجموعه کتاب های آکسفورد ورد اسکیلس را از سایت زبان بوکز تهیه فرمایید.

 

 

توضیح جامع کتاب american english file

9

مجموعه کتاب های American English File برای برطرف کردن دغدغه های افرادی به چاپ رسیده است که می خواهند زبان انگلیسی را راحت تر از آنچه که فکرش را میکنند بیاموزند.

کتاب American file می تواند شما زبان اموزان را از سطح مبتدی تا پیشرفته همراهی کند و خیالتان از بابت کامل بودن این مجموعه کتاب راحت باشد.

مجموعه کتاب های امریکن انگلیش فایل تا امروز در سه ورژن به چاپ رسیده است و به گفته کسانی که از این مجموعه کتاب استفاده کرده اند این کتاب ها جزو بهترین ها برای آموزش زبان انگلیسی می باشند. کتاب های آمریکن فایل توسط نویسنده معروف کریستینا لاثام کانیگ و کلایو آکسندن نوشته شده است.

مجموعه کتاب American file در 6 سطح به چاپ رسیده است که از ابتدایی ترین میاحث تا پیشرفته ترین را در بر گرفته است، هر سطح از این کتاب خود شامل سه کتاب می باشد که در زیر به آن اشاره می کنم:

American English File Student’s Book

American English File Workbook

 American English File Teacher’s Book

این سه کتاب که در بالا اسامی آن را ذکر کردم شامل بخش هایی چون گرامر، واژگان، ریدینگ،‌ اسپیکینگ، لیسنینگ، رایتینگ، تلفظ و… می باشد. کتاب امریکن انگلیش فایل ورک بوک به عنوان کتاب مکمل کتاب اصلی برای تمرین بیشتر موضوعات تدریس شده در کتاب اصلی طراحی شده و با تمرین های جذاب و متنوع به یادگیری زبان انگلیسی شما کمک خواهد کرد.

کتاب معلم آن نیز برای تدریس معلم می باشد تا معلم با کمک آن بتواند کتاب اصلی را به صورت دقیق و منظم به دانش آموز تدریس دهد.

در صورت تمایل شما عزیزان می توانید مجموعه کتاب های آمریکن فایل را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت از سایت زبان بوکز تهیه فرمایید.

 

 

ارسال نظر: