کدخبر: 14136

طراح مجرب لباس عروس جنوب شهر تهران :

 

طراحی لباس عروس کار آسان و ساده ای نیست و نیاز به مهارت خاصی در زمینه شناسایی آناتومی بدن ، طراحی انواع یقه لباس عروس ، شناخت هنر های تجسمی و ... دارد. با مقاله ای که مزون لباس عروس پاریس تهیه کرده همراه باشید تا ویژگی بهترین طراحان را بشناسید.

طراح لباس عروس کیست ؟

طراح لباس عروس کسی است که مهارت کافی و اطلاعات کافی درباره طراحی و پیاده سازی آن را روی پارچه دارد . طراحان لباس عروس باید تصویر سازی کاملی روی کاغذ و نرم افزار داشته باشند. همچنین تمام طراح ها و سبک های مد روز را بشناسند و بتوانند آن را برای دوخت لباس عروس به کار ببرند.

دوره جامع طراحی لباس عروس :

الزامات طراحی لباس عروس بسیار زیاد است شما باید مهارت های کافی در زمینه طراحی ، توانایی ترسیم بدن ، طراحی اولیه لباس ، همچنین مونتاژ طرح روی پارچه را داشته باشید. برای این که همه این مهارت ها را یاد بگیرید و از آن ها آگاهی کامل داشته باشید باید در دوره های طراحی و دوخت لباس عروس شرکت کنید. طراحان لباس عروس برای موفقیت در کار خود باید مهارت های خاصی داشته باشند. این اشخاص با داشتن چشم های تیز و دقیق، مهارت خیاطی و الگو سازی، خلاقیت و مهارت های ارتباطی می توانند جایگاه خود را در این رشته تثبیت نمایند. شما به عنوان طراح لباس عروس باید بتوانید با یک تیم یا یک دستیار کار کنید. علاوه بر این، اگر با مشتری به صورت مستقیم کار می کنید، قانع نمودن مشتری و متوجه شدن نظرات وی همواره از ارزش بالایی برخوردار است.

وظایف و مهارت طراح لباس عروس :

 طراح لباس عروس مزون لباس عروس پاریس دارای مهارت کافی در این زمینه است به طوری که از انواع طرح های لباس عروس سنتی ، لباس عروس کوتاه و.. همچنین شناسایی انواع رنگ ها ، شناسایی فرم بدن آگاهی کامل دارد و یکی از با سابقه ترین طراحان لباس عروس در جنوب شهر تهران است که آشنایی با انواع پارچه ها و بافت های مختلف یکی از مهم ترین عواملی است که هر طراح لباس عروسی باید با آن آشنا باشد. شناخت کامل از انواع پارچه می تواند این دانش را به طراح لباس بدهد که برای طراح های خود از بهترین پارچه های استفاده نماید. از طراحان دیگر ایده بگیرید ولی تقلید نکنید.

اینکه هر پارچه برای چه لباسی مناسب است و چه کاربردی دارد از جمله مهم ترین موارد در طراحی لباس خصوصا طراحی لباس عروس می باشد‌.

انواع مدل لباس عروس

لباس های عروس دارای تنوع بسیار زیادی هستند. به طور معمول طراحان لباس با توجه به اندام و ظاهر عروس، طرحی را برای لباس عروس در نظر می گیرند. انتخاب پارچه نیز بر همین اساس می‌ باشد. برای مثال برای اندام پر نباید از پارچه ساتن استفاده کرد.

6

به طور کلی می توان انواع مدل لباس عروس را به شرح زیر معرفی کرد:

    لباس عروس مدل ماهی

     لباس عروس مدل ای لاین

     لباس عروس مدل ستونی

     لباس عروس مدل فنردار

   برند های مشهور لباس عروس :

برند bhldn  : این نوع برند بیشتر سبک کلاسیک لباس عروس است که در این نوع سبک لباس عروس یقه هفت مشاهده میشود.

برند carolin Herrera   : این نوع برند مخصوص آمریکای جنوبی است که در این نوع لباس عروس طرح ساده با آستین پف بیشتر رواج دارد.

برند Oscar de la renta  : در طرح لباس عروس این نوع سبک بیشتر مدرن و کلاسیک استفاده میشود که جز لاکچری ترین نوع لباس عروس است.

 

مباحث یادگیری طراحی لباس عروس :

1 در گام اول با اجزای لباس عروس و نحوه طراحی انواع لباس عروس ، لباس نامزدی ، و مانتو اشنا میشوید.

2 در گام دوم طراحی لباس عروس را بر اساس فرم اندام و بنابر سلیقه مشتری ایده پردازی می کنید.

3 در گام سوم بررسی پرسونال و بررسی تیپ شخصیتی هر عروس را یاد میگیرید تا لباس عروس منحصر به فرد طراحی کنید.

4  شناخت اکسسوری عروس مانند تاج ، دسته گل و.. را در گام چهارم آموزش میبینید.

5 در گام پنجم با انواع یقه ، انواع دامن ، و آستین اشنا میشوید تا به راحتی در طراحی هر لباس این نکات را متناسب انتخاب و اجرا کنید

7

میزان درآمد طراحان لباس عروس :

همان طور که گفتیم یکی از شاخه های پردرآمد طراحی لباس مربوط به طراحی لباس عروس می باشد. افرادی که وارد بازار کار این حرفه می شوند، چنانچه توانایی و استعداد خوبی در این هنر داشته باشند می توانند به آسانی درآمد های خوبی کسب نمایند.

طراحان لباس می توانند با انواع مزون های عروس همکاری کرده و یا به سراغ راه اندازی کسب و کار خود باشند. بدون شک درآمد طراحانی که می توانند در فضای مجازی به شهرت خوبی دست پیدا کنند، بسیار بالا خواهد بود.

شناخت بازار و نیاز های مردم می تواند شما را در این مسیر یاری کند. یک طراح لباس عروس موفق همواره طرح های رقبای خود را بررسی کرده و سعی در پیشرفت خود دارد. موفقیت در این راه دشوار است اما در صورتی که بتوانید در این حوزه موفق شده و میان طراحان و مردم معروف شوید، درآمد بسیار زیادی در انتظار شما خواهد بود. مزون لباس عروس پاریس با چندین سال سابقه در زمینه طراحی لباس عروس توانسته شهرت خوبی در جنوب شهر تهران پیدا کند.

ارسال نظر: