کدخبر: 14179

چطور واتساپ را هک کنیم - آیا هک واتساپ حقیقت دارد؟

 

چکیده : اگر می خواهید بدانید آیا هک واتساپ حقیقت دارد و آیا روشی وجود دارد که به کمک آن بشود واتساپ را هک کرد یا خیر این مقاله را از دست ندهید.

 

شاید تا به حال به این فکر کرده باشید که آیا امکان هک پیام های دیگران وجود دارد یا خیر، این موضوع بسیاری از افراد را نگران کرده و باعث شده افراد زیادی به دنبال چنین راه حلی باشند، آیا امکان هک واتس اپ وجود دارد؟ ما پرداخت می کنیم

واتس اپ یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که می توانید پیام های خود را از طریق واتس اپ برای هرکسی که می خواهید ارسال کنید، پس از فیلتر شدن تلگرام در ایران، واتس اپ محبوبیت بیشتری در بین کاربران پیدا کرده است، به طوری که بسیاری از افراد به فکر دسترسی به اکانت واتس اپ دیگران و آنها هستند. اطلاعاتی که بخشی از روش های هک واتس اپ نیز می باشد.

آیا هک واتساپ حقیقت دارد؟

توجه داشته باشید که شبکه واتس اپ بسیار امن است و هک کردن آن کاملا غیرممکن است، اما می توانید این کار را به چند روش خاص انجام دهید:

واتس اپ قابل هک شدن است.

1-هک کردن واتساپ با نرم افزار spy24 بسیار سریع و راحت است

به این ترتیب بدون نیاز به راه حل های سخت و با هر سطح دانشی که در مورد هک تلگرام دارید می توانید به پیام ها و واتس اپ فرد مورد نظر خود برسید.

هک واتس اپ با نرم افزار spy24 به شما امکان دسترسی کامل به تمام پیام ها و اطلاعات دیگران را می دهد.

15

چگونه می توانم این کار را با استفاده از نرم افزار spy24 انجام دهم؟

نرم افزار spy24 نرم افزار ایرانی است که برای نگهداری از کودکان در شبکه های مجازی ساخته شده است. در عین حال spy24 اکانت واتس اپ را هک نمی کند، بلکه به شما امکان دسترسی به پیام های شخص مورد نظر در واتس اپ یا تلگرام را می دهد. این نرم افزار برای هک واتساپ فرزند یا بهتر است بگوییم کنترل واتساپ فرزند توسط والدین ایجاد و طراحی شده است و قانونی می باشد.

 

برای استفاده از این نرم افزار کافیست یک بار به تلفن همراه فرد مورد نظر دسترسی داشته باشید و سپس نرم افزار spy24 را بر روی تلفن همراه نصب کنید. پس از نصب، آیکون برنامه به طور کامل از لیست اپلیکیشن های موبایل حذف می شود و شخص مذکور متوجه وجود چنین نرم افزاری بر روی گوشی خود نمی شود؟

نقاط قوت نرم افزار spy24:

نقطه قوت این نرم افزار این است که شبکه های اجتماعی را هک نمی کند. همانطور که می دانید وقتی از سیستم دیگری به حساب واتساپ متصل می شوید، قسمت Active Session سیستم های متصل را نشان می دهد، اما در spy24 اینطور نیست. شما می توانید بدون هک نرم افزاری و بدون اینکه شخص مورد نظر متوجه شود به تمام پیام های واتس اپ (تلگرام، اینستاگرام و ...) دسترسی داشته باشید. برخی از مزایای برنامه spy24 عبارتند از:

 

  • مشاهده پیام های ارسالی و دریافتی بدون روت کردن تلفن همراه
  • پیام های حذف شده توسط فرزندان خود را مشاهده کنید
  • نظارت و کنترل از راه دور
  • بررسی مخاطبین تلفن فرزندتان در واتس اپ

یکی از مزیت های مهم spy24 استفاده از نرم افزار آزمایشی و رایگان به مدت 48 ساعت است که می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کرده و سپس با خیال راحت خرید کنید.

 

2- نحوه هک واتساپ با بارکد

با این روش می توانید به اطلاعات شخصی و مهم ما در واتس اپ دسترسی پیدا کنید، واتس اپ اگرچه یک شبکه اجتماعی منحصربفرد ارائه می کند، اما نسخه تحت وب را نیز در اختیار کاربران خود قرار می دهد، به این ترتیب کاربر تنها می تواند این آدرس را وارد کرده و تایپ کند. کافی است دوربین را با کد QR در web.whatsapp.com در مقابل اپلیکیشن WhatsApp روی گوشی موبایل خود قرار دهید و سپس مراقب باشید که به تمام اطلاعات خود دسترسی داشته باشید!

 

این روش روش جالبی است اما روش بسیار طولانی است و ممکن است جواب ندهد زیرا سیستم عامل واتس اپ بسیار پیشرفته است و هک با این روش شانس دسترسی بسیار کمی دارد.

3- نحوه هک واتس اپ با شماره

هک واتس اپ با اعداد یکی از روش های دیگری است که می توان از آن برای هک واتس اپ دیگران استفاده کرد، اما این روش به طور قطعی جواب نمی دهد، حتی اگر سال ها در این تجارت تجربه داشته باشید، باز هم نمی توانید 100 درصد بگویید. این کار انجام می شود، زیرا شرایطی مانند دسترسی به گوشی فرد مورد نظر و امکان انجام صحیح این کار باید رعایت شود، شماره مورد نظر را در واتساپ آن شخص بنویسید و در مرحله بعد به سراغ گوشی خود بروید. این یک سیستم بسیار امن است و هک کردن آن آسان نیست.

 

اگر شخصی واتس اپ خود را دو مرحله ای تایید کند، دیگر امکان هک واتس اپ او وجود ندارد زیرا تمام قسمت ها رمزگذاری شده است، این روش بسیار سخت و خطرناک است و بعید است واتس اپ را هک کنید مگر اینکه همراه با آن باشد. خوشبختانه و شخص تلفن همراه به شما راه می دهد و احراز هویت دو مرحله ای نداشت.

راه حل

بنابراین هک واتس اپ به دلیل امنیت بسیار بالا کار بسیار دشواری است و حتی اگر در این زمینه مهارت داشته باشید قطعاً نمی توانید به واتس اپ شخص مورد نظر دسترسی داشته باشید. در حال حاضر نرم افزار spy24 ساده ترین و سریع ترین راه برای هک واتس اپ است که علاوه بر دسترسی به پیام های شخص مورد نظر، خدمات دیگری نیز برای شما ارسال می شود.

 

برچسب ها : امنیت,امنیت واتساپ,واتساپ

 

ارسال نظر: