کدخبر: 14188

انتخاب عطر مناسب فصل تابستان

 

چکیده : استفاده از عطر مناسب فصل موجب افزایش اعتماد به نفس و آرامش شما می‌شود. همان‌طور که در هر فصل، لباس مناسب به آن را می‌پوشید؛ برای انتخاب ادکلن هم باید به این نکته توجه کنید.

 

استفاده از عطر مناسب فصل موجب افزایش اعتماد به نفس و آرامش شما می‌شود. همان‌طور که در هر فصل، لباس مناسب به آن را می‌پوشید؛ برای انتخاب ادکلن هم باید به این نکته توجه کنید. عطرها دارای رایحه‌های مختلفی هستند که هرکدام برای یک فصل مناسب می‌باشند. عطر مناسب تابستان دارای رایحه خنک است و بعد از اسپری کردن حس خوبی را به شما و اطرافیان منتقل می‌کند. پس حتما در زمان خرید ادکلن، این مسأله را در نظر بگیرید. اگر قصد خرید عطر مناسب تابستان را دارید، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

 عطر مناسب فصل تابستان چه ویژگی های دارد؟

اگر قصد خرید عطر مناسب تابستان را دارید، حتما باید با ویژگی‌های آن آشنا شده تا بتوانید بهترین ادکلن مناسب فصل تابستان را انتخاب کنید. با ما همراه باشید تا شما را برای داشتن یک خرید خوب و مطمئن کمک کنیم:

  • ادکلن‌های تابستانه دارای رایحه خنک و ملایم هستند.
  • عطر مناسب تابستان دارای رایحه‌های مختلفی همچون دریایی، مرکباتی، سرخس، میوه یا گل با رایحه ملایم است و بعد از اسپری کردن حس خنکی و آرامش را به شما منتقل می‌کند.
  • توجه داشته باشید عطرهای تابستانه به‌خاطر داشتن رایحه سبک و خنک از ماندگاری کم‌تری برخوردار هستند.
  • معمولا رنگ ادکلن‌های مناسب فصل تابستان بسیار ملایم است و می‌توان به رنگ آبی، صورتی ملایم، سفید و سبز کم‌رنگ اشاره کرد. شما به‌راحتی می‌توانید از رنگ ادکلن متوجه مناسب بودن آن‌ها با فصل تابستان شوید.

راه‌هایی جهت ماندگاری بیشتر عطرهای تابستانه

عطر مناسب تابستان به‌خاطر داشتن رایحه خنک، ماندگاری کمی دارد و خیلی زود رایحه آن از بین می‌رود. درواقع گرمای هوا در فصل تابستان باعث کم‌رنگ‌تر شدن رایحه می‌شود. هم‌چنین عرق کردن در فصل تابستان باعث از بین رفتن رایحه خوش‌بو ادکلن می‌گردد. در این بخش قصد داریم نکاتی را به شما آموزش دهیم که به ماندگاری بیشترعطر مناسب فصل تابستان کمک می‌کند.

قبل از استفاده از عطر، کرم مرطوب کننده بزنید

برای این‌که عطرهای تابستانه ماندگاری بیشتری داشته باشند، حتما در زمان خرید دقت کنید که غلظت روغن آن‌ها بالا باشد. البته پوست شما هم تاثیر زیادی در ماندگاری ادکلن مخصوصا در روزهای گرم تابستان دارد‌. اگر پوست خشکی دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از کرم‌های مرطوب‌کننده استفاده کنید. توجه داشته باشید که عطر روی پوست‌های چرب ماندگاری بیشتری دارد و به همین دلیل برای روزهای گرم تابستان ابتدا پوست خود را چرب کرده و سپس از ادکلن محبوب خود استفاده کنید.

اسپری کردن عطر در نقاط خاص

یکی از نکات مهم برای ماندگاری بیشتر انواع عطر از جمله تلخ، شیرین، خنک و تند اسپری کردن آن روی نقاط دارای نبض است. بهترین نقاط برای اسپری کردن مچ دست، کنار گردن، پشت گوش، زیر گلو، پشت آرنج و زانو و مچ پا می‌باشد. در واقع دلیل ماندگاری بیشتر عطر روی این نواحی، این است که ضربان نبض باعث افزایش حرارت در این نقاط شده و موجب پخش بوی و ماندگاری بیشتر آن می‌شود.

8

اسپری کردن عطر روی موی سر

برای ماندگاری بیشتر عطر مناسب تابستان، پیشنهاد می‌کنیم آن را روی موهای خود اسپری کنید. این‌کار نه تنها موجب افزایش ماندگاری ادکلن شده، بلکه در روزهای گرم تابستان حس خنکی و آرامش را به شما منتقل می‌کند.

معرفی عطرهای مناسب فصل تابستان جانوین

 جانوین یک برند معتبر اماراتی است که با استفاده از فرمولاسیون عطرهای اصل، نمونه‌های شرکتی آن با همان رایحه و کیفیت را تولید و به بازار عرضه می‌کند. جانوین دارای ۲۰۰ رایحه محبوب جهانی است که در سایزهای جیبی و بزرگ در فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌شود. در این بخش قصد داریم چند نمونه از پرفروش‌ترین عطرهای مردانه و زنانه مناسب فصل تابستان را به شما معرفی کنیم.

عطر زنانه ورساچه برایت کریستال جانوین

عطر ورساچه برایت کریستال با رایحه شیرین و ملایم برای فصل تابستان بسیار مناسب است. بعد از اسپری کردن شما رایحه گل و میوه را احساس کرده و حس خنکی و آرامش را به شما منتقل می‌کند. هم‌چنین رنگ صورتی این ادکلن در کنار طراحی فوق‌العاده، آن را به یک ادکلن شیک و جذاب برای هدیه دادن و هم‌چنین قرار دادن آن در جلوی میز آرایشی تبدیل کرده است.

ادکلن مردانه اینوکتوس پاکو رابان جانوین

به آقایان خوش پوش که به دنبال عطر مناسب تابستان می‌گردند؛ ادکلن اینوکتوس پاکو رابان را پیشنهاد می‌کنیم. این ادکلن یک محصول جدید است که رایحه خنک، اسپرت و تندی دارد و یک‌ انتخاب عالی برای روزهای گرم تابستان به شمار می‌رود. هم‌چنین نت‌های خنک آن شامل دریایی، گریپ فروت و برگ و دارای نت‌های تند از جمله  گایاک، نعنای هندی، گلسنگ و شاه‌بوی است که حس انرژی و قدرت را به شما منتقل می‌کند. این عطر مخصوص ورزشکاران و بدن‌سازان طراحی شده است. 

عطر زنانه ایو سن لوران لهوم لیبر جانوین

این عطر با رایحه خنک و تند یک انتخاب عالی برای روزهای گرم تابستان محسوب می‌شود. استفاده از این ادکلن جذابیت خاصی را برای شما به ارمغان می‌آورد و توجه دیگران را به سمت‌تان جذب می‌کند. نت‌های اولیه این ادکلن شامل ریحان، ترنج، برگ بنفشه، انیسون ستاره است که کمی بعد از اسپری کردن، نت‌های میانی با رایحه فلفل صورتی و جوز هندی و در آخر هم نت‌های پایانی با رایحه چوب خس خس و نعناع هندی خودشان را نشان می‌دهند.

ادکلن مردانه دانهیل آبی- دیزایر بلو جانوین

9

اگر به دنبال یک عطر مناسب تابستان با رایحه خنک و با پخش بوی بالا می‌گردید، ادکلن مردانه دانهیل آبی جانوین بهترین انتخاب است. در زمان اسپری کردن ابتدا رایحه نارنگی، نارنج، گل نیلوفر و لیچی را احساس می‌کنید و سپس نت‌های میانی از جمله آب دریا، اقاقیای برزیلی و پرتقال خودشان را نشان می‌دهند. سپس بعد از مدت کوتاهی نت‌های پایانی همچون عنبر، مشک و کهربا را احساس خواهید کرد.

خرید انواع عطر مردانه و زنانه تابستانه با بالاترین کیفیت‌

اگر قصد خرید عطر مناسب تابستان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم به‌جای خرید عطرهای اورجینال و اصل که قیمت گرانی دارند، سراغ نمونه‌های شرکتی باکیفیت بروید. جانوین  یکی از تولیدکنندگان برتر ادکلن‌های شرکتی است که به خاطر کیفیت بالا توانسته محبوبیت زیادی در سراسر دنیا پیدا کند. جهت خرید عطر مناسب تابستان جانوین، می‌توانید به آدرس اینترنتی  http://khateboo.com مراجعه کنید. در این مجموعه انواع محصولات جانوین شامل ادکلن‌های زنانه و مردانه ۱۰۰ میل، ۳۰ میل و ۲۵ میل، بادی اسپلس، عطر مو، اسپری بدن عرضه می‌شود.‌ شما می‌توانید از این مجموعه انواع ادکلن‌های مردانه و زنانه را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

 

 

ارسال نظر: