کدخبر: 14211

بهترین آموزشگاه حسابداری در رشت کجاست؟

 

 

بهترین موسسه حسابداری در رشت کجاست؟

 

همانطور که می دانید حسابداری یکی از حرفه هایی است که برای ورود به آن جهت کسب درآمد حتماً باید دوره های کارآموزی را سپری کرد.

منظور از دوره کار آموزی آموزش حسابداری ویژه بازار کار است.

متاسفانه سیستم دانشگاهی کشور از روش های قدیمی آموزشی استفاده می کند و این مهم سبب شده افرادی که در رشته حسابداری از دانشگاه ها فارغ التحصیل می شوند از توانایی کافی برای حسابداری حتی یک مجموعه بسیار کوچک برخوردار نباشند.

به همین جهت است که ما اعتقاد داریم برای کسی که میخواهد از حسابداری کسب درآمد کند شرکت در دوره های آموزش حسابداری از واجبات محسوب می شود.

اجازه دهید با یک مثال موضوع را برای شما شفاف تر کنیم.

تصور کنید شخصی قصد دارد راننده را آموزش ببینید.

آیا این شخص با مطالعه کتاب یا حتی بهترین مقالات در خصوص راننده های مسابقات اتومبیل می تواند یک راننده خوب شود؟

پاسخ کاملاً مشخص است.

خیر!

نمی تواند زیرا برای آموزش دیدن رانندگی نیاز است که تمرینات عملی صورت پذیرد.

این مثال دقیقاً برای آن دسته از افرادی صادق است که تصور می کنند بعد از خروج از دانشگاه علم حسابداری گسترده ای دارند و سر از همه چی در می آورند که البته قطعاً اشتباه می کنند.

شخصی می تواند بعنوان یک حسابدار مشغول به کسب درآمد شود که از تجربه کاری بعنوان یک حسابدار برخوردار باشد.

خب حتماً با خود می گویید بالاخره باید از یک جایی شروع کرد، تمامی حسابداران که از ابتدا حسابدار نبوده اند

دقیقاً همین طور است.

برای همین است که ما بر این باوریم یک حسابدار زمانی موفق است که در دوره آموزش حسابداری کرده باشد یا بعنوان کارآموز حسابداری در یک شرکت حسابداری چند ماهی را صرف آموزش دیدن کند.

اگر در استان گیلان بخصوص شهر رشت زندگی میکنید در ادامه به شما بهترین آموزشگاه حسابداری در گیلان را به شما معرفی خواهید کرد.

موسسه حسابداری رهنما یکی از بهترین مراکز آموزش حسابداری در رشت محسوب می شود که با برخورداری از سالها تجربه در زمینه امور آموزش حسابداری در رشت و پشتوانه حضور کارشناسان و حسابداران خبره در استان گیلان سهم بزرگی از مبحث آموزش حسابداری در شهر رشت را به خود اختصاص داده است.

ما در این مطلب آدرس وب سایت موسسه حسابداری رهنما را برای شما عزیزان قرار می دهیم تا با مراجعه به بخش آموزش حسابداری و نظرات کارآموزان دوره حسابداری متوسط ویژه بازار کار و دوره آموزش حسابداری پیشرفته ویژه بازار کار  از مطالعه نظرات کارآموزان دریابید که آیا این دوره می توانید چه قدر در ارتقاء بخشیدن به علم حسابداری افراد کمک کننده باشد.

2

همانطور که گفتیم زمانی که شما در بهترین آموزشگاه حسابداری در رشت یا همان موسسه حسابداری شرکت می کنید نتیاج بسیار ارزشمندی بدست می آورید.

در ادامه به این نتایج ارزشمند بیشتر اشاره میکنیم.

1_ در مصاحبه های شغلی بسیار پرقدر ظاهر می شوید.

کارآموزی حسابداری آن هم در بهترین موسسه حسابداری در رشت سطح شما را بسیار بالا می برد و سبب می شود که هنگام مصاحبه شغلی دچار استرس نشوید زیرا از توانایی برخوردار هستید که کارفرما دقیقاً دنبال آن است.

 

2_ به کار تسلط کامل خواهید داشت.

هدف از شرکت در دوره های کارآموزی حسابداری این است که تسلط به کار حسابداری پیدا کنید و موسسه حسابداری رهنما این مهم را برای شما امکانپذیر می کند.

بدون شک اگر از تسلط لازم بر نرم افزار های حسابداری برخوردار باشید دیگر هیچ جای نگرانی نیست.

یکی از مهمترین مزیت های مرکز آموزش حسابداری رهنما این است که دوره های آموزشی که برگزار می کند صد در صد عملی می باشد.

یعنی پس از پایان دوره های آموزشی این موسسه شما کار با تمامی ابزارها و نرم افزار های حسابداری را خواهید آموخت و این یعنی اینکه توانایی حسابداری یک مجموعه را بدون کمک گرفتن از کسی خواهید داشت.

 

3 _ تسلط بر مباحث مالیاتی.

همانطور که می دانید در چند وقت اخیر سخت گیری های سازمان امور مالیاتی برای کسب و کارها بسیار زیاد شده است.

قوانین و تکالیف مالیاتی از پیچیدگی های بسیار زیادی برخوردار است و تنها حسابداران با تجربه هستند که می توانند این تکالیف را به درستی انجام دهند.

البته به این موضوع هم باید توجه داشت که اشخاصی که به قوانین و تکالیف مالیاتی اشراف کامل دارند قطعاً درآمد بیشتری نصیبشان می شود و خیلی ساده تر می توانند اعتماد کارفرمایان را جلب کنند.

زیرا آگاهی به قوانین و تکالیف سازمان امور مالیاتی مجموعه را از هرگونه کمک کرفتن از خارج از مجموعه بی نیاز می کند و این یعنی صرفه جویی در هزینه ها برای کارفرما.

پس اگر به فکر کسب درآمد بیشتر از حرفه حسابداری هستید تنها کافیست تا در دوره حسابداری پیشرفته موسسه حسابداری رهنما شرکت کنید.

بعد از پایان دوره حسابداری پیشرفته شما توانایی بسیار بالا تری از رقبا خود در مصاحبه های شغلی خواهید داشت به عبارت دیگر یک سر و گردن از آنها بالاترید.

یکی دیگر از مزیت های مهم حضور در دوره آموزش حسابداری پیشرفته این است که پس از از اتمام آن می توانید بعنوان مشاور مالی هم کسب درآمد کنید.

 

4_ ارتقاء در موقعیت شغلی

بسیاری از افراد تحت عنوان حسابدار استخدام می شوند ولی وقتی مدیر متوجه عدم توانایی او می شود او را از انجام امور حسابداری منع می کند و به او کارهای مهم را نمیسپارد.

در صورتی که اگر از دانش کافی در حسابداری برخوردار بود می توانست ارتقاء شغلی بگیرد و درآمد خود را افزایش دهد.

حضور در دوره های آموزش حسابداری موسسه حسابداری رهنما مناسب این دسته از افراد هم نیز می باشد.

این افراد می توانند پس از اتمام دوره های آموزشی تغییرات محسوسی در سطح دانش مالی خود ببینند و در نهایت توجه کارفرما را جلب کنند.

3

5_ گزارش گیری دقیق

به یاد داشته باشید که گزارش گیری آن هم به شکل صحیح و دقیق یکی از مهم ترین وظایق حسابداران است.

متاسفانه به دلیل عدم تجربه و دانش کافی، بسیاری از حسابداران موفق به صدور گزارشات شفاف و دقیق حسابداری و ارائه آن به کارفرما نمی باشد.

یکی دیگر از مزیت های مهمی که حضور در بهترین آموزشگاه حسابداری در رشت برای شما دارد این است که نحوه صحیح کار با ابزار های و نرم افزار های حسابداری تخصصی جهت صدور گزارشات متنوع مالی را فرا میگیرید.

 

نکته آخر:

اگر به فکر کسب درآمد و یا حتی ارتقاء شغلی هستید موسسه حسابداری رهنما بعنوان بهترین موسسه حسابداری در رشت می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

 

ارسال نظر: