کدخبر: 14217

بهترین شامپوهای بدون سولفات بازار ایران کدام هستند؟

 

موها همیشه سهم زیادی در زیبایی ما دارند، به همین دلیل در کنار روش‌های مراقبتی مو، استفاده از شامپو بدون سولفات به سلامت بیشتر موها کمک می‌کند. اما چرا شامپوی بدون سولفات؟ آیا می‌دانید سولفات‌ها چه تاثیری بر مو می‌گذارند؟ در ادامه این مقاله با مو تن رو همراه باشید تا علاوه بر معرفی بهترین شامپوهای بدون سولفات بازار ایران، به این سوالات نیز پاسخ دهیم.

اگر بخواهیم در یک کلام و خیلی ساده عملکرد سولفات در شامپوها را توضیح دهیم باید بگوییم: سولفات‌ها موجب کف کردن شامپو می‌شوند. وجود سولفات و ترکیبات سولفات، عامل کف کردن شامپو است و در کنار آن، عاملی است که باعث تمیز شدن عمیق موها می‌شود.

اگر چه سولفات‌ها سال‌ها است در ترکیبات شامپوهای مو استفاده می‌شوند، اما چندان هم برای زیبایی و سلامت بدون ضرر نیستند. ترکیبات سولفات موجب خشکی موها، ایجاد مو خوره، از بین رفتن چربی طبیعی مو و آسیب به ساختار سالم و طبیعی مو می‌شوند.

استفاده از شامپوی بدون سولفات برای کسانی که ریباندینگ، کراتین، بوتاکس یا سایر روش‌های زیبایی مو را انجام داده‌اند یک ضرورت است. زیرا ترکیبات سولفات باعث شسته شدن مواد از روی مو می‌شود یا باعث تشدید خشکی و زبری مو می‌شود.

علاوه بر این موارد، به سایر افراد توصیه می‌کنیم از شامپوی‌های بدون سولفات استفاده کنند تا موهایی نرم‌تر، درخشان‌تر و سالم‌تر داشته باشند. در ادامه ما بهترین شامپوهای بدون سولفات بازار ایران را به شما معرفی می‌کنیم.

شامپو بدون سولفات برای انواع مو

انتخاب بهترین شامپو برای هر فرد، به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. ما در ادامه به معرفی بهترین شامپو بدون سولفات برای انواع مو می‌پردازیم و برای این معرفی ، به جنس مو توجه می‌کنیم تا بتوان برای هر نوع مو، بهترین شامپوها را معرفی نمود.

بهترین شامپوی بدون سولفات برای موهای چرب

انتخاب شامپوی بدون سولفات برای موهای چرب کمی دشوار است. زیرا این شامپوها باید موادی داشته باشند که بتوانند این دسته مو را به خوبی تمیز کنند و در عین حال به مو آسبی نزنند.

شامپو تقویت کننده مو استم سل

این شامپو یکی از بهترین شامپوهای بدون سولفات بازار ایران است که باعث رفع خارش پوست سر شده و در رشد و سلامت موها تاثیر بسزایی دارد. شامپو استم سل چرخه عمر موها را افزایش می‌دهد. این شامپو دارای آنزیم ۵ – آلفا –ردوکتاز است که با جلوگیری از تولید  دی هیدروتستوسترون (DHT)، باعث جلوگیری از ریزش موها می‌شود.

شامپو ضد ریزش نوپریت مدل Nopri Forte G

افرادی که پوست سر چرب دارند، تقریبا به صورت همیشگی با کنترل چربی موهایشان در چالش هستند، شامپو نوپریت، باعث تنظیم و کنترل چربی پوست سر و همچنین تقویت پیاز مو می‌گردد. این شامپو علاوه بر کنترل ریزش مو، سبب تثبیت رنگ موها شده و یکی از بهترین شامپوهای بدون سولفات است. به طور کلی، شامپو نوپریت خون رسانی را به ریشه مو افزایش می‌دهد و در اثر این فعالیت، ریزش موها کاهش می‌یابد.

8

شامپو مناسب موهای رنگ شده، کراتین شده و خشک

موهای رنگ شده یا کراتینه، به مراقبت خیلی بیشتری نیاز دارند، زیرا این موها بسیار حساس‌تر بوده و بر اثر کارهای انجام شده بخشی از توان موها از بین رفته است. به همین دلیل اگر می‌خواهید موهایی سالم داشته باشید، استفاده از شامپوهای بدون سولفات یک ضرورت است. همچنین، از آنجایی که موهای رنگ شده و خشک حساس تر هستند و بیشتر در معرض آسیب و ریزش هستند، پیشنهاد می‌شود از شامپو ضد ریزش مو نیز استفاده کنید.

شامپو بدون سولفات تقویت کننده، براق کننده و احیا کننده مو فولیکا مدل Argenine B

شامپوی بدون سولفات فولیکا، یکی از بهترین شامپوهای بدون سولفات بازار ایران است که مناسب موهای شکننده و ضعیف است. زیرا این شامپو علاوه بر اینکه بافت و ساختار مو را تقویت می‌کند هیچ گونه آسیبی به موها وارد نمی‌کند و به شما موهایی براق و زیبا می‌دهد.

شامپو بدون سولفات لافارر

بعد از کراتین و رنگ مو، شامپو لافارر مناسب‌ترین انتخاب برای استفاده روزانه و تقویت موهاست تا موهایی نرم و درخشان داشته باشید.

شامپو محافظ رنگ مو وچه

موهای آسیب دیده بعد از دکلره، کابوس بسیاری از بانوان است. موهای رنگ شده همیشه ضعیف‌تر، خشک‌تر و آسیب‌دیده‌تر از موهای معمولی هستند، اما نگران نباشید. استفاده از شامپو و ماسک مناسب، می‌تواند تا حد زیادی شما را از شر این کابوس رها سازد. شامپو وچه ریشه موها را تقویت کرده و از رنگ مو محافظت می‌کند. در نتیجه ریزش موی پس از رنگ کاهش پیدا کرده و این شامپو تا حد زیادی آسیب‎های ناشی از دکلره را ترمیم می‌کند.

شامپو آلپسین، بهترین شامپوی بدون سولفات بازار ایران

در سال‌های اخیر، با وجود تحریم‌ها، شامپوهای خارجی تا حدودی کمیاب شده‌اند. شامپو آلپسین، یکی از تخصصی‌ترین شامپوهای تولید شده آلمان است که می‌توانید آن را از سایت مو تن رو تهیه نمایید.

این شامپوها مناسب انواع مو تولید شده‌اند و به خاطر ترکیبات متفاوت آن‌ها، تقویت کننده خارق‌العاده مو هستند. عصاره نعناع و کافئین موجود در شامپو آلپسین در پر پشت کردن موها تاثیر دارد و باعث جلوگیری از ریزش مو می‌گردد. به همین دلیل شامپو آلیپسن را می‌توان در دسته‌بندی شامپوهای درمانی قرار داد زیرا این شامپوها هر کدام به صورت تخصصی تولید شده‌اند. شامپو آلیپسن، در انواع ضد ریزش، ضد شوره، تقویت کننده و مناسب آقایان تولید شده‌اند.

برای خرید شامپو آلپسین به صورت آنلاین به سایت مو تن رو مراجعه کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستتان برسد و تجربه‌ی خریدی راحت و لذت بخش را برای خودتان ثبت کنید.

از موهایتان محافظت کنید

در این مقاله در رابطه با بهترین شامپوهای بدون سولفات برای موهای خشک و چرب صحبت کرده و شما را با بهترین برندهای بازار آشنا کردیم. توجه داشته باشید که انتخاب یک شامپو مناسب می‌تواند زیبایی چهره شما را بسیار بیشتر و استفاده از یک شامپو نامناسب موهای شما را نامناسی جلوه دهد. بنابراین، شامپویی مناسب جنس موهایتان و از برندی خوب را خریداری کرده و سلامت موهایتان را تضمین کنید.

 

 

ارسال نظر: