کدخبر: 14259

بهترین روش برای افزایش سود واردات از چین+ بررسی 2 روش مهم

 

کشورها بر اساس نیاز خود به برخی از کالاها اقدام به خرید آنها از کشورهای خارجی می‌کنند. واردات کالاها اگر از روش درستی انجام شود می‌تواند سود خوبی را برای تاجران آن به همراه داشته باشد. علاوه بر منافع اقتصادی، واردات می‌تواند در فرهنگ یک کشور نیز تأثیر زیادی بگذارد. 

واردات از چین می‌تواند تأثیر زیادی بر سودآوری بازرگانان داشته باشد. دو روش برای واردات از این کشور پیش روی شما قرار دارد، شما می‌توانید برای واردات شخصاً اقدام کرده یا اینکه از طریق شرکت‌های وارداتی این کار را انجام دهید. در ادامه به بررسی هر دو روش خواهیم پرداخت.

عواملی که باعث سودآوری واردات از چین شده است!

واردات از چین در اکثر کشورهای جهان به‌عنوان یک عامل کلیدی برای سودآوری شناخته شده است، زیرا واردات از این کشور دارای مزایایی است که آن را به بهترین منطقه برای تجارت تبدیل کرده است. در ادامه مطلب به مزایای واردات از کشور چین می‌پردازیم.

برای واردات از چین با وانیکسکلیک کنید

8

قیمت پایین محصولات چینی

قیمت کم محصولات چینی به دلیل تعداد زیاد نیروی کار ماهر و ارزان، کارخانه‌های مونتاژ، سیستم حمل‌ونقل سریع، دسترسی به مواد اولیه و فناوری است. علاوه بر این، چین دارای کارخانه‌های بسیاری است که می‌توانند در کمترین زمان ممکن محصولات را به مقدار انبوهی تولید کنند. اگر واردکردن کالاها از چین اصولی انجام شود، سود قابل توجهی نصیب بازرگانان خواهد شد. شرکت واردات از چین، وانیکس، می‌تواند در رسیدن به سودهای قابل توجه کمک بزرگی به بازرگانان کند.

برخورداری از کیفیت بالا

چین به دلیل برخورداری از سیستم فناوری پیشرفته و نیروی کار متخصص می‌تواند محصولات با کیفیتی را با قیمت مناسب تولید کند. از آنجا که مشتریان چینی خواهان کالاهایی باکیفیت بالا هستند از این رو تولیدکنندگان چینی سعی می‌کنند که رضایت مشتریان خود را جلب کنند. به همین منظور بسیاری از کالاهای این کشور باکیفیت خوبی عرضه می‌شود. 

امکان سفارش در حجم بالا

از مواردی که باعث محدودیت تجارت با برخی از کشورها می‌شود ناتوانی آن کشور در تولید انبوه کالا است. این مسئله باعث کاهش خریدوفروش و کاهش سود می‌شود. به‌عنوان مثال اگر شما به‌عنوان یک بارزگان قصد واردات لپ‌تاپ را داشته باشید به دلیل محدودیت تولید کشور طرف معامله نمی‌توانید کالاها را به مقدار موردنیاز تهیه و وارد کنید.

مزیت مهمی که کشور چین دارد این است که قابلیت واردات در حجم بالا از کشور وجود دارد. این مورد بازرگان را به سود قابل توجهی می‌رساند. با کمک شرکت بازرگانی وانیکس قادر خواهید بود در کمترین زمان ممکن کالاهای مورد نظر را از چین خریداری و به ایران وارد کنید. 

شرکت واردات از چین؛ بهترین روش برای افزایش سود تجارت

اگر قصد تجارت دارید و به دنبال کسب سود بیشتری هستید باید با مراحل و تکنیک‌های واردات از کشور چین آشنا شوید. به عبارتی کسب سود در تجارت بدون رعایت اصول مربوط به آن امکان‌پذیر نخواهد بود. همان‌طور که در مقدمه نیز بیان شد برای واردات می‌توانید شخصاً اقدام کرده یا از شرکت‌های بازرگانی کمک بگیرید. 

با توجه به هزینه‌های بالای سفر به چین و عدم اطلاعات کافی، انتخاب شرکت‌های بازرگانی انتخاب مناسب‌تری برای کسب سود بیشتر و کاهش ریسک این تجارت است. این شرکت‌ واردات از چین تخصص زیادی در این رابطه داشته و به افرادی که قصد تجارت از دیگر کشورها دارند کمک زیادی می‌کنند. در ادامه به بررسی این مراحل و نقش شرکت‌های وارداتی در آن را بررسی خواهیم کرد.

آشنایی با بهترین شرکت از واردات چین، کلیک کنید

9

مرحله اول: تشخیص بازار هدف

کالاهایی که متقاضیان زیادی دارند می‌توانند بیشترین سود را به همراه داشته باشند. به‌عنوان مثال یکی از این کالاها پوشاک هستند. در واقع لباس جزو یکی از مهم‌ترین نیازهای انسان است. از طرفی قیمت این اجناس در بازار چین مناسب بوده و باعث می‌شود تا واردات با سود بیشتری همراه باشد. شرکت بازرگانی می‌تواند کمک بزرگی در این راه باشد. زیرا این شرکت‌ها علاوه بر داشتن تجربه در زمینه حقوقی نیز اطلاعات مفید و به روزی دارند. این باعث می‌شود تا از ریسک‌ها و خطرات تجارت تا حد زیادی کاسته شود.

مرحله دوم: انتخاب تأمین‌کننده

پس از اینکه کالای موردنظر را انتخاب کردید نوبت به یافتن تأمین‌کننده‌ای معتبر می‌رسد. این یکی از مهم‌ترین مراحل واردات کالا از چین است. در این مرحله لازم است تا از قیمت محصولاتی که تأمین‌کننده ارائه می‌کند آگاه شوید. البته  بهتر است که کیفیت را فدای قیمت کم نکنید. زیرا کیفیت اجناس دارای اهمیت زیادی هستند. یک تأمین‌کننده معتبر، تعهد لازم برای مبادله را دارد. برای یافتن تأمین‌کننده‌ای با این شرایط لازم است تا شخصاً به چین سفرکرده و تحقیقاتی در این خصوص انجام دهید.

 مشکلی که در این روش وجود دارد، افزایش هزینه‌های جانبی واردات است. شرکت واردات از چین، وانیکس می‌تواند در این رابطه کمک شایانی به شما کند که بدون سفر به چین واردات را به آسانی و از راه مطمئن انجام دهید. وانیکس با داشتن نمایندگانی معتبر و باتجربه تولیدکننده کالاهای باکیفیت در چین را پیدا می‌کند. این اقدام به‌صورت قابل ملاحظه‌ای هزینه‌های واردات را کاهش می‌دهد.

مرحله سوم: خرید کالا

پس از طی مراحل قبلی یعنی انتخاب کالا و تأمین‌کننده مناسب باید خرید کالاها انجام شود. در صورتی که پس از بررسی‌های لازم، کالا از نظر کیفیت و قیمت مورد تأیید باشد، لازم است تا قراردادی بین خریدار و فروشنده تنظیم گردد. تنظیم قرارداد باید بادقت بالایی انجام شود. بهتر است در این موارد از شرکت‌های واردکننده کمک بگیرید. روش‌های مختلفی برای پرداخت هزینه‌ها وجود دارد که لازم است در این خصوص اطلاعات کافی داشته باشید. 

مرحله چهارم: حمل‌ونقل بار

پس از خرید کالاها باید آنها را وارد کشور کنید. چندین راه برای حمل‌ کالا از چین وجود دارد که با توجه به نوع و حجم محموله متفاوت است. مسیر هوایی، زمینی، ریلی و دریایی انواع مختلف راه‌های حمل‌ونقل کالاها از چین است. در حمل‌ونقل زمینی مدت‌زمان زیادی، به دلیل مسافت طولانی، صرف خواهد شد. روش هوایی بسیار سریع‌تر از روش زمینی است اما این روش نسبت به دیگر روش‌ها گران‌تر است. راه ریلی نیز دارای محدودیت در حجم کالاها است. اما با ارسال کالاهای از چین به ایران از مسیر دریایی می‌توان حجم بالایی کالا را ارسال کرد. 

مرحله پنجم: ترخیص از گمرک

پس از بارگیری و ارسال، نوبت به عبور کالاها از گمرک می‌رسد. برای ترخیص کالاها از گمرک نیاز به ارائه مدارک کالاها است. درصورتی‌که کالاها با مدارک تحویل داده شده به گمرک، تطابق نداشته باشند ترخیص کالاها دچار مشکل می‌شود. با شرکت واردات از چین، وانیکس، امکان عبور کالا از مرز بدون گمرکی وجود دارد.

عبور کالا از مرز بدون گمرکی

بسیاری از افراد ممکن است به دلیل هزینه‌های زیادی که صرف عبور از گمرک می‌شود از واردات منصرف می‌شوند. اما عبور کالا از مرز بدون گمرکی یکی از مزیت‌های مهم واردات از طریق شرکت‌های بازرگانی است که می‌تواند در این زمینه کمک بزرگی برای کاهش هزینه‌ها باشد. در واقع برای واردات کالاها باید هزینه‌هایی بابت خرید کالا، یافتن تأمین‌کننده، حمل‌ونقل، بازرسی بار و تعرفه‌های گمرکی پرداخت شود. هزینه‌های گمرکی بسته به نوع و حجم کالاها متفاوت است.

برای عبور کالا از مرز بدون گمرکی کلیک کنید

10

کالاهای با ارزشی که در حجم بالا وارد کشور می‌شوند باید هزینه‌های بیشتری را به گمرک پرداخت کنند. شرکت وانیکس با عبور کالاها از مرز بدون گمرکی، هزینه‌های گمرک را از این پروسه حذف می‌کند.

 

 

ارسال نظر: