کدخبر: 14288

اصول استخدام تولید کننده محتوا متنی سایت هادی عظیمی چیست؟

 

آیا می دانید که استخدام تولید کننده محتوا متنی سایت از چه اصولی برخوردار می باشد؟ در صورتی که قصد دارید کسب و کارتان در میان مشتریان و رقبا شناخته شود مجبورید به سمت بازاریابی محتوا و بلد بودن اصول استخدام تولید کننده محتوا بروید.

همچنین می بایست یک محتوا سودمند و مرتبط با کسب و کارتان تولید کرده و آن را به مخاطبان خود ارائه دهید. به منظور نتیجه بخش بودن تولید محتوا، برای فرآیند طولانی مدت آن داشتن برنامه ریزی دقیق و منظم از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

به همین جهت نیازمند یک استراتژی محتوایی هستید که در آن مشخص شدن کلیه جنبه های تولید محتوا از قبیل اهداف، بازار هدف، نیازهای مخاطبان و دوره زمانی صورت گرفته باشد. فراموش نکنید که بازاریابی محتوا فرآیندی طولانی می باشد که به دانش تخصصی و تجربه نیاز دارد.

بنابراین اگر بدون درنظر گرفتن چنین عناصری برای سفارش تولید محتوا انگلیسی یا فارسی اقدام شود هیچ گونه نتیجه ای حاصل نمی شود. پس از تالیف استراتژی محتوا و آغاز بازاریابی محتوا باید تولید کننده محتوا را استخدام نمایید.

استخدام تولید کننده محتوا متنی سایت و چالش های آن

5

در مبحث استخدام تولید کننده محتوا متنی سایت باید بگوییم که برای داشتن یک تولید کننده محتوا با یک سری چالش ها روبرو خواهید شد. ممکن است استخدام تولید کننده محتوا مثل استخدام نیروهای دیگر به نظر برسد.

ولی با توجه به اینکه نوجوانان اخیرا به دنبال کسب درآمد از تولید محتوا هستند، برای چنین استخدامی لازم است که چندین نکته را مورد توجه قرار دهید. به دلیل اینکه در حال حاضر آموزش تولید محتوا در دانشگاه ها و مدارس صورت نمی گیرد. به همین جهت این موقعیت شغلی بدون فارغ التحصیلی می باشد.

در نتیجه شما نمی توانید بعد از ارزیابی دانشگاه یا واحدهایی که گذرانده اید تصمیم خودتان را بگیرید. عدم وجود رشته تحصیلی تولید محتوا، تجربه محور بودن تولید محتوا، مشخص کردن شرکت هایی که تولید کننده محتوا قبلا در آن کار می کرد، بلد بودن یا نبودن سایر زبان ها به خصوص انگلیسی و تسلط داشتن یا نداشتن به زبان فارسی از جمله چالش هایی هستند که برای داشتن تولیدکننده محتوا پیش رویتان خواهند بود.

توجه داشته باشید که لازم نیست تا کلیه تولید کنندگان محتوا از همه این موارد برخوردار باشند. ولی برای استخدام تولیدکننده محتوا چندین مهارت به عنوان موارد تعیین کننده به شمار می آیند که اگر قادر به تشخیص برخی از آنها در نیروی متقاضی بودید توصیه می شود آن را استخدام نمایید.

آشنایی با الزامات استخدام تولیدکنندگان محتوا متنی سایت

6یکی از مهمترین الزامات برای استخدام تولیدکننده محتوا متنی سایت این است که فرد متقاضی به زبان فارسی و انگلیسی و اصول نگارش و ویرایش تسلط داشته باشد. همچنین لازم است که از بازاریابی محتوا و استراتژی محتوا به اندازه کافی شناخت داشته باشد.

یکی دیگر از الزامات تولید کننده محتوا برای استخدام این است که توانایی برنامه ریزی برای خود را داشته باشد. به همین جهت مهندس هادی عظیمی برای استخدام شرط استفاده منظم از دفتر برنامه ریزی روزانه را قرار داده است.

داشتن نگرش عمیق در مورد هدف از تولید محتوا، برخوردار بودن از انگیزه کافی جهت تولید محتوا و نمونه های خوب جزء الزامات دیگر تولیدکنندگان محتوا متنی سایت محسوب می شوند. اکثر متقاضیان وارد شده در حوزه تولید محتوا امکان دارد در شرکت های بزرگ و شناخته شده کار نکرده باشند.

ولی این دلیل نمی شود که آنها را استخدام نکنید یا به آنها فرصت کار کردن را ندهید. زیرا استعداد نوشتن و تحلیل به عنوان یکی از اصول تعیین کننده در این موقعیت شغلی به شمار می آیند. حتی در صورتی که متقاضی نمونه کار تولید محتوا نداشت نیز می توانید فرصت ارائه آن را به او بدهید.

به این معنا که برای تعیین نمودن ارزیابی توانایی های متقاضی امکان گرفتن یک آزمون از او وجود دارد. برای انجام این کار فقط باید یک موضوع متناسب با کسب و کار خود به متقاضی بدهید و از او درخواست کنید تا 700 کلمه در مورد موضوع داده شده آماده کند. بعد نمونه کارش را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهید.

در مجموعه آژانس دیجیتال مارکتینگ هادی عظیمی سفارش طراحی سایت در اردبیل پذیرفته میشود و از این رو این سایت ها نیازمند استخدام تولید کننده محتوا هستند که به همین دلیل ما اطلاعات کاملی را به شما ارائه کردیم.

نحوه ارزیابی نمونه کار تولید کننده محتوا در سایت هادی عظیمی

7

قبل از استخدام تولید کننده محتوا متنی سایت باید نمونه کار متقاضی را بررسی نمایید. در زمان بررسی میزان کیفیت نمونه کار او توجه به برخی نکات اهمیت بسیار زیادی دارد. این نکات را قادر هستید در مورد نمونه کارهای تولید کنندگان مجرب هم مدنظر قرار دهید تا به این موضوع پی ببرید که آیا این فرد توانایی مفید بودن برای بازاریابی محتوایی شما را دارد یا خیر.

دلیل آموزش استخدام ما چیست؟ برای کسانی که به عنوان مشتریان سایت هادی عظیمی از صفحه خدمات سفارش تولید محتوا متنی سئو شده سایت برای ثبت سفارش و پرداخت هزینه تولید محتوا متنی استفاده میکنند، همیشه بهترین تولید کنندگان محتوا را در نظر گرفتیم.

یکی از مهمترین نکات مربوط به ارزیابی میزان کیفیت نمونه کار تولید کننده محتوا توجه کردن به اصول نگارشی و ویرایشی و همچنین رعایت آنها می باشد. در صورتی که 80 درصد این اصول توسط نویسنده رعایت شده بودند بهتر است زمان بیشتری را برای استخدام او درنظر بگیرید. در صورت ترجمه بودن نمونه کار توجه داشته باشید که متن روان و دارای معادل گذاری های خلاقانه باشد.

ساختار محتوا بسیار مهم است و نمونه کار باید چکیده، بدنه و پایان مناسب داشته باشد. نمونه محتوایی که از چکیده و پایان و ساختار مناسبی برخوردار نیست ارزش ندارد که آن را بررسی نمایید. در صورت کپی بودن محتوا و نمونه کار ارائه شده بلافاصله برای رد کردن آن اقدام کنید. مطمئن شوید که نمونه کار به برآورد هدف شما پرداخته است.

در صورتی که برای شما اهمیت دارد تا محتوا براساس اصول سئو نوشته شود توجه کنید که آیا نویسنده این اصول و همچنین استفاده از کلمات کلیدی را در نمونه کار رعایت کرده یا خیر.

سخن پایانی برای استخدام در سایت هادی عظیمی

در این مطلب سعی کردیم بگوییم که اصول استخدام تولید کننده محتوا متنی سایت www.hadi-azimi.ir شامل چه مواردی می شود. به علاوه ذکر کردیم که تولیدکنندگان محتوا باید از چه الزاماتی برخوردار باشند. با توجه به مطالبی که گفتیم استخدام یک نویسنده حتی در صورت نداشتن الزامات مذکور امکان پذیر می باشد. اما باید یک موضوع مرتبط با کسب و کارتان به او بدهید تا درباره آن بنویسد.

در صورتی که قصد دارید برای سایت خود یک نویسنده خوب را استخدام نمایید باید مطمئن شوید که شخص متقاضی کلیه مهارت های لازم را دارد. به خاطر داشته باشید که پس از اینکه متقاضی نمونه کار خود را ارائه داد باید محتوا را به طور دقیق و با دقت بالا بررسی کنید.

با درنظر گرفتن مهارت ها و نکته های ارزیابی نمونه کار می توانید برای استخدام تولید کننده محتوا متنی سایت که برای کسب و کار شما سودمند بوده اقدام نمایید. البته میتوانید وارد سایت شده با ما تماس گرفته و بهترین ها را استخدام کنید.

 

 

ارسال نظر: