کدخبر: 14294

خرید فرش اقساطی بدون چک

 

 

خرید فرش به عنوان یکی از کالاهایی که این روزها قیمت آن چندبرابر شده‌است، یکی از دغدغه‌های خانواده‌های ایرانی و به‌خصوص زوج‌های جوان ایرانی است که تصمیم به خرید وسایل منزل برای شروع یک زندگی مستقل را دارند. با وجود لزوم خرید فرش به عنوان یکی از وسایل زندگی، قیمت بالای هر تخته‌فرش بار سنگینی از لحاظ مالی بر دوش خانواده‌های ایرانی می‌گذارد. در این میان برخی از فروشندگان فرش معتبر در سراسر کشور، امکان خرید فرش اقساطی بدون چک را برای هموطنان خود فراهم کرده‌اند.

خرید اقساطی فرش به منظور رفاه حال کسانی که دارای درآمدی ثابت هستند، اما توان پرداخت یکباره هزینه فرش را ندارند روشی بسیار ایده‌آل است. شما می‌توانید در این روش خرید، بخشی از قیمت فرش را نقدی پرداخت کنید و باقیمانده آن را در طی چند ماه پرداخت کنید. اگر چک داشته‌باشید می‌توانید برای باقیمانده قیمت خرید خود چک پرداخت کنید، در غیر اینصورت می‌توانید از شرایط خرید فرش اقساطی بدون چک استفاده کنید. در ادامه با فرش شادرخ همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را بگیرید.

مزایای خرید فرش اقساطی بدون چک

یکی از واضح‌ترین مزایای این نوع خرید استفاده از شرایط پرداخت هزینه فرش به صورت قسطی و بدون داشتن دسته‌چک است. در این روش با توجه به شرایطی که فروشگاه ارائه‌دهنده فرش اعلام می‌کند، می‌توانید بخشی از مبلغ را در ابتدا و هنگام خرید فرش و مابقی را در چند قسط که با توجه به قیمت فرش مشخص می‌شود، پرداخت کنید. این روش خرید را می‌توانید در فروشگاه‌های آنلاین فرش نیز انجام دهید، به این صورت که شما می‌توانید با قیمت پائین‌تر، فرش ماشینی خود را به طور مستقیم از کارخانه خریداری کنید و از امکان ارسال رایگان فرش درب منزل نیز برخوردار شوید. یکی از این کارخانجات فرش شادرخ کاشان است که امکان خرید فرش به صورت قسطی و بدون چک را فراهم کرده‌است. برای اطلاع از شرایط ویژه خرید فرش از گروه صنعتی شادرخ کویر کاشان می‌توانید به سایت این کارخانه به نشانی https://shadrokhcarpet.ir مراجعه کنید و از طریق ارتباط آنلاین با کارشناسان فروش این مجموعه، از این شرایط مطلع شوید.

مدارک مورد نیاز برای خرید فرش اقساطی بدون چک

یکی از روش‌های این نوع خرید، خرید به صورت قسطی با پرداخت سفته است، در این روش شما نیازی به پرداخت چک یا حتی معرفی ضامن را ندارید. تنها کافی است به عنوان یکی از مدارک لازم برای استفاده از این نوع خرید مدارکی مربوط به حساب بانکی خود را به فروشنده ارائه کنید. این مدارک می‌تواند گردش حساب بانکی، فیش حقوقی و یا گواهی اشتغال به کار و یا هر سه این موارد باشد. دیگر مدارک موردنیاز شامل مدارک شناسایی معتبر مانند کارت ملی هوشمند، و مدارک مربوط به آدرس محل سکونت شما است. در این روش معمولا نیاز است تا در یکی از بانک‌هایی که فروشنده به شما اعلام می‌کند حساب بانکی باز کنید، که معمولا در روش خرید آنلاین مراحل باز کردن حساب نیز توسط خود فروشنده انجام می‌شود.

با ارائه این مدارک شما به راحتی می‌توانید فرش موردنظر خود را از بین صدها طرح و رنگ فرش انتخاب کنید و هزینه آن را به صورت قسطی پرداخت کنید. علاوه بر اینکه با خرید اینترنتی در سایت فروشگاه موردنظر، دیگر نگران خستگی خود و فروشنده برای انتخاب از بین چندین فرش نخواهید بود و برای پرداخت قسط‌های خود نیز نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت. در صورتی که مایل به مراجعه و خرید حضوری از فروشگاه فرش هستید، می‌توانید آدرس نمایندگی آن را در شهر خود با جستجو در سایت فروشگاه پیدا کنید و با در دست داشتن مدارک معتبر، خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید.

13

خرید فرش کاشان اقساطی بدون چک

کاشان قطب فرش ماشینی کشور ایران است و بهترین کارخانجات فرش ماشینی در این شهر واقع شده‌اند. نخ استفاده‌شده در اکثر فرش‌های بافته‌شده در کارخانجات کاشان، نخ 100% آکریلیک است که باعث ایجاد خواص و ویژگی‌هایی ایده‌آل در فرش ماشینی می‌شود. به عنوان مثال این نوع از فرش‌های ماشینی مقاومت بسیار زیادی نسبت به پارگی و تغییر رنگ در هنگام شستشو دارند. عدم پرزدهی و حساسیت‌زایی از دیگر خصوصیات فرش‌های کاشان است. تنوع طرح و رنگ نیز در این فرش‌ها بسیار زیاد است و از محبوبیت بسیار بالایی در بین ایرانیان برخوردار هستند. اگر تصمیم به خرید فرش کاشان را دارد، نگران پرداخت هزینه فرش خود نباشید شما می‌توانید در فروشگاه فرش شادرخ با امکان خرید فرش اقساطی بدون چک، صاحب زیباترین فرش بافت کاشان شوید. این گروه صنعتی تولیدکننده فرش ماشینی با داشتن 15 سال سابقه در تولید فرش‌های ماشینی، مزایای دیگری مثل گارانتی محصول، ارسال رایگان درب منزل، قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا را برای رضایت مشتریان خود در نظر گرفته‌است.

روش‌های پرداخت اقساط در خرید فرش اقساطی بدون چک

تعداد و مبلغ اقساط به طور معمول با توجه به تعداد و قیمت فرش خریداری‌شده تعیین می‌شود و معمولا در 6، 9 و 12 ماه قابل پرداخت است. شما می‌توانید برای صرفه‌جویی در هزینه و وقت خود از روش پرداخت آنلاین اقساط استفاده کنید. این پرداخت‌ها از طریق درگاه‌های مطمئن بانکی انجام می‌شوند. به علاوه اینکه اطلاعات شما در این درگاه‌ها ذخیره نمی‌شود و نگرانی بابت اطلاعات حساب بانکی خود نخواهید داشت. در استفاده از روش‌های خرید آنلاین حتما از قبل نسبت به اعتبار سایت و داشتن نماد الکترونیک معتبر اطمینان حاصل کنید.

14

سخن آخر

این روزها به دلیل افزایش قیمت کالاهای موردنیاز ایرانیان و در کنار آن کاهش قدرت خرید مردم، خرید اقساطی راه پیش روی خریداران و فروشندگان است. با استفاده از این روش، هم خریداران می‌توانند قیمت کالای موردنیاز خود را به صورت ماهیانه پرداخت کنند و هم فروشندگان کالای خود را در این بازار راکد به فروش برسانند. فرش یکی از کالاهایی است که در خانه تمام ایرانیان دیده می‌شود و تمام زوج‌های جوانی که قصد شروع زندگی مشترک خود را دارند، نیازمند خرید این کالا هستند. گروه صنعتی فرش شادرخ با فراهم‌کردن امکان خرید فرش اقساطی بدون چک برای زوج‌های جوان و هموطنان خود به حل یکی از دغدغه‌های موجود در این میان اقدام کرده‌است. در صورتی که از یک درآمد ماهیانه مطمئن برخوردار هستید، اما امکان داشتن دسته‌چک را ندارید می‌توانید برای اطلاع از شرایط پرداخت در این روش با کارشناسان فروش در شادرخ کویر کاشان تماس بگیرید.

 

ارسال نظر: