کدخبر: 14520

0 تا صد خرید چراغ سیگنال

 

آیا در شرایط تحریم قیمت چراغ سیگنال اشنایدر و دیگر تجهیزات الکتریکی مانند شاسی استارت اشنایدر  افزایش پیدا کرده است!دلیل وجود شما در این مقاله قطعا" این است که  می خواهید چراغ سیگنال اشنایدر یا تجهیزات الکتریکی بخرید و می خواهید درباره ی قیمت آن ها اطلاعات کسب کنید.بسیاری از افراد که در صنعت برق فعالیت دارند برای تهیه ی تجهیزات الکتریکی و برقی در شرایط اقتصادی کنونی و تحریم های سخت موجود، دچار سردرگمی هستند و نمی دانند چه فروشگاه هایی را برای خرید محصولات خود انتخاب کنند .این شرایط بسیار پیچیده و سخت است حتی ممکن است قیمت چراغ سیگنال در یک فروشگاه چند برابر قیمت در یک فروشگاه و نمایندگی دیگر باشد.

یکی از افرادی که در صنعت برق فعالیت دارد بیان کرده است : من به دنبال قطعه ی الکتریکی بودم و در یک منطقه به دیدن چند مغازه و نمایندگی رفتم تا وسیله ی الکتریکی که لازم داشتم را تهیه کنم . برایم بسیار عجیب بود! دقیقا" همان کالایی که در مغازه ی قبلی دیدم قیمتی دو برابر داشت ! بسیار گیج شده بودم و نمی دانستم از کدام نمایندگی و مغازه باید کالای مورد نظرم را خریداری کنم!

بسیار خب ! احتمالا" شما هم با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنید . به همین دلیل قبل از خرید تجهیز الکتریکی که لازم دارید باید با تحقیقات درست ، یک فروشگاه مناسب و قابل اعتماد را برای خرید انتخاب کنید .شما وقتی یک فروشگاه و نمایندگی قابل اعتماد پیدا می کنید بسیاری از مشکلاتتان حل می شود و با خیال راحت خریدتان را انجام می دهید در این صورت می توانید در زمان و هزینه هایتان صرفه جویی نمایید.

جالب است بدانید نمایندگی هایی که این محصولات را با چند برابر قیمت به فروش می رسانند ،تحریم های بین المللی علیه ایران را بهانه می کنند. البته اگر از حق نگذریم تا حدی درست می گویند اما نه به این صورت که قیمت ها را تا این حد بالا ببرند.با این حال در بین فروشگاه های گران فروش برخی از نمایندگی های آنلاین وحضوری در این زمینه وجود دارند که بدون حضور دلال ها و واسطه های زیاد تجهیزات الکتریکی را با قیمت مناسب به دست مشتریان خود می رسانند . تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید تا هنگام خرید این وسیله دچار سردرگمی نشوید.

کدام رنگ چراغ سیگنال را باید خریداری کنید!

5

به احتمال زیاد می دانید که چراغ سیگنال ها در رنگ های متفاوتی در بازار موجودند اما شاید ندانید به طور دقیق هر کدام از رنگ ها نشانگر چه موضوعی است ! در ادامه به شما می گوییم هر کدام از رنگ های چراغ سیگنال که به آن لامپ سیگنال هم می گویند به چه معناست.

چراغ سیگنال سبز رنگ : وقتی یکی از کلیدهای سیستم برق در حالت باز باشد، چراغ سیگنال سبز روشن می شود.

چراغ سیگنال قرمز رنگ : هنگامی که این چراغ روشن می شود یعنی کلید در موقعیت بسته قرار دارد که دقیقا" برعکس چراغ سیگنال سبز رنگ می باشد.

چراغ سیگنال سفید رنگ : این رنگ برای نمایش وضعیت جریان DC استفاده می‌شود. هنگامی که تغذیه‌ی مدار فرمان فعال شد، لامپ سیگنال سفیدرنگ روشن خواهد شد.

چراغ سیگنال زرد رنگ : زمانی که در یک موتور الکتریکی ، کلیدی در حالت خطا (فالت) باشد . این نوع از چراغ سیگنال روشن خواهد شد .

یکی از دلایل اهمیت لامپ سیگنال این است که خطاها را آشکار می کند و اپراتور را از  این قضیه آگاه می سازد تا مشکل را رفع کند.اگر چراغ های سیگنال وجود نداشتند متوجه اشتباه در مدار نمی شدید.علاوه بر اینکه این لامپ ها شما را از خطاها آگاه می سازند ، نمایش وجود برق در تابلو برق را نیز نشان می دهد.

کدام نوع از چراغ سیگنال را نیاز دارید؟

6

قبل از این که به نمایندگی ها سر بزنید درباره ی انواع لامپ های سیگنال اطلاعات کسب کنید و ببینید کدام نوع از آن ها نیاز شما را برطرف می سازد ما در این قسمت به شما خواهیم گفت چند نوع لامپ سیگنال داریم.

تنوع بسیاری در چراغ سیگنال ها موجود می باشد این تنوع در رنگ، ولتاژ،شکل هندسی، اندازه، برند و قطر قابل مشاهده می باشد.یکی از مواردی که هنگام خرید باید به آن دقت کنید قطر این قطعه ی الکتریکی می باشد که معمولا" در دو نوع  12 و 16 میلیمتری موجود می باشد.اگر در تابلو برق می خواهید از این وسیله استفاده کنید بهتر است از نوع 22 میلیمتری آن استفاده کنید.

مورد بعدی که در هنگام خرید این وسیله بسیار مهم است ولتاژ آن می باشد .شما باید بدانید ولتاژ مدار فرمان چقدر است تا متناسب با آن وسیله ی مورد نیازتان را با ولتاژ درست خریداری کنید.به طور معمول لامپ های سیگنال در نوع های 220 ولت، 110 ولت، 48 ولت و 24 ولت در نمایندگی ها موجود است  قیمت آن ها با اندازه ولتاژ آن متغیر است.

توجه! هنگام نصب به محل جایگیری ، وجود گردوغبار، تماس با مایعات و ... توجه کنید چرا که بر روی طول عمر دستگاه تاثیر می گذارد.

 

کدام نمایندگی مطمئن تر است؟

7

طبق تحقیقات و پرسش هایی که انجام دادیم یکی از بهترین نمایندگی ها که افراد به آن اطمینان کرده اند و از قیمت های آن راضی بوده اند تهران اشنایدر بوده است.بعد از خرید مشتریان با آن ها گفتوگو کردیم و آن ها رضایت کامل خود را درباره ی خریدشان از این مجموعه اعلام کرده اند .مشتریان از این که تنها با یک تماس می توانند قیمت تمامی تجهیزات الکتریکی اشنایدر را متوجه شوند بسیار خوشحال و راضی بودند.

از تاثیرات مثبت تکنولوژی می توان به خرید آسان و دقیق تر اشاره کرد.به طوری که دیگر لازم نیست همانند سال های قبل حتما" به مغازه بروید و محصولات آن فروشگاه را مشاهده کنید شما به راحتی می توانید با داشتن نام آن فروشگاه (تهران اشنایدر ) در اینترنت صفحه ی مربوطه را ببینید و تمامی محصولات مانند چراغ سیگنال اشنایدر، انواع شاسی ها به خصوص شاسی قفل شو اشنایدر را به صورت آنلاین با تمامی اطلاعات آن مشاهده فرمایید.

تهران اشنایدر علاوه بر داشتن فروشگاهی در تهران ، لاله زار جنوبی ، پاساژ 110 دارای سایتی همراه با انواع محصولات مختلف می باشد که قبل از خرید می توانید از اطلاعات درون سایت بهره مند شوید.

 

 

ارسال نظر: