کدخبر: 14527

دیوارپوش اداری

 

دیوارپوش های اداری: امروزه تقاضای بالایی در بازار دارند انواع مختلفی دارد که در این مقاله سعی میکنیم تمام ویژگی های آنها را بررسی کرده و از تمام جهات آنها را بررسی کرده تا بتوانیم یک انتخاب حرفه ای انجام دهیم.

خرید دیوارپوش یکی از مواردی هست که برای همه ما پیش می آید برای همین باید اطلاعات خرید دقیقی از آن داشته باشیم. تا بتوانیم یک خرید حرفه ای را تجربه کنیم. شما برای داشتن یک محیط کاری مناسب باید اصولی را مدنظر داشته باشید مانند طراحی دکوراسیون داخلی برای خودتان و متشریانتان، فضایی دل انگیز تا مشتریان و مراجعه کنندگانتان برای خرید از شما مشتاق تر شوند.

بغیر از محصولات با کیفیت مناسب نیاز است تا بتوانید با مشتریان خود ارتباط بگیرید و آنها را به یک محیط صمیمی دعوت کنید. برای انتخاب یک دیوارپوش اداری مناسب با محل کارتان همراه شما هستیم تا بتوانید یک انتخاب حرفه ای انجام دهید.امروزه کمتر دفتر کاری به چشم میخورد که هنوز با کاغذدیواری های رنگ و رو رفته تزئین شده باشد.

 

دیوارپوش های پی وی سی جزء مهمی از دکوراسیون داخلی را تشکیل میدهند و بهتر است در ابتدا تمام دکور را ترسیم کرده و بعد اقدام به خرید دیوارپوش کنید.

در ابتدا باید گفت دلیل استقبال بالا از دیوارپوش های پی وی سی عدم محدودیت در طرح و رنگ و سایز آن است.

 

شما میتوانید با کمک ذوق و سلیقه شخصی خود یک فضای جذاب را برای خود مهیا کنید.

از انواع دیوارپوش ها میتوانید در فضا های مسکونی، اداری، تجاری استفاده کنید. برای این کار تنها نیاز است نکاتی را بدانید تا برترین کیفیت را انتخاب کنید‌.

دیوارپوش ها در فضای مسکونی میتوانند در محیط های مختلفی استفاده شوند مانند

 

فضای بین کابینتی

 

روی ستون ها

 

تکه ای بر روی دیوارهای پذیرایی

 

بالای تخت خواب

 

و هر قسمت آسیب دیده ای استفاده کنید.

 

10

همانطور که گفته شد دیوارپوش ها نقش مهمی در دکوراسیون داخلی دارند برای تهیه یک دیوارپوش مناسب شما باید در وهلهه اول به یک فروشگاه مناسب مراجعه کنید، فروشگاه های مختلفی وجود دارد که میتوانید به آنها مراجعه کنید بصورت حضوری و آنلاین.

 

دیوارپوش برای محیط های اداری

و برای محیط های اداری نیز میتوان از آنها در هر قسمتی ازمحیط استفاده کرد. برای مثال برای محیط های اداری میتوان در لابی و اتاق کارمندن استفاده کرد. برای راهرو ها و دیگر فضاها نیز با رعایت اصول دکوراسیون داخلی استفاده کرد. این دیوارپوش ها با ویژگی های منحصر بفردی که دارد  میتوان از آن بصورت ترکیبی استفاده کرد و یک دیزاین حرفه ای ایجاد کرد.

 

 امروزه همه شرکت ها از این متریال استفاده میکنند، چه شرکت های دولتی و چه شرکت های خصوصی به این سمت سوق داده شده اند. و برای همه صاحبین شرکت ها یک امر مورد نیاز است. برای اینکه شما نیز بتوانید از این دیوارپوش ها استفاده کنید کافی است با ما تماس بگیرید. پیوال تولیدکننده و عرضه کننده انواع ورق های پی وی سی با امکان اجرای طرح های دیوارپوش در تمام شهر های ایران

 

دیوارپوش های پی وی سی از دوام بالایی برخوردارند و محدودیتی در برابر طرح و رنگ ندارند، از افت کاملا مصون بوده و ضد خش و قابل شست و شو می باشند. دیوارپوش های پی وی سی میتوانند گزینه مناسبی برای کسب و کارها و شرکت های نوپا باشند، زیرا به صرفه تر و ارزان تر می باشند. برای نصب نیاز  به ابزار خاصی ندارند و تنها با چسب مخصوص پی وی سی نصب میشوند. زیر سازی خاصی لازم نیست برای آنها تهیه کنید و هزینه اضافی و نصب را کاهش میدهند، برای آموزش نصب دیوارپوش های پی وی سی کلیک کنید.

یکی از معایب دیوارپوش های پی وی سی عدم مقاومت آن در برابر نور آفتاب می باشد. اما چون اغلب در دکوراسیون داخلی ساختمان ها بکار میرود مشکلی متوجه شما نمی باشد.

از دیگر معایب دیوارپوش های پی وی سی کیفیت در چاپ طرح بر روی آن بوده، که شرکت دیوارپوش پیوال تولیدکننده انواع دیوارپوش های پی وی سی با استفاده از برترین ابزار های و دستگاه های چاپ این مشکل را به کلی حل کرده است. شما میتوانید طرح ها  ورنگ های دیوار پوش های پی وی سی را در این صفحه ببینید.

11

دیوارپوش چرمی

دیوارپوش های چرمی نیز یکی از برترین گزینه ها برای مصارف اداری می باشد. برای دیوارپوش اداری شما میتوانید ازین دیوارپوش ها استفاده کنید. اما اگر امکان جابجایی شرکت وجود دارد بهتر است از سفارش این دیوارپوش صرف نظر کنید چون تنها یکبار قابل نصب می باشند و مقیاس پذیری پایینی دارند، یکی دیگر از معایب دیوارپوش های چرمی که در اغلب موارد مشتریان ما با ان مشکل داشتند و مجبوذ به تعویض تمام دیوارپوش های خود شدند، عدم قابلیت شست وشو بوده است. البته بسیاری از دیوارپوش های چرمی قابلیت شست وشو را دارند و نیازی نیست نگران این موضوع باشید اما حتما این را در قرارداد طی کنید که این دیوار پوش قابلیت شست و شو را داراست. اما همچنان دوام پایینی نسبت به انواع دیوار پوش را داراست.

 

 

اجرای دیوارپوش اداری

 

اجرای دیوارپوش اداری اهمیت بسیاری و تاثیر زیادی در ماندگاری دیوارپوش دارد. دیوارپوش های پی وی سی قابلیت نصب آسانی دارند.برای نصب دیوارپوش ها بهتر است از نصاب های فروشگاهی که از آن خرید کرد استفاده کنید. اغلب فروشگاه ها دارای نصاب های فعال هستند تا دیگر نیاز نباشد به دنبال نصاب برای دیوارپوش های خود باشید. اگر از شرکت پیوال  خرید کنید دیگر نیاز نیست نگران این موارد باشید چون دیوارپوش های ما دارای ضمانت نامه بعد از نصب می باشند. پیوال همیشه به دنبال بالا بردن درصد رضایت مشتری می باشد. 

 

بهتر است برای هرمحیطی در محل کار  دیوارپوش مناسب آن محیط را تهیه کنید برای مثال اگر برای اتاق مدیریت میخواهید تهیه کنید بهتر است از دیوارپوش های لاکچری استفاده کنید و یا اگر برای محیط هایی میخواهید که امکان برخورد وسائل با آن وجود دارد بهتر است از دیوارپوش های ضد ضربه استفاده کنید.

 

یا برای لابی بهتر است از طرح ها و رنگ های روشن و با انرژی استفاده کنید. و برای اتاق های دیگر شرکتتان از رنگ هایی با پرستیژ کاری بالا و تن رنگی سنگین استفاده کنید.

 

ارسال نظر: