کدخبر: 14539

معرفی ویلای لوکس و قیمت آن

 

امروزه بسیاری از سرمایه داران و کارآفرینان برای سرمایه گذاری یا برای گذراندن اوقات فراغت خود اقدام به خرید ویلای لوکس می کنند. اما ویلاهای لوکس با دیگر ویلاها تفاوت دارند و علاوه بر گران قیمت بودن دارای امکانات بسیار خاص می باشند. در این مطلب می خواهیم به تفاوت ویلاهای لوکس با دیگر ویلا ها بپردازیم تا افراد بتوانند به راحتی اقدام به خرید ویلای لوکس کنند، پس با گیلیم همراه باشید:

 

فضای داخلی و بیرونی

اگر شما ویلاهای شمال را مشاهده کرده باشید شاید متوجه شده باشید که سازندگان ویلاهای شمال دوست دارند که فضای بیرونی ویلا را به صورت سنتی طراحی کنند و بسازند ولی فضای داخلی ویلا را به صورت لوکس و لاکچری طراحی کنند. در ویلاهای لوکس معمولا فضا را با اسبابی بسیار زیبا و پر زرق و برق پر می کنند و زمانی که شما وارد این نوع ویلاها می شوید بلکه با وسایلی بسیار با کیفیت و زیبا روبرو می شوید.

شاید زمانی که اسم ویلای لوکس می آید شما به فکر مبلمان سلطنتی می افتید ولی باید بدانید در ویلاهای لوکس با نگاه کردن به هرچیزی به لوکس بودن آن ویلا پی می برید. به عنوان مثال لامپ های ویلا، لوستر ها، پریز های برق، کابینت و.... نمایانگر لوکس بودن هستند. معمولا ویلاهای لوکس دارای سالنهای ورزشی اعم از بدنسازی، بسکتبال و.... می باشند و همچنین دارای سالن رقص، استخر، سونا، جکوزی و... هستند.

امنیت ویلاهای لوکس

معمولا افرادی اقدام به خرید ویلاهای لوکس می کنند جز افراد معروف و شناخته شده می باشند. این افراد معمولا دوست دارند که ویلای آنها از ضریب امنیت بسیار بالایی برخوردار باشند تا با آرامش کامل به تفریحشان بپردازند و همچنین از سرقت نرفتن وسایل ویلا نیز مطمئن باشند. این افراد دوست دارند ویلا به صورتی ساخته شود که هیچ کس از بیرون ویلا به داخل حیاط ویلا مشرف نباشد.

به همین خاطر ویلاهای لوکس معمولا دارای دیوار بلند و مرتفع می باشند و بالای دیوار ها نیز  از بهترین نوع دزدگیر ها استفاده می شود. همچنین داخل این نوع ویلاها معمولا از دوربین و سنسور های صوتی و حرارتی استفاده می شود که از نظر امنیت در سطح بسیار بالایی قرار دارند.

ویلاهای لوکس اصیل و دارای هویت

منظور از هویت در ویلاهای لوکس این است که افرادی که اقدام به خرید این نوع ویلاها می کنند؛ دوست دارند آن ویلا توسط معمار صاحب نامی طراحی شده باشد یا آنها دوست دارند که ویلای آنها در یک موقعیت مکانی خاص که مورد توجه همگان قرار دارد ساخته شده باشد تا بتوانند ویلای خود را با دیگر ویلا ها متمایز کنند و بگویند ویلای انها خاص می باشد.

البته ناگفته نماند که لوکس بودن ویلا در شمال تعریف خاصی ندارد زیرا از نظر همه این لوکس بودن فرق دارد. به عنوان مثال از نظر فردی لوکس بودن ویلا به این معنی است که بسیار با کیفیت و همچنین دارای متراژ بالا باشد ولی از نظر فرد دیگری لوکس بودن ویلا به این معنی است که یک موقعیت مکانی خاص و همچنین دارای منظره و چشم اندازه زیبا به دریا یا جنگل باشد و از نظر یک فرد دیگر معماری خاص ویلا به معنای لوکس بودن می باشد. پس لوکس بودن ویلا از نظر هر فرد متفاوت است و به خریدار آن ویلا بستگی دارد.

 

 

سالن پذیرایی ویلاهای لوکس

اگر خواسته باشیم به ویژگی های سالن پذیرایی ویلاهای لوکس بپردازیم ابتدا باید به تعریف کامل سالن های پذیرایی بپردازیم تا شما شناخت کاملی از آن داشته باشید. به مکانی که اغلب در مرکز خانه ساخته می شود و از آن مکان صاحبخانه برای پذیرایی مهمان های خود استفاده می کنند سالن پذیرایی گفته می شود. البته در زمان هایی هم سالن پذیرایی برای ریلکس کردن اعضای خانواد یا مهمانان استفاده می شده است که افراد در این محیط آرام و دلباز آرامش به دست می آوردند.

برای اینکه این سالن های بسیار مدرن و شیک شوند لازم است که دیوار ها، نوع مبلمان و.... که در این سالن ها قرار دارند بسیار شیک باشد و همچنین در محیطی درست قرار گرفته باشند تا بتوان آن سالن را مدرن و شیک تلقی کرد. معمولا مبلمانی که در این سالن استفاده میشوند بسیار خاص و تک هستند و زمانی که افراد وارد این سالن ها می شوند احساس مدرن بودن و شیکی به آنها دست می دهد.

21

نتیجه گیری

ویلاهای لوکس معمولا ویلاهای بسیار گران قیمت هستند و افرادی اقدام به خرید آنها می کنند که سرمایه بسیار زیادی دارند. معمولا افراد بسیار معروف اقدام به خرید ویلاهای لوکس می کنند و این افراد به همه نکات توجه می کنند و دوست دارند ویلایی که اقدام به خرید می کنند همه چیز تمام باشد. در این مطلب به چند ویژگی اصلی که این افراد به آن اهمیت می دهند پرداخته شد.

منبع:

http://gillim.ir/property-type/luxury/

 

ارسال نظر: